Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden en zwemmen!
Ik werd gister meegesleept met een paar (marokkaanse) meiden, die graag wilden gaan zwemmen. Eesrt had ik niet zo'n zin, maar later dacht ik, ach ja waarom niet.
In het zwembad aangekomen, neem ik een heerlijke duik. Als ik weer boven water komm, zie ik de meiden langs de kant van het bad staan.
Dus ja, ik zeg zo dat ze moeten springen, wat blijkt die meiden konden allemaal niet zwemmen :confused:
Ik dacht van: "neuuuh, die houden me voor de gek! Zij zijn degene die mij hebben meegesleept!"
Maar neej hoor, ze scheten half in hun broek toen ze het water zagen!
Het was best grappig, te zien hoe zij zich bewogen in het water :haha: We hebben in een kreupel gelegen van het lachen.
Ook al konden ze niet zwemmen, hadden we een super lol.
Volgens die vriendinnen, is het vrij standaard dat een marokkaans meisje niet kan zwemmen :confused:
Nu vroeg ik me dus af, wie er nog meer niet kan zwemmen, want het is best grappig :)
:zwaai:
ik kan wel zwemmen en het is heeeeeeeeeerlijk :zwaai:
Origineel gepost door rawiha
ik kan wel zwemmen en het is heeeeeeeeeerlijk :zwaai:
:hihi: lekker he!!
ff het mn vriendinnen invrijven :D
sweet_karima
04-07-2003, 11:01
ik kan ook zwemmen en ik doe het heeeeel graag...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Ik kan ook zwemmen, maar wist je dat ook veel Marokkaanse jongens niet kunnen zwemmen. Een keer zwom ik met mijn zus in zee in Marokko. Lesqa heb je altijd en overal dus ook toen. Mijn zus en ik zwommen steeds verder de zee in, ineens durfden die lui niet meer verder, omdat ze niet konden zwemmen. Ook een manier om van die lui af te komen. :D
Origineel gepost door juno
Ik kan ook zwemmen, maar wist je dat ook veel Marokkaanse jongens niet kunnen zwemmen. Een keer zwom ik met mijn zus in zee in Marokko. Lesqa heb je altijd en overal dus ook toen. Mijn zus en ik zwommen steeds verder de zee in, ineens durfden die lui niet meer verder, omdat ze niet konden zwemmen. Ook een manier om van die lui af te komen. :D
:haha: jaa Joh!!
Laats ook, ik srong van een plank af, zag je zo'n marokkan met zn mond open staan, je kon bijna in zn maag kijken. hahaha hij hield zich stevig vast aan de rand van het water. MIET!!!
Meestal is het niet zo erg als iemand nie kan zwemmen, maar als het zo'n gozer is die altijd grote bek heeft en een air heeft dat ie bijna vliegt, dan lach ik hm keihard uit!
:D
mimi_tangaouia
04-07-2003, 11:12
ik heb diploma a en b :ego:
juno je hebt gelijk
ik had dat ook een keer ik d8 ga lekker een duik nemen in de zee ik nam een duik en kwam boven water was helemaal omsingeld ik schrok me kapot
ik ging steeds verder de zee in en toen waren ze er niet meer :jeweetog:
Ik heb geen diploma :D
maar kan gelukkig allesssss
Samiatje
04-07-2003, 11:23
ahhaahah grappig allemaal seg maaruuh ik kan wel zwemmen hoor en ben r dol op maar diblomas heb k niej gehaald :( maaruuh boeiendddddd
Ciaozz
Me toooo .............Heerlijk lekker vrij in t water!!!!!!
Heb wel diploma, maar kon al daarvoor zwemmen!
Zie je nou wel dat er genoeg meiden zijn die kunnen zwemmen!
Chaimaatje
04-07-2003, 11:36
Maar ik denk nog meer die niet kunnen zwemmen :jammer:
:hihi:
Jaaa, er zijn denk ik veel meiden die niet kunnen zwemmen, maar die maken het zwemmen echt super gezellig!
Alleen maar lachen!
:D
Chaimaatje
04-07-2003, 11:42
hahaha voor ons ja! ...:hihi: ik weet het..kan er echt super grappig uitzien ja..spartelende meiden ;)
waar zwemmen jullie dan?? tussen de mannen??
ik zou ook graag willen zwemmen, maar dan niet tussen mannen
weet jullie of dit kan in Amsterdam??
bijvoorbeeld een uurtje alleen voor vrouwen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.