Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onstoken spier?

celine_4ever
08-10-2006, 23:24

Ik heb na me bevalling nog steeds last van een spier in me arm...Elke keer begint die weer te weeen en te irriteren...Het kwam door de prikken die ze in me arm gaven om de weeen sneller te laten verlopen...Maar omdat me aders zo hard waren brakken ze gewoon...Na drie mislukte pogingen om een infuus derin te doen hebben ze het maar niet meer gedaan...Maar elke keer als ik me stress krijg ik er weer last van...Ben al duizend keer naar de dokter geweest voor dit maar elke keer zegt die beweeg hem goed en train hem goed...:moe: Dat heb ik tig keer gedaan maar nog steeds begint hij te kraken en te zenuwen...Heeft er iemand ook daar last van of ooit van gehoord van een bekende of famillie??? Dank jullie wel...:goedzo:

lilchakir
08-10-2006, 23:55
Ik heb na me bevalling nog steeds last van een spier in me arm...Elke keer begint die weer te weeen en te irriteren...Het kwam door de prikken die ze in me arm gaven om de weeen sneller te laten verlopen...Maar omdat me aders zo hard waren brakken ze gewoon...Na drie mislukte pogingen om een infuus derin te doen hebben ze het maar niet meer gedaan...Maar elke keer als ik me stress krijg ik er weer last van...Ben al duizend keer naar de dokter geweest voor dit maar elke keer zegt die beweeg hem goed en train hem goed...:moe: Dat heb ik tig keer gedaan maar nog steeds begint hij te kraken en te zenuwen...Heeft er iemand ook daar last van of ooit van gehoord van een bekende of famillie??? Dank jullie wel...:goedzo: ik heb eens een ontstoken pees gehad bij mijn pols ,wejoow wat is dat pijnlijk zeg. en ook ik werdt verkeerd begleid door mijn huisartsen ..de een zij je moet hem intapen:moe: de ander zij weer juist van niet .ik vertrouwde het niet en ben naar de eerste hulp gegaan ,omdat ik verekte van de pijn :jammer: en daar zeide ze weer juist ,dat ik hem niet mocht belasten :maf2: ik heb toen 2 weken in de gips gelopen. omdat ik verging van de pijn ,en om hem dus zo min mogelijk te belasten. ik heb der soms nog last van, en een keer in de zoveel jaar krijg ik een spuit en dan gaat het weer ..wens je veel sterkte

celine_4ever
09-10-2006, 01:01
Dank je wel habiba...