Bekijk originele versie : rijbewijs
ik had een vraagje weet iemand waar ik rijbewijs kan kopen zonder af te rijden en al dat cbr gedoe ik betaal er goed voor geld is geen probleem alvast bedankt :goedzo:.
appie_riffie19
10-10-2006, 10:19
In Polen zou je het kunnen proberen, als je iemand kent die dr heen gaat dan hoef je alleen maar je kopie van je paspoort en geld mee te geven dan het is het zo geregeld! dan kan je hm later inruilen voor NL rijbewijs.
daar zijn ze er allang achter gekomen kwam zelfs op nieuws
een marokaan met een poolse rijbewijs :maf:
loubiaaa
10-10-2006, 10:28
Bij het cbr in rdam deden ze daaraan :maf:
Die mensen zijn opgepakt en zo'n rijbewijs is niet handig.. Je zal altijd rijden met een angstig gevoel ..
troubleMan
10-10-2006, 10:29
Doe gewoon je rijlessen en cbr man.
loubiaaa
10-10-2006, 10:33
Doe gewoon je rijlessen en cbr man.
The old fashion way :hihi:
ik had een vraagje weet iemand waar ik rijbewijs kan kopen zonder af te rijden en al dat cbr gedoe ik betaal er goed voor geld is geen probleem alvast bedankt :goedzo:
Wij moeten allemaal afrijden en betalen en die hele gedoe doorgaan dus jij ook. Of ben je bang om examens te doen?
troubleMan
10-10-2006, 10:36
Van een mooi boy verwacht je toch dat hij slim is.:hihi:
loubiaaa
10-10-2006, 10:38
:hihi:
Wallah die stress van het afrijden moet je gewoon 1x (of meerdere keren :o) hebben meegemaakt in je leven :D
Marokaanse24
10-10-2006, 14:48
ik had een vraagje weet iemand waar ik rijbewijs kan kopen zonder af te rijden en al dat cbr gedoe ik betaal er goed voor geld is geen probleem alvast bedankt :goedzo:
En daarom gebeuren er nou zo veel ongelukken waar onschuldige mensen het dupe van worden.:moe:
moslimaa86
10-10-2006, 22:25
hahaha sorry dat ik lach maar ik moest ff aan me zus denken :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.