Bekijk originele versie : Respect
MissRespect1979
04-07-2003, 13:24
hey people!!! :zwaai:
Ik ben een nederlands meisje...en heb een marokkaanse vriend..waar ik heel gelukkig mee ben... :Iluvu:
Ik snap alleen niet waarom als ik met me vriend loop en we marokkaanse meisje tegen komen dat ze altijd domme dingen moeten zeggen... :confused: ten eerste ben ik niet dom!!! en ik leer arabisch..dus versta ik het meeste ook nog...niet dat ik er wakker van lig maar ik was toevallig op deze site en d8 laat ik het meteen ff vragen...niet dan???
Ook wil ik meer en meer weten over de Islam...ik lees veel en daarbij ook de Koran..het is omdat ik het zelf interresant vind en niet omdat mijn vriend marokkaans is by the way...hahahahah...dat denken namelijk veel mensen dan...
Wat ik jammer vind dat veel mensen denken dat alle marokkanen slecht zijn en blablablablablabla...maar het slechte staat altijd in het nieuws nooit het goede van de mens...En ook niet alle nederlanders zijn hetzelfde...dusssss
Het lijkt me leuk om gewoon een beetje gedachtes uit te wisselen..
Seeee yaaa!!!!! :zwaai:
Oem_Lena
04-07-2003, 13:27
wil je een moslima worden?
tarifest_lady
04-07-2003, 13:28
Ach meid trek er gewoon niks van aan..hoop dat je gelukkig word met je vriend..en wat goed dat je wat meer wilt weten over de islam.... :goedzo:
:kusgrijs: :blauwkus:
beslama :zwaai:
MissRespect1979
04-07-2003, 13:32
tja veraden...hmmmmm
Beetje raar toch ik ga ook niet zo doen als ze met een nederlandse jongens lopen...als veel nederlanders in marokko wonen kan je ook niet verw8 dat ze met nederlandse meisje gaan...toch???
Wat ik heel belangrijk vind is respect...als er geen respect is houd het op...
En inderdaad ben er wel mee bezig om moslima te worden
thnx 4 your comment by the way ;)
tarifest_lady
04-07-2003, 13:36
Ja precies...Respect is cker belangrijk
:zwaai:
MissRespect1979
04-07-2003, 13:36
Origineel gepost door tarifest_lady
Ach meid trek er gewoon niks van aan..hoop dat je gelukkig word met je vriend..en wat goed dat je wat meer wilt weten over de islam.... :goedzo:
:kusgrijs: :blauwkus:
beslama :zwaai:
THNX GIRL...!!!!!!!!!!!
heel lief van je :engel:...Waardeer ik heel erg...
love k
Oem_Lena
04-07-2003, 13:38
Origineel gepost door MissRespect1979
tja veraden...hmmmmm
Beetje raar toch ik ga ook niet zo doen als ze met een nederlandse jongens lopen...als veel nederlanders in marokko wonen kan je ook niet verw8 dat ze met nederlandse meisje gaan...toch???
Wat ik heel belangrijk vind is respect...als er geen respect is houd het op...
En inderdaad ben er wel mee bezig om moslima te worden
thnx 4 your comment by the way ;)
TBARKALLAH :zwaai:
tarifest_lady
04-07-2003, 13:40
Die meiden ...zijn gewoon vaak jaloers...vind je niet... :D
Ik wordt ziek van die Zogenaamde nederlandse meisjes...die een marokaanse vriend hebben en die weer de zoveelse topic openen met de zelfde vraag. :kwaad: :vingers:
tarifest_lady
04-07-2003, 13:43
Als je er ziek van word, waarom reageer je dan.... :rolleyes:
Oem_Lena
04-07-2003, 13:44
Origineel gepost door Sfenza
Ik wordt ziek van die Zogenaamde nederlandse meisjes...die een marokaanse vriend hebben en die weer de zoveelse topic openen met de zelfde vraag. :kwaad: :vingers:
beetje jaloers :rolleyes:
omdat het me mijn strot uit komt....
tarifest_lady
04-07-2003, 13:46
lala_amira2 ...dat bedoel ik nou...veel te snel jaloers.... :D
Miss_Magrebia :hihi:
MissRespect1979
04-07-2003, 13:48
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Ik zei maar wat, maar je kan het ook anders bekijken, dei meiden lopen langs,zien een lekkere jongen lopen (jouw vriend), kijken verder dan hun neus lang is en wie zien ze dan ernaast, hand in hand ---> jouw!!1 een nederlander, geen maroc (ongetwijfeld als het een maroc geweest was dan was ze een h.oer, volgens die meiden!)
Ok ik dnek ook dat je wel gelijk hebt daarover...
meestal moeten me vreind en ik er ook om lachen hoor hoe zielig het is ...watn die zelfde meisje gaan elke weekend uit gaan naar de smerigste tenten...moet ik er ff bij zetten dat ik niet iedereen er mee bedoel!!! ;) ;)
:blauwkus: K
MissRespect1979
04-07-2003, 13:51
hahahahahahaha...ja en waarom jaloers...weet je hoeveel maroc manenn er zijn...tja en kijk ik laat jou in je waarde!!! ja zie dat bedoel ik nou eingenlijk moet ik er alleen maar om lachen...GELUKKIG!!! :p
girls thnx 4 the support!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.