Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het meisje dat het met iedereen doet heeft een kind

Pagina's : [1] 2 3 4

praatjes
04-07-2003, 22:02

Hier in nieuwegein, een meisje uit mijn wijk is 18 en ze heeft een kind. Het probleem van dit meisje is dat het niet weet wie de vader is. kan echt iedereen zijn. Ze was een soort Marokkanen hoe.rtje. Ze deed het met elke marokkaan van de woonwijk, echt iedereen mocht van haar. Ik heb het kindje vandaag gezien en het ziet er echt marokkaans uit, ik heb een vermoeden van wie het is maar ik weet het nog niet zeker het kan echt iedereen zijn. Volgens haar heeft ze het kindje van haar vriendje in Rotterdam, maar ze liegt ze is nog nooit verder dan utrecht weg geweest. Onder de Marokkaanse jongens in Nieuwegein heerst er onrust e ze zijn nerveus, die sfeer voel je hier gewoon :D

Masriya
04-07-2003, 22:03
Hahahahahaha is lekker wat ze doet, maar ze moet ook aan de gevolgen denken. vrij dan tenminste veilig :stout:

Masriya
04-07-2003, 22:06
Origineel gepost door temsamni :giechel: emkowed voor ze! :giechel: Maak jij ook nog kans op dat vaderschap? Hey jij hebt het toch ook niet met die wijf gedaan? Want ik ken jou:hihi:

Salaama
04-07-2003, 22:08
Getsie je zou maar de vader zijn, van zo'n ......... Ach ja,

praatjes
04-07-2003, 22:09

Origineel gepost door temsamni :giechel: emkowed voor ze! :giechel: Maak jij ook nog kans op dat vaderschap? Zo lomp zie ik er niet uit, ik stop hem echt niet overal in. Ik heb de koningin nog niet gevonden die daar kennis mee mag maken :)

Masriya
04-07-2003, 22:09
Je stopt hem niet overal in :hihi:

sweet_karima
04-07-2003, 22:10
bij ons in de wijk is net hetzelfde gebeurd... Bousa Kbira KaRiMaKe

praatjes
04-07-2003, 22:14
Origineel gepost door Masriya Je stopt hem niet overal in :hihi: Ik bedoel ik stop hem nergens in, maar denk niet dat ik dat niet van plan ben. Wanneer ik de ware koning vind die aan alle voorwaarden en voorschriften voldoet dan glijd hij er zo in :)

Masriya
04-07-2003, 22:15
Origineel gepost door praatjes Ik bedoel ik stop hem nergens in, maar denk niet dat ik dat niet van plan ben. Wanneer ik de ware koningIN vind die aan alle voorwaarden en voorschriften voldoet dan glijd hij er zo in :) Like this?:stout: http://www.click-smilies.de/sammlung/liebe/love-smiley-076.gif

Salaama
04-07-2003, 22:16
Origineel gepost door praatjes Ik bedoel ik stop hem nergens in, maar denk niet dat ik dat niet van plan ben. Wanneer ik de ware koning vind die aan alle voorwaarden en voorschriften voldoet dan glijd hij er zo in :) Wat zeg je nou; KONING, ben je homo..Whahahaha Praatjes is een flika..Zo, zo, dat hadden wij niet achter je gezocht. :D

Miss_Honey
04-07-2003, 22:17
Origineel gepost door praatjes Ik bedoel ik stop hem nergens in, maar denk niet dat ik dat niet van plan ben. Wanneer ik de ware koning vind die aan alle voorwaarden en voorschriften voldoet dan glijd hij er zo in :) Je bent zo romantisch...:Iluvu:

sweet_karima
04-07-2003, 22:18
hahahahah koning....

Miss_Honey
04-07-2003, 22:18
Origineel gepost door sweet_karima bij ons in de wijk is net hetzelfde gebeurd... Bousa Kbira KaRiMaKe Karima ben jij dat op je avatar?

Masriya
04-07-2003, 22:19
Origineel gepost door Miss_Honey Je bent zo romantisch...:Iluvu: :hihi:

praatjes
04-07-2003, 22:20

Wha het is een schrijffout a doordenkers!! :D Oke jullie hebben me dan eindelijk een keer te pakken gehad. het is nu dan 10003 tegen 1 :)

Pagina's : [1] 2 3 4