Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Is De Schaamte Gebleven

Pagina's : [1] 2

LZN
04-07-2003, 17:29

Kijk ... wat vinden jullie hiervan :o Ik was vandaag naar de Stad gegaan om een paar dingetjes af te halen voor de vakantie Insha-Allah ! En op mijn terugweg naar het Station liepen er 6 meiden voor me ...... er liepen toen 2 jongens hun tegemoet ! Blijkbaar konden ze de meiden want, ze begroetten elkaar snel en liepen toen weer door! Omdat, de meiden zo langzaam looptte heb ik ze ingehaald met mijn hoofd gebogen ik voelde de ogen op me gestaard maar ik bleef naar de grond kijken ... met grote passen was ik erin geslaagd ze in in te halen! Op het Station was ik op de bus aan het wachten en toen stoptte er een auto met 2 Marokkaanse jongens voor me! De jongens staptte uit en stonden wat te praten ..... en toen kwam de meiden groep van der net aan gelopen ( je kon ze al straten verderop horen )! Ze liepen richting de jongesn bleven een praatje maken en stappte uiteindelijk met groots kabaal en gelach de auto in! De ramen werden allemaal opengedraaid en Arabische muziek op het hardst gezet .............. Alsof dit al niet erg genoeg was gingen ze ook nog eens ALLEMAAL keihard meezingen! En na deze Fdeha reden ze weg! Ik schaamde me gewoon kapot! Waar is de schaamte gebleven ....... ?.

Masriya
04-07-2003, 17:30
Origineel gepost door Lamode Kijk ... wat vinden jullie hiervan :o Ik was vandaag naar de Stad gegaan om een paar dingetjes af te halen voor de vakantie Insha-Allah ! En op mijn terugweg naar het Station liepen er 6 meiden voor me ...... er liepen toen 2 jongens hun tegemoet ! Blijkbaar konden ze de meiden want, ze begroetten elkaar snel en liepen toen weer door! Omdat, de meiden zo langzaam looptte heb ik ze ingehaald met mijn hoofd gebogen ik voelde de ogen op me gestaard maar ik bleef naar de grond kijken ... met grote passen was ik erin geslaagd ze in in te halen! Op het Station was ik op de bus aan het wachten en toen stoptte er een auto met 2 Marokkaanse jongens voor me! De jongens staptte uit en stonden wat te praten ..... en toen kwam de meiden groep van der net aan gelopen ( je kon ze al straten verderop horen )! Ze liepen richting de jongesn bleven een praatje maken en stappte uiteindelijk met groots kabaal en gelach de auto in! De ramen werden allemaal opengedraaid en Arabische muziek op het hardst gezet .............. Alsof dit al niet erg genoeg was gingen ze ook nog eens ALLEMAAL keihard meezingen! En na deze Fdeha reden ze weg! Ik schaamde me gewoon kapot! Waar is de schaamte gebleven ....... ? Euh... ik snap niet:maf:

Masriya
04-07-2003, 17:39
Origineel gepost door Lamode Hahaha ... had je al gezegd jah :D Snap je het nu ? Jep:blauwkus:

kelk
04-07-2003, 17:41
a joh is hub leven laat hun doen wat se willen

fatimaatjee
04-07-2003, 17:48

ja precies net als ik vorige keer!!! liep ik in de stad in rotterdam kwamen we een groep meiden tegen die keihard liepen te lachen en keihard marokkaans te praten en te schelden!! en zulke overdreven heupbroeken waarvan je bijna hun schaamhaar zag!!!!! WAAR IS DE SCHAAMTE INDERDAAD GEBLEVEN!!! :kwaad:

ze3maze3ma
04-07-2003, 17:49
ALLAH OEAKBAR ik ben me doodgeschrokken marokaanse meiden nog wel!!!!!!!!!!!!!! allah!!

ze3maze3ma
04-07-2003, 17:50
shatan..krijgt steeds meer macht.......:jammer: wollah...de meeste marokaanse meiden die ik ken ook andere gaan de slechte pad op.....:jammer:

minous21
04-07-2003, 18:30
Ik ken het!! Maar ze moeten ook altijd schreeuwen.....en aandacht trekken.......Weten ze dan niet, dat bescheidenheid de Mens Siert.....

Nisrine01
04-07-2003, 18:50
Laat het oordelen maar een Allah swt over, wie zijn wij?? Uit eindelijk komt iedereen alleen in zijn graf terecht.

Chyhaan
04-07-2003, 18:58
Wat is er mis met een heupbroek??? En ja ze moeten het zelf weten is toch niet jullie probleem

malik25
05-07-2003, 00:07
http://tihlde.org/~larstr/wtc/img/wtc_freefall.jpg :zwaai:

Masriya
05-07-2003, 00:08
Origineel gepost door malik25 http://tihlde.org/~larstr/wtc/img/wtc_freefall.jpg :zwaai: Whattaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! :eek:

Faris
05-07-2003, 15:58
ik zie een man die probeert te landen,met een onzichtbare parachut. wat is daar mis mee!!! hij heeft niet eens een 10 gekregen,dat vind ik een schaamte. :D

Teaser
05-07-2003, 17:05
Was het een Busje, hoe konden al die meiden in die auto, gezien het achterwerk van de gemiddelde marokkaanse meid.

rnbgirl2002
05-07-2003, 17:22

Origineel gepost door fatimaatjee ja precies net als ik vorige keer!!! liep ik in de stad in rotterdam kwamen we een groep meiden tegen die keihard liepen te lachen en keihard marokkaans te praten en te schelden!! en zulke overdreven heupbroeken waarvan je bijna hun schaamhaar zag!!!!! WAAR IS DE SCHAAMTE INDERDAAD GEBLEVEN!!! :kwaad: :lol: grapiigg maar geef je 100% gelijk meid

Pagina's : [1] 2