Bekijk originele versie : Wie is hier ooit onschuldig opgepakt door die vieze vuile politie.
driouchcity
04-07-2003, 18:53
Wie is hier ooit onschuldig opgepakt door die vieze vuile politie.
Origineel gepost door driouchcity
In Nederland: ja , ooit in een grijs verleden was ik geinfecteerd
door het Scarfcace-virus :D
Maar, zo een celletje van 2 bij 2, is niet goed
voor mijn ontwikkeling, dus dat experiment heb
ik maar snel gestopt.
In Marokko: wel aangesproken en ondervraagd omdat
ik op het strand liep met een aantrekkelijke dame
Ze waren zeer geinteresseerd over mijn relatie
met deze dame en waren tevens zeer nieuws-
gierig naar mijn burgerlijke staat...................... :D
In Tunesie : Ja, tijdens een ruzie in relationeel sfeer belandde
ik per ongeluk bij een politiebureau wat eruit zag
als het hoofdkwartier van het Tunesische leger,
onderwijl ruzieend, vroeg een grote kerel met
een Uzi of wij even wilde meekomen.
Na een paar uur en mijn ondervrager telkens
beantwoordde met: "I am an tourist and I only
have a quarrel with my girlfriend" mocht ik gaan.
;)
hhtWillem
04-07-2003, 19:33
vies, vuil....humm.. ik douche toch elke dag.... :rolleyes:
:confused:
saida_marokko
04-07-2003, 20:10
me neven 3 broers van elkaar.. alle 3 onschuldig beschuldigd van drugs... hmm jah na 6 maanden mochten ze eindelijk vrij ze hebben wel fikse bedragen uitgekeerd gekregen:) Maar achteraf liever geen cel voor ze.. de jongste heeft een jaar lang niks gedaan te laat voor het inschrijven voor school zijn hele mbo naar de klote. Die andere 2 de banen zijn kwijt geraakt.Achteraf boden ze een van de 2 nog wel de baan terug... maar jah als er al geen vertrouwen meer was dan heeeft het geen zin meer!!! ja zelfs politie kan fouten maken.. !!!! Ook dat zijn mensen:)
PABLO_ESCOBAR
04-07-2003, 20:12
Marokkanen zijn altijd onschuldig :D
driouchcity
04-07-2003, 20:26
[
nou je mag blij zijn dat je maar een uurtje hebt gezeten, ik werd om 4 uur snacht opgepakt mocht ik na andere half dag pas naar huis. ik haat die vieze vuile kankelijers
Dit verzin ik ter plekke. :zwaai: [/B][/QUOTE]
hhtWillem
04-07-2003, 20:40
Origineel gepost door schilderswijker
Bewijs dat je niet vies bent!
ik schreef toch... douchen doe ik elke dag, is dat niet genoeg bewijs?
driouchcity
04-07-2003, 20:53
Origineel gepost door hhtWillem
ik schreef toch... douchen doe ik elke dag, is dat niet genoeg bewijs?
Dat is dus een duidelijke bewijs dat je wel stinkt :cool:
moet 2 keer per dag douchen.
hhtWillem
04-07-2003, 22:08
Dat is dus een duidelijke bewijs dat je wel stinkt :cool:
moet 2 keer per dag douchen.
er stond, elke dag, niet hoevaak per dag :D
lijkt me logisch dat je dat smorgens en savonds doet :rolleyes:
:cool:
GeenLeven
04-07-2003, 22:14
Nooit echt gearresteerd.
Toen ik 17/18 was heb ik me een keer moeten melden ivm een inbraak bij een benzinestation. Dus ik daar heen.
Krijg ik te horen dat ze dus 's ochtends een poging tot inbraak hebben gehad bij een BP station in ons dorp.
En de getuige had iemand met een blauwe tas op die fiets weg zien rijden. En ik was natuurlijk de krantenbezorger met de blauwe tas (Telegraaf). Dus die gasten van de pomp hadden gezegd ja dat zal die mocro van de telegraaf wel zijn geweest.
Ik heb een week lang de krant expres niet bezorgd, wel nabezorgd maar dat kon pas na schooltijd 15.00 a 16.00 uur
:hihi:
En 1 keer was met me vader. We gingen me broertje halen van een schoolfeest. Dus rijden op zo'n N nog wat en we passeren een vrachtauto die op de rechterbaan stil stond en voor en achter die vrachtauto stonden politie auto's. Dus ik tegen me gewoon doorrijden niks aan de hand. Staan we verderop bij het stoplicht te wachten. Joost, mag weten waar ze vandaan kwamen maar ineens stonden er 3 personenauto's en 2 busjes om onze auto. Agenten sprongen uit hun auto, handen op hun Walter P5 en gelijk dreigen. Laat je handen zien !!!
Ik geef eerlijk toe, dat is de 1e keer in me leven dat ik bang was. Die ****ing agenten hadden echt geschoten bij de minst geringste beweging van mij of me pa. Dus toen kwamen ze de auto onderzoeken. Me pa moest uitstappen en gefouilleerd worden, ik moest in de auto blijven. Ik dus aan me pa in het marokkaans zeggen wat ie moest doen als hun wat zeiden. Werd een van hun helemaal para dat ik nederlands moest praten. Toen zei ik van hallo ik vertaal alleen maar wat jullie zeggen, want als hij jullie niet goed begrijpt dan schieten jullie hem straks nog neer. toen ging die bijdehand tegen mij doen. maar uiteindelijk konden ze niks vinden en toen mochten we gaan.
Maar ze bedankten ons nog wel voor de medewerking.
:confused: welke medewerking heb ik een keus als jullie met bijna getrokken pistolen klaar staan.
tfoe en daarom haat ik ze !!!
hhtWillem
04-07-2003, 22:22
Origineel gepost door Taduchepa
je hoeft niet vies te zijn alleen maar omdat je je niet doucht.... in de overdr8elijke zin .....bewijst maar weer eens de intelligentie van die lui
of de vooroordelen van jou! :(
hoezo generaliseren..... :rolleyes:
:cool:
Zelfkritiek
05-07-2003, 01:58
Ben al paar keer in de stad gefouilleerd. Maar dat vind ik prima, want ik heb toch niets te verbergen...
Ben ook een keer door de politie meegenomen omdat ik getuige zou zijn geweest van een mishandeling. Duurde zeker twee uur voordat er een verklaring kon worden afgenomen...
Ook heb ik op luchthavens nog wel eens mijn handbagage moeten uitpakken bij de douane voor nadere ispectie. Maar ook daar heb ik geen problemen mee want -ik zei het al eerder- ik heb niets te verbergen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.