Bekijk originele versie : van welke muziek houden de dames van als het gaat om marokkaaans muziek.
Ik heb zo het gevoel dat de dames niet zo van rai houden als de jongens, en als ze chaabi horen gaan ze uit hun dak. dus mijjn vraag aan de dames van welke muziek houden jullie nou van. thalla :zwaai:
ik hou wel van Rai !
Ik hou een beetje van alle marokkaanse muziek..!!
Maar amazigh muziek RULEZZZZZ natuurliek !
Ciao Baby;)
tha_lady
25-06-2002, 13:34
ik hou van berberse muziek!!!!
laterZ :blauwkus:
Hou absoluut niet van Chaabi, allemaal van hetzelfde. Nee, geef mij maar kabilische muziek (algerijns-berbers) en shloehmuziek uit zuid-Marokko. Verder hou ik best van cheb Khalid en cheb Mami en andere Rai.
Of die berberse muziek nou gekopieerd is dat doet er niet zoveel toe.
Nog steeds..amazigh muziek RULEZZZZZ !!!
Trouwens berkane muziek ook...!!!!
Ciao Baby ;)
Ik houd van allerlei soorten muziek (berbers/arabisch), als het maar een beetje snelle muziek is en waar je gezellig op kunt dansen! (geeen slome muziek!)
Take care!
Bulma
ik hou van tamazight muziek van die lekker ouwe liedjes! :D .
en ook van mijn gargar zoubida! :giechel:
en ook van rai
maar vooral van muziek zoals egyptische en dakka l'marakchia,
zolang je er lekker op kunt dansen!
soussiasaida
25-06-2002, 14:47
Weet je wat ik afschuwelijke muziek vind? dat van kekh kekh jah zoebida, wat zeggen ze daar allemaal joh? Afgelopen zaterdag had ik een bruiloft en toen dat liedje gedraaid werd stond iedereen zowat op!
Maar thuis luister ik van alles maar toch voornamelijk Rai en Chaabi, en soussia uiteraard
Origineel gepost door soussiasaida
Weet je wat ik afschuwelijke muziek vind? dat van kekh kekh jah zoebida, wat zeggen ze daar allemaal joh? Afgelopen zaterdag had ik een bruiloft en toen dat liedje gedraaid werd stond iedereen zowat op!
Maar thuis luister ik van alles maar toch voornamelijk Rai en Chaabi, en soussia uiteraard
héhéhé attention je gaat mijn liedje niet beledigen!!
awayouralabouya awayouralabouya
a gar gar ya zoubida
a gar gar ya zmar inou
jjoejeojeoejoejoejeojeoejeoejoejoejeojeoe :giechel:
soussiasaida
25-06-2002, 14:54
ja wat is dat voor een muziek he? een speciale betekenis ofzo? sorry dat ik het zeg maar ik vond het echt lelijk!
ja wat is dat voor een muziek he? een speciale betekenis ofzo? sorry dat ik het zeg maar ik vond het echt lelijk!
ewa safi waarom sorry??
je vind het niet leuk ewa dat is toch geen ramp??
iedereen zijn eigen mening toch?? :D
allé beslama :zwaai:
soussiasaida
25-06-2002, 14:59
precies meid, maar wat is de betekenis ervan dan? Als dat liedje komt krijgen sommige een znoenaanval ofzoiets!
precies meid, maar wat is de betekenis ervan dan? Als dat liedje komt krijgen sommige een znoenaanval ofzoiets!
volgens mij heeft het geen betekenis!
als ik dat liedje hoor krijg zin om te dansen maar geen zoenaanval! :zwaai:
soussiasaida
25-06-2002, 15:07
Mehlies, het zal wel aan mij liggen ;)
Mehlies, het zal wel aan mij liggen ;)
k'wou tniet zeggen maar nu dat je het zelf zegt! :D :giechel: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.