Bekijk originele versie : Ontbijten in Marokko
In Marokko is het 's morgens vroeg al heel erg lekker om buiten te zijn. Alle broodjeszaken zijn geopend en de restaurants ook. Dat betekent dat je lekker op het terras van je verse kopje koffie kunt genieten, nou ja kopje..koffie krijg je daar meestal in zo'n grote glas, maar dat is niet erg, ik hou van koffie. En je neemt er een pain de chocolla bij of een ander croissantje. Of een baquette met roomkaas. Of een stuk Harcha. Annyway, in Marokko kan je anders ontbijten dan hier. Wie vind dat ook? daar is het alsof je de hele wereld aan kan en er voldoende tijd is om te genieten.
Zucht.... Volgend jaar Incha-Allah wil ik ook weer aan een terras zitten, lekker genieten van mijn glas koffie....
je krijgt er ook altijd water bij hihi
Koffie met een glas water!!
Safia
Nee ik ontbijt daar gewoon thuis,maar ik ben verslaafd aan chocoladepasta (ik eet geen boter ernSjO ) en die van daar is niet zo lekker als die van hier :hammer:
En oja ik drink geen koffie dus ik neem thee van hier mee :ego: :D
Nadia, je lijkt op m'n zusje! die neemt zelfs pindakaas mee.... :D oja en cup-a-soup..
hahahahaha :lol: jeetje... ik zag m'n buren woensdag vertrekken en die ik zelfs kratten cola inladen :confused: dat hebben ze daar toch ook?? en niet zo'n klein beetje ook...baby's worden ipv melk met cola gevoedt :D
Origineel gepost door Ciham
Nadia, je lijkt op m'n zusje! die neemt zelfs pindakaas mee.... :D oja en cup-a-soup..
:hihi: Ik neem ook van alles mee, eGt niet normaal :D
Ik vind het eten daar best te doen hoor. Ja oke de boter smaakt anders en de jam is lang niet zo smeuig als hier, maar een ding neem ik altijd zelf mee en dat is mayo en ketchup, want dat hebben ze daar echt niet lekkerder als hier. Logisch, patatland...
Ik vind het eten daar best te doen hoor. Ja oke de boter smaakt anders en de jam is lang niet zo smeuig als hier, maar een ding neem ik altijd zelf mee en dat is mayo en ketchup, want dat hebben ze daar echt niet lekkerder als hier. Logisch, patatland...
Ja dat neem ik ook mee :hammer:
Maar ik ga daar ook vaak naar de Mac,heb je be3da lekkere patat enSjo
In Fes hebben ze geen MC Donnalds en dat is jammer...heeeeel jammer. Vorig jaar zijn we naar Marrakech geweest, jammie daar hebben ze MCie, bijna om de dag daar lunchen of 's avonds wat eten. Zeker lekker, gelukkig smaakt het hetzelfde als hier...alleen zeker dat het Halah is..
In Fes hebben ze geen MC Donnalds en dat is jammer...heeeeel jammer. Vorig jaar zijn we naar Marrakech geweest, jammie daar hebben ze MCie, bijna om de dag daar lunchen of 's avonds wat eten. Zeker lekker, gelukkig smaakt het hetzelfde als hier...alleen zeker dat het Halah is..
Ja daar kan ik be3da hamburger kopen :D
Wij hebben er gelukkig wel een paar in Rabat.
Ik ben vorig jaar ook in die van Marrakech geweest die is best wel groot met die speeltuin buiten.(niet dat ik in de speeltuin ging spelen hoor :engel: :D )
:lol: nou ik wel hoor.... :o
:lol: nou ik wel hoor.... :o
:giechel: Ik stiekem ook hoor :o (niemand vertellen hoor :D )
Hahahahah jij bent grappig :D
he ik ga, wens je een prettig weekend.
Salam :zwaai:
Als ik me niet vergis, is er wel eentje in aanbouw. Mijn vader was er afgelopen mei en vertelde dat er 1 in aanbouw is vlakbij Oued Sboe als ik me niet vergis. Dus misschien dat je er volgend jaar van mag genieten incha'Allah ;)
Origineel gepost door Dolphin
Als ik me niet vergis, is er wel eentje in aanbouw. Mijn vader was er afgelopen mei en vertelde dat er 1 in aanbouw is vlakbij Oued Sboe als ik me niet vergis. Dus misschien dat je er volgend jaar van mag genieten incha'Allah ;)
O MY GOD dit is goed nieuws, een goed afsluiting voordat ik ga. Weekend vieren. Prettig weekend allemaal.
Salam :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.