Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : na al die pijn die mijn vader mij aandeed was er toch iemand die mij liefde schonk !!

Undercover...
09-10-2006, 12:30

hey dames, Ik wil graag mijn verhaal hier beginnen..Het gaat over Sarah die in een moeilijke periode zit... Haar broer anuar ligt in het ziekenhuis, haar moeder neemt onverwachts afscheid en laat haar dochters achter .. en haar strenge vader heeft allemaal plannen met sarah ... waar zij helemaal niets van afweet.... en dan komt ze iemand tegen .... moehiem meiden ik hoor het wel als jullie nieuwsgierig:lekkerpuh zijn wil ik graag mijn verhaal hier kwijt:banana:

onzekere_sanae
09-10-2006, 13:18
Ga Je Gang Meidd #1

barenano
09-10-2006, 13:21
begin dan :D

Undercover...
09-10-2006, 17:48
Ik werd plotseling wakker door het gehuil van mijn moeder en mijn zusje Dina, ik voelde dat er iets niet goed zat ... Ik stormde naar beneden zonder dat ik mijn gezicht waste. Toen ik beneden aankwam zag ik mijn zusje dina op de grond liggen ... Dina Dina riep ik ''yek labas'' wat is er??? Vroeg ik geschrokken.. Ik keek de huiskamer rond om te kijken waar mijn moeder was gebleven... Dina stond op en omhelsde me strak Het komt goed hbieba zei ze fluisterend in mijn oor... Ik keek haar aan en zei Dina wat is er aan de hand?? Ze bleef even stil en zei rustig Anuar .... Dina safi doe normaal je maakt me bang Wat is er met Anuar zei ik geschrokken Anuar ligt in het ziekenhuis zei ze huilend Ik kan niet beschrijven wat er toen allemaal door mij heen ging... Ik voelde de tranen naar beneden stromen Alles draaide om mij heen, Mijn beeld werd wazig Opeens hoorde ik mijn vader zeggen Sarah Sarah hbieba djali nodi nodi (sta op sta op) Ik voelde me zo moe, mijn hoofd deed zo'n pijn .. Ik deed mijn ogen open en zag mijn vader voor me staan met nog een meneer ik probeerde overeind te komen maar de meneer hield me tegen .. Probeer te rusten zei hij fluisterend .. Ik keek hem vragend aan .. Hij liep met mijn vader de kamer uit.. ven later kwam mijn moeder met een dienblad binnen Ik wist niet wat er allemaal gebeurde.. Had ik nou gedroomd over Anuar?? Was het nou echt gebeurd?? Mama? Ah hbieba antwoorde mijjn moeder Wat is er gebeurt ?? Mijn moeder kwam bij me op bed zitten.. Ah hbieba djali maak je nergens druk om .. Je moet rusten je hoorde toch wat dokter Faysal net tegen je zei.. Ik pakte mijn moeder de handen en kuste ze .. Mama aub vertel mij wat is er met Anuar?? De tranen rolde over haar wangen .. geen seconde later voelde ik ook de tranen ik kon er niet tegen als mijn moeder verdriet of pijn had .. Als mijn moeder pijn had dan had ik dat ook!! Anuar ligt in het ziekenhuis zei ze stotternd Ze pakte me strak tegen haar aan en we begonnen te huilen en te huilen.. Ik vroeg niet verder ik wist dat het ernstig was en wilde mijn moeder niet nog meer pijn doen even later kwam mijn vader binnen.. Hij trefte ons huilend aan.. hij wist dat mijn moeder mij iets had verteld over Anuar.. Hij stormde de kamer binnen en pakte mijn moeder bij haar arm en sleurde haar de kamer uit en begon Kei hard te slaan en te schreeuwen ''HAD JE NIET GEHOORD WAT FAYSAL ZEI?? ZE HEEFT RUST NODIG !! en jij loopt haar alles te vertellen .. mijn vader was zo woedend dat hij zo hard sloeg.. Ik hoorde mijn zusje Dina schreeuwen ''PAPA GALI MAMA'' (LAAT MAMA) Dina trok huilend aan mijn vader , mijn vader draaide om en sloeg Dina neer Dina viel op de grond en lag te huilen.. Mijn vader pakte zijn jas en sloeg de deur kei hard achter zich dicht Nou mensen laat je reacties maar horen.... Alles is welkom!! als jullie het leuk vinden hoor ik het graag zodat ik weer verder kan !! Eetsmakelijk straks !!!:D

onzekere_sanae
09-10-2006, 18:45

Moooooi Ga Gauw Verder:kus:

barenano
09-10-2006, 19:21
waar wacht je op ga verdeR!!!!!!!!

onzekere_sanae
09-10-2006, 19:41
Jallah Snel Een Vervolgjje Meid:o

Undercover...
09-10-2006, 20:54
De tranen rolde over mijn wangen Waarom Waarom ya rabi??? ik stond met moeite op ik was nog veel ste zwak Ik liep huilend naar mijn zusje .. Ik hielp haar overeind en bracht haar naar de bank mijn moeder kwam bij ons zitten en omhelsde ons strak. Vergeef mij vergeef mij zei ze huilend.. Ik keek mijn moeder aan en zei rustig mama dit is NIET jou schuld! Huilend vielen we in slaap... Dina en ik schrokken wakker door de deurbel .. Ik keek gauw in de spiegel om te kijken of ik rode opgezwolle ogen had. Ik deed de deur open en zag daar Amina staan (amina is de beste vriendin van mijn moeder) Salam moe3aleekoem Sarah, 3liekoem salam antwoorde ik .. Amina had een grote boodschappen tas bij haar ze kwam binnen en liep meteen door naar de keuken.. Ik keek Dina vragend aan ....?? Dina tilde haar schouders op.. Ik wist even niet meer waar ik was en wat er aan de hand was Droom ik nou?? Ligt anuar echt in het ziekenhuis? Ben ik echt flauwgevallen? Heeft mijn vader echt mijn moeder en zusje echt geslagen??? alles ging door mij heen... Ik liep naar de keuken en zag Amina de boodschappen uitpakken, Amina? zei ik ''ja hbieba'' antwoorde ze, wat is dit vroeg ik ...?? Ik zorg deze week voor jullie .. Opeens Begon Dina kei hard te huilen Amina en ik rende naar boven Dina lag op de bed van mijn ouders met een brief in haar hand.. Ik rende naar haar toe en pakte de brief..[/SIZE] Nou als er nog meer fans zijn :goedzo: laat je horen:banana:[/COLOR]

onzekere_sanae
09-10-2006, 20:57
Prachtig Meid Kan Niet Wachtten Tot Het Volgende Vervolgjje.

Undercover...
10-10-2006, 10:56
Niemand die intresse heeft :traan1: :(

onzekere_sanae
10-10-2006, 10:57
Niemand die intresse heeft :traan1: :( :D Jewll Ikke

Undercover...
10-10-2006, 16:35
hahhahhaha nou speciaal voor jou:D

missma3rabia
11-10-2006, 12:40

:) hey ben een nieuwe fan schrijf a.u.b verder ik wil verder lezen :traan1: :traan1:

Undercover...
11-10-2006, 21:14
ik durfde hem eigelijk niet te lezen ik wist dat het slecht nieuws was want Dina zag er droevig uit.. Bij de eerste regels stroomde de tranen al naar beneden... Liefe Sarah & Dina, Dit doet mij zo'n pijn dat ik afscheid van jullie moet nemen via een brief.. Maar het kan niet anders jullie vader heeft het zo gewild. Ik ben voor een tijdje weg naar Marokko, ik ga naar jullie oma (moeder van jullie vader) ze is erg zwak om het huishouden te doen en om het eten klaar te maken daarom moet ik er heen van jullie vader... Ik heb nog huilend gesmeekt om te blijven en gezegt dat Anuar en jullie meer mijn hulp nodig hadden maar hij bleef zeggen dat ik er hoe dan ook er heen ging... Jullie lagen net zo vredig te slapen dat ik jullie niet wilde wakker maken Het spijt me schatjes dat ik het via de brief doe... lieve schatjes ik bel jullie zo snel mogelijk inschallah, jullie hoeven geen zorgen om mij te maken ik red me wel !!! Jullie moeten mij 1 ding beloven: Zorg goed voor jullie broer Anuar, blijf goed jullie best doen op school en wees lief voor elkaar !!! Amina die komt deze week voor jullie zorgen.... Ik hou van jullie !!! Liefs jullie mama... ALLAH IE HFADKOEM MIJN DOCHTERS De tranen stroomde naar beneden. Ik voelde me zo boos en teleurgesteld.. Ik zag Amina naar beneden lopen en ik rende achter haar aan en schreeuwde dat ze weg moest ''Msi Msi'' (ga ga) ''niemand hoeft voor ons te zorgen wij redden ons wel'' zei ik huilend. ik dieuwde Amina naar de voordeur deed de deur open en dieuwde haar naar buiten en deed snel de deur dicht, ik leunde op de deur en gleed huilend naar beneden ''Ya rabi Ya rabi zeg dat dit alles een droom is'' Alles ging om mij heen Waarom Waarom doet mijn vader dit hij heeft toch zussen in Marokko die voor z'n moeder kunnen zorgen.. Ik heb eigelijk nooit van de familie van mijn vader gehouden exlucief 3amti Fatima, haar man en haar kinderen zij wonen ook hier in Gouda mijn nichten Zohra en Samira zijn net zussen voor me en mo ( de broer van Zohra en Sammie) kan erg goed opschieten met Anuar.. Maar de familie uit Marokko die doen altijd al raar tegen ons ( met ons bedoel ik: moeder, Anura, Dina en ik) Ze behandelen ons zonder respect vooral mijn moeder behandelen ze alsof ze hun slaaf is.. Ik heb zo een hekel aan ze TFOEEEE!! Maar gelukkig gaan we niet vaak naar Marokko ik ben nu al 6 jaar niet geweest mijn vader gaat wel steeds naar marokko soms wel 6 a 7 x per jaar. Hij zegt steeds mijn moeder heeft mij nodig daarom ga ik.. Soms heb ik het gevoel dat mijn vader meer om zijn moeder, broers en zusen in marokko geeft dan om ons... En dat doet mij echt pijn!! Ik mis Marokko eigelijk wel de sfeer daar in El Hucaima maar het is beter zo de belangerijke familieleden zijn hamdoelilah hier in NL zoals mijn opa, oma en tantes en ooms.. (familie vanmijn moeder) Nou hoop dat het nog leuk is ... Ik ga mischien straks weer verder:goedzo: Reacties altijd welkom :D ;)

Undercover...
11-10-2006, 22:14
Ik ging rustig naar boven en zag dat Dina in slaap was gevallen.. Ik pakte een deken en deed hem over haar heen en gaf haar een kusje op haar wang en fluisterde : Hbieba djali het komt allemaal goed inschallah ik beloof het je!! En liep rustig naar mijn kamer toe om mijn neef mo te bellen ‘’ Hallo met mo’’ Opeens begon ik te huilen en hing meteen op, ik dacht meteen aan mijn lieve broer Anuar. Anuar en ik hebben een hele goede band ook al hoor je dat niet vaak bij Marokkanen .. Hij vertrouwde me en dat was het belangrijkste voor hem.. Ik heb hele mooie herinneringen met Anuar Toen we bijvoorbeeld kussengevecht hielden en dat ik zijn portemonnee pakte en naar mijn moeder rende ‘’Mama mama soef soef (kijk kijk) naar de vriendin van Anuar’’ hij werd altijd rood als ik dat bij de bij zijn van mijn moeder zei ‘’blati nsedek zei ie altijd’’ en dan stak ik altijd mijn tong naar hem uit.. Oooh wat heb ik toch leuke tijden met Anuar. Ik beleef zo ongeveer een half uur aan Anuar te denken aan wat voor speciaal persoon hij was Waarom Waarom moet het hem gebeuren Anuar is zo’n lief persoon hij verdient dit NIET. Ik pakte weer mijn telefoon en drukte op de herhaling knop ‘’Hallo met Mo’’ Ik probeerde mijn verdriet te verbergen ‘’Hoi mo met Sarah ‘’Hey schatje alles goed hbieba’’ ‘’met mij gaat het niet zo goed mo’’ ‘’ik weet het lieverd het heeft zeker met anuar te maken’’ ‘’ja’’ antwoorde ik snikkend. Ik vertelde hem wat er vandaag allemaal gebeurd was dat mijn vader mijn moeder en zusje geslagen had en dat hij mijn moeder gedwongen had om naar Marokko toe te gaan .. Hij beloofde me vanavond langs te komen en te blijven slapen zodat we de volgende morgen naar Anuar konden gaan. Ik stemde natuurlijk meteen toe, Wilde niets liever dan bij Anuar zijn !! Nog even doorgesproken met mo en toen hing ik op.. Ik hoorde dat mijn maag raare geluiden maakte en besloot maar wat lekkers te gaan maken voor mij en Dina.. Ik bleef nog even liggen en dacht aan mijn moeder waar zou ze nu toch zijn? wat zou er nu toch door haar hoofd heen gaan? ik bleef zo ongeveer een kwartier liggen en stond op. Ik liep even naar de kamer van Dina en zag dat ze nog lekker aan het slapen was. Ik liep naar beneden en maakte van alles, zo gedacht zo gedaan. Ik wilde Dina gewoon verwennen ze is nog zo jong voor de pijn die ze nu voelt ( Dina is 14 jaar) Ik had de tafelgedekt en allerlei hapjes klaargemaakt . Het was zo rustig thuis dus besloot maar de t.v aan te doen (MTV) ik liep terug naar de keuken en opeens hoorde ik het nummer van Lyon Richi (Hello) Ik werd opeens stil en er kwamen weer allemaal emoties en gevoelens omhoog, ik dacht aan die leuke lieve mooie jongen genaamd Moenier Ik kan me nog goed de eerste dag herinneren De dag dat Moenier zich voorstelde ‘’hey zwina labas’’ Ik keek hem verlegend aan en antwoorde ‘’hamdoelilah met jou’’ ‘’Ja nu ik jou zie kan het niet beter’’ de vlinders doken meteen in mijn buik op Anuar: hey hey het is wel mijn zusje hé zei hij lachend.. ‘’Zusje van me wil je een lift naar huis’’ ‘’ik stemde meteen toe’’ het was maar een klein stukje van station naar huis maar dat maakte voor mij niets uit ik wilde niets liever dan bij deze Moenier zijn … Normaal word ik niet snel verliefd en een relatie??? Hellemaal niets voor mij.. ik weet niet wat het is maar ik vertrouw jongens niet misschien is het een angst of zo Allah oe a3lam.. maar deze moenier mocht ik meteen ik kende hem niet eens maar hij was een vriend van mijn broer dat zegt al genoeg het is een goede jongen…. nou mensen :D reacties :hihi:

Pagina's : [1] 2