Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar leren jullie dat??

Pagina's : [1] 2

lala__layla
08-10-2006, 02:39

salam al3ikoem voor de naaisters onder ons ik ben zelf ook naaister afgestudeerd aan roc mode en kleding maar nu wil ik leren kaftans jelabas en dat soort dingen te maken wou hiervoor naar marokko maar dat mag niet van me pa:jammer: dus vroeg me af hoe hebben jullie jonge naaisters dat gedaan moet je het in je hebben of wat??? hadden jullie iemand hier die jullie het leerde of moet je toch echt naar marokko gaan?please help me wil het zo graag leren:D thnx:goedzo: wa3likoem salam

tempted_2_touch
08-10-2006, 02:43
er zijn toch marokkaanse naaiateliers hier in nl. dus moet je het daar proberen :D

lala__layla
08-10-2006, 02:52
er zijn toch marokkaanse naaiateliers hier in nl. dus moet je het daar proberen :D ja maar denk je dat ze me daar ze3ma zeg maar stage laten lopen?was wel een vrouw die me wou leren maar zij doet alles op de hand en heeft het echt heel erg druk meskiena wil dr niet lastig vallen al bood ze me het wel zelf aan maar met hand werk heb ik niet echt geduld voor en ook geen ervaring mee ben van anoo 2000:p

tempted_2_touch
08-10-2006, 02:56
ja maar denk je dat ze me daar ze3ma zeg maar stage laten lopen?was wel een vrouw die me wou leren maar zij doet alles op de hand en heeft het echt heel erg druk meskiena wil dr niet lastig vallen al bood ze me het wel zelf aan maar met hand werk heb ik niet echt geduld voor en ook geen ervaring mee ben van anoo 2000:p nou als ze profs zijn dan moeten ze je wel een kans geven vind ik hoor :D

lala__layla
08-10-2006, 03:02

nou als ze profs zijn dan moeten ze je wel een kans geven vind ik hoor :D haha inchALLAH thnx voor je tip ik zal kijken of dat ook kan nou meer tips zijn welkom hoor:D

em0s
08-10-2006, 15:57
heey als je er nou een seen jaartje tussenuit knijpt en naar marokko gaat om te leren heeft een vriendin van em gedaan en ze maakt jurke !! zo mooi dat je ogen uit je kassen vallen:wow: tis maar eeen tip he;)

lala__layla
08-10-2006, 16:07
heey als je er nou een seen jaartje tussenuit knijpt en naar marokko gaat om te leren heeft een vriendin van em gedaan en ze maakt jurke !! zo mooi dat je ogen uit je kassen vallen:wow: tis maar eeen tip he;) ja lieve schat ik zit al 2 jaar niet meer op school en mijn plan was dus vorig jaar al om naar marokko te gaan maar ik mag niet van me vader:jammer: heb het al meerdere keren gevraagd maar tevergeefs hij zegt dan je kan in vakantie leren :confused: maar dat is 1 niet lang genoeg en 2 meestal reizen wij heel marokko af wanneer zou ik moeten gaan leren dus ja ik vroeg me af of er nog andere opties zijn

em0s
08-10-2006, 16:13
ja lieve schat ik zit al 2 jaar niet meer op school en mijn plan was dus vorig jaar al om naar marokko te gaan maar ik mag niet van me vader:jammer: heb het al meerdere keren gevraagd maar tevergeefs hij zegt dan je kan in vakantie leren :confused: maar dat is 1 niet lang genoeg en 2 meestal reizen wij heel marokko af wanneer zou ik moeten gaan leren dus ja ik vroeg me af of er nog andere opties zijn tsjah liefert ik zou je graag willen helpen maar k kan nu nis bedenke srry:confused:

lala__layla
08-10-2006, 16:14
tsjah liefert ik zou je graag willen helpen maar k kan nu nis bedenke srry:confused: haha geeft niet:kus: ik d8 mischien van de naaisters hier een antwoord te krijgen maar welou ze reageren niet:jammer: ahah maar ja ghair inchALLAH thnx anyway

asriyahsmoda
09-10-2006, 07:47
asriyahsmoda te utrecht zal een naai cursus geven voor degene die geintereseerd zijn om marokaanse kleding te maken. de cursus gaat om basis en fijne kneepjes.

Cacharel
09-10-2006, 08:59
heey als je er nou een seen jaartje tussenuit knijpt en naar marokko gaat om te leren heeft een vriendin van em gedaan en ze maakt jurke !! zo mooi dat je ogen uit je kassen vallen:wow: tis maar eeen tip he;) Hoi meid mag ik vragen of je vriendin ook voor anderen naait want ik moet nog een jurk hebben voor mijn henna avond????

mrobla
09-10-2006, 12:02
asriyahsmoda te utrecht zal een naai cursus geven voor degene die geintereseerd zijn om marokaanse kleding te maken. de cursus gaat om basis en fijne kneepjes. WAAR EN WANNEER EN HOE MEER INFO GRAAG ?

asriyahsmoda
09-10-2006, 13:36
WAAR EN WANNEER EN HOE MEER INFO GRAAG ? waar : in utrecht wanneer : als er voldoende aanmeldingen zijn wil je meer info bel of mail asriyahsmoda@gmail.com / 0640947149

lala__layla
09-10-2006, 15:06
waar : in utrecht wanneer : als er voldoende aanmeldingen zijn wil je meer info bel of mail asriyahsmoda@gmail.com / 0640947149 ooh das helemaal mooi zijn er al wat aanmeldingen:D en wanneer ben je dan van plan te beginnen dat zou echt te gek zijn:goedzo: en wat is genoeg aanmeldingen?

asriyahsmoda
09-10-2006, 20:50

minstens 5 aanmeldingen ik heb er op dit moment een zeker de rest is niet vast dus 4 plaatsen te gaan en insha allah zal ik beginnen na de ramadan de tijden zijn afhanklijk van de cursisten

Pagina's : [1] 2