Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mij helpennnnnnnnnnnnn?

karimaa27
09-10-2006, 14:20

sallam oe3alikom, Ik heb een dochtertje van 4 jaar oud en ze heeft astma.Ze is heel vaak ziek en elke keer als het komt wordt het erger ik heb al 2 nachten niet geslapen omdat ze heel erg ziek is ik heb van die pufjes bij de huisatrs gekregen (een blauwe en een oranje)maar die helpen niet meer. Als ze zo n aanval krijgt raak ik helemaal in paniek en weet ik niet meer wat ik moet doen en ze heeft een ventilerend geluid in haar longen en dan zegt de huis arts " het klinkt goed " woe kan mij hier aan helpen of weet iemand die mij kan helpen.Ik heb bijna alles gedaan, van honing tot kamelen vet maar nix helpt. dus graag als iemand hier wat van af weet of het zelfde heeft meegemaakt heel graag want ik vindt het zo zielig voor haar dat ze altijd zo ziek is. alvast heel erg bedankt voor jullie advies.

Stoertje
09-10-2006, 14:35
Koffie. Ja, klinkt gek. Maar caffiene helpt. Tenminste bij mijn nichtje wel. Bel de dokters-assitente nu op en vraag of het kan helpen bij jouw kind. Succes.

Sibel_flower
09-10-2006, 14:38
Ohh meskinaaa vreselijk is het de zoon vanmijn schoonzus is ook 4 jaar en heeft het ook heel erg hij is zelfs een keer in ziekenhuis beland... Zelfs het puffen hielp niet meer bij hem... Maar het gaat nou een stuk beter mijn schoonzus rookte altijd binnen nou mag dan niet meer en ze heeft haar gordijnen weg moeten halen alle tapijten en novilon alles weg moeten halen uit haar huis.. Maar wat we wel merken door de medicijnen het puffen word hij heel druk..

Sibel_flower
09-10-2006, 14:39
Koffie. Ja, klinkt gek. Maar caffiene helpt. Tenminste bij mijn nichtje wel. Bel de dokters-assitente nu op en vraag of het kan helpen bij jouw kind. Succes. Ja dat klopt ze mogen indd koffie drinken..