Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : na al die pijn die mijn vader mij aandeed was er toch iemand die mij liefde schonk !!

m1sss1ham
12-10-2006, 13:46

ga gou verder meid weer een fan bij:banana:

missma3rabia
31-10-2006, 12:21
ga gauw verder meid ik heb zin om t elezen

maroccogirl89
31-10-2006, 19:47
ga snel weer verder meid

missma3rabia
07-11-2006, 15:13
waarom zo lang geen vervolg :( ik vond het zo juist een leuke verhaal schrijf snl een vervolg a.u.b:)

Undercover...
15-11-2006, 17:09

hey meiden, sorry dat het zo lang duurde:traan1: Ik had het zo druk met school!! maar ik ga er nu weer tegen aan oke?? kuskus:goedzo: en reacties zijn altijd welkom!!

misz_hafida
15-11-2006, 17:28
hey meiden, sorry dat het zo lang duurde:traan1: Ik had het zo druk met school!! maar ik ga er nu weer tegen aan oke?? kuskus:goedzo: en reacties zijn altijd welkom!! prachtige verhaal je heb talent :o ga gauw verder wanneer je tijd heb ;) kus:sjans: ps ben je nieuwe fan:goedzo:

Undercover...
15-11-2006, 18:06
Ongeveer 10minuten in de auto gezeten te hebben, kwamen we thuis aan.''Sarah'' ''Ja'' Wil je tegen mama zeggen dat er een vriend vanavond bij ons komt eten.. ''Nee nee ben je gek Anuar het hoeft echt niet ik eet vanavond gewoon thuis. Ik legde mijn hand rustig op Moenier z'n schouder en zei rustig ''Marhbabiek vanavond''Moenier je kunt toch geen nee tegen deze lieve meid zeggen zei anuar lachend. Okey tot vanavond Sarah en hij knipoogte naar mij.Tot vanavond zei ik met een gebogen hoofd en stapte de auto uit. Salam Moe3aleekoem Mama en ik kuste haar op haar hand, 3liekoem salam hbieba ziete men mdrasa (ben je van school gekomen) ''ja'' wasalni Anuar (anuar heeft me thuis gebracht) Ewa mezian a benti.Oh trouwens mama vandaag komt er een goede vriend van Anuar bij ons heten. oh ok seni ismoe (wat is zijn naam) ismoe Moenier. Moenier?? ma kan 3arfosh (die ken ik niet) Nee kan kloppen ik heb hem ook niet eerder gezien. Ik liep naar mijn kamer om me om te kleden, ik zocht een mooie pyama uit eentje met een mooie hart erop. Toen ik mijn pyama aantrok begon ik rustg te lachen. Dina stond in de deuropenning ''Is alles wel oke met jou '' hahahah ja waarom vroeg ik lachend'' ''omdat je zo in je eentje staat te lachen'' '' mmm nee niets hoor gewoon een binnenpretje'' ''ja ja kom op ik ben je zusje ken je langer dan vandaag'' ''Shit straal ik het echt zo uit dacht ik'' ''Ewa Sarha vertel wie is het??? ''wie ?? wat wie Dina ik weet echt niet waar jij het over hebt, als je een jongen ofzo bedoeld je weet hoe ik ben JONGENS NEEEEE'' ''Hsoema 3liek Sarah ik ben je zusje:traan1: ik zie het nu gewoon aan je je bent verliefd je straalt het zo uit!! vertel het gewoon wallah ik beloof het je ik vertel het aan NIEMAND!!Ik kon het gewoon niet maken om niet aan dr te vertellen ze keek me zo lief aan. Oke oke hij heet Moenier:o ''mmm verder'' verder? verder niets ik weet eigelijk alleen dat ie moenier heet. '' en? en? hoe ziet ie er uit? Nou hij is lang denk rond 1.83, hij heeft een mooi porstuur {breed} Mooie opvallende bruine ogen, Zwart op gestoken haar, Hij had een zwarte strakke blous aan met een mooie spijkerbroek en met nette zwarte schoenen van prada Dina hij was zo mooooooooooi:o ik heb hem net niet eens een halfuurtje gezien en ik ben helemaal weg van hem!! Wat is dit ik herken me zelf niet eens :traan1: {zei ik huildend}''aaaah sarah het komt goed lieverd, waar ken je hem eigelijk van''Ik kwam net Anuar toevallig tegen op het station en er was een vriend met hem. Dus het is een vriend van Anura??? Perfect!!! Wanneer ga je het Anuar vertellen?? Ben je gek Dina wat zal anuar wel niet denken, anuar weet hoe ik ben dat ik normaal nooit aan jongens denk en nu moet ik hem vertellen dat ik verliefd ben op zijn vriend?? NEEE!!! Ik ga hier niets aan doen mijn gevoelens verdwijnen van zelf wel.''Je hebt gelijk Sarah zoals mama altijd zegt alles is met elmektab''Dina hij komt vanavond bij ons eten. ''Echt??'' Wat leuk!! Je gaat me toch niet vertellen dat je zo bij hun wilt gaan zitten???Ja hoe anders?? {ik was niet zo een meisje die steeds met haar uiterlijk bezig was, zolang het lekker zat vond ik het goed} en mijn zusje Dina was juist het tegenover gestelde. Dina was altijd met haar haren, kleding, wenkbrouwen enz bezig.''Nee je gaat niet zo zitten ga lekker douchen, dan ga ik je haren mooi stijlen, doe je lekker geurtje op en NEE niet dat pyama !!! Je mag de mijne wel lenen ''welke???'' Die roze met bloemetjes oke? {dina en ik hadden de zelfde maat ik weet niet of zij juist erg gegroeit was of dat ik te klein voor mijn leeftijd was. Ik was in iedergeval blij met mijn figuur het paste eigelijk wel oor een 18 jarige meisje vond ik. Nou zo gezegt zo gedaan ik had lekker gedoucht, mooie pyama aangedaan en dina had mijn haren mooi gestijld. Het was 18.30uur de deur bel ging ik rende naar de keuken ''mama mama ze zijn er'' Dit was een klein vervolgje:D En??? Kus kus;)

donia81
15-11-2006, 18:25
thanks je nieuwe fan

Undercover...
15-11-2006, 20:11
nog meer reacties:D :D :D

donia81
16-11-2006, 13:03
ga verder liefje

amazighgirl
16-11-2006, 15:53
leuke verhaal tot nu toe ;)