Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand van jullie toevallig in Nador getrouwd?

Prinz
09-10-2006, 12:00

Hey dames, wie van jullie heeft haar bruiloft in Nador gehouden in Marokko? En wie heeft tips voor me om er een erg leuk feest van te maken....

Prinz
09-10-2006, 12:54
Niemand....?

-Zonnestraal-
09-10-2006, 13:19
Mijn nichtje is afgelopen zomer in Nador getrouwd.. Tja weet niet hoe je je bruiloft wil houden?? :kweetnie: Muziek, geen muziek?? El mohiem ik zet hieronder hoe zij het gedaan heeft.. Op haar henna avond heeft ze al haar nichten uitgenodigd, degene die geen vervoer hadden heeft ze opgehaald (niets is zo erg dan een feest zonder gasten..) doordat er veel meiden waren werd het vanzelf gezellig, de een slaat op derbouka, de ander op bendir, de ander zingt en er ontstaat vanzelf wel een melige sfeer.. Haar grote feest werd ook gewoon thuis gehouden, in een tent op stah.. Veel nichten zijn blijven slapen en de rest kwam de volgende dag.. Dus het was wel druk.. Ze had een enorme stereo gehuurd en iemand erachter gezet die de muziek deed (dj wannebe :hihi:) verder had ze ook dakka marrakchia, die kwamen steeds met haar naar binnen waardoor de boel op stelten werd gezet, iedereen was aan het swingen.. Als de muziek te eentonig werd, dan werden die jongens naar boven geroepen en kwamen ze weer sfeer brengen.. (die jongens msakien spelen zich suf en je betaalt er heel weinig voor..) Het belangrijkste is FAMILIE!! Zonder familie is er geen sfeer, zorg dat je genoeg nichten uitnodigt en die zorgen wel voor een gezellig feest! Oh jah.. Huur serveerster en afwashulp in, dat scheelt een hoop, kost weinig en je moeder/zussen/ schoonzussen kunnen gewoon mee feesten!

Nermien
09-10-2006, 13:23
Ik ben ook in Nador getrouwd maar ik weet niet wat je precies wilt weten???:confused: