Bekijk originele versie : Marokkaanse restaurants
kunnen jullie een paar marokkaanse restaurants opnoemen, die ook arabisch zijn ingericht en ook met buikdanseressen
thnxxx:)
django_de
07-10-2006, 14:57
Ik ken wel een nachtclub met buikdanseressen:haha:
hahaha nee daar heb ik niks aan, het is voor mijn leraren die gaan niet naar clubs ;)
django_de
07-10-2006, 15:26
Ik kan je helaas niet helpen.Ik denk niet dat ze bestaan.
Probeer de turkse restaurants.
MissNawar
07-10-2006, 15:32
hmm En in rotterdam bij Madina.??
MissNawar
07-10-2006, 15:33
of medina.
heb je daar weleens gegeten of weet je de site waar ik de gerechten kan lezen???
In amsterdam ''Marakkech'' heet het is vlakbij de dam(centrum). en altlas in Ter haarstraat (amsterdam) ik weet overigens niet of ze buikdanseressen hebben. Volgens mij echt alleen op die piek dagen/uren.
Carlsson
07-10-2006, 17:25
Top kapi
Top kapi
Dat is ook een hele mooie restaurant in schevingen :love: Alleen is de inrichting niet echt zo heel marokkaans, maar dat komt volgens mij omdat het niet alleen een marokkaane keuken is, maar volgens mij ook egypte, libanon, turkye en andere noord-afrikaanse/middenoosten landen.
Carlsson
07-10-2006, 19:45
Dat is ook een hele mooie restaurant in schevingen :love: Alleen is de inrichting niet echt zo heel marokkaans, maar dat komt volgens mij omdat het niet alleen een marokkaane keuken is, maar volgens mij ook egypte, libanon, turkye en andere noord-afrikaanse/middenoosten landen.
www.topkapi-scheveningen.nl
thnxx voor alle namen ik heb ook safir gevonden alleen weet ik niet of het daar ook lekker is, het ziet er wel mooi uit
sooo die topkapi ziet er supermooi uit
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.