Bekijk originele versie : Wat is intiem????
moussystyles
03-07-2003, 23:30
Kom op mensen zeg even wat jullie verstaan onder intiem, alle antwoorden zijn mogelijk.
Kortom wat is jullie defenitie van intimiteit????
missy_marakech
03-07-2003, 23:42
tja van zwoele oogcontact tot fysieke gedoe :hihi: vind ik intiem
miriammetje
03-07-2003, 23:44
de ogen gedoeis wel mooi
missy_marakech
03-07-2003, 23:44
Origineel gepost door miriammetje
de ogen gedoeis wel mooi
ja heh ;) :p
Achter het aanrecht...daar kom ik pas aan me trekken en bijzonder intiem
moussystyles
03-07-2003, 23:54
Origineel gepost door Sfenza
Achter het aanrecht...daar kom ik pas aan me trekken en bijzonder intiem
Ohhhhhh wat jij bedoel????
Is weer sarcistisjjjjj opmirking?????
Nee ff serieus is een serieuze topic pls serieuze reactie's
Ik vindt oogcontact het meest gerelateerd aan intimiteit, ze zeggen niet voor niets ogen zijn de ziel van de mens een blik in de ogen zegt naar mijn mening echt veel meer dan 1000 woorden aan de hand van een blik in de ogen van een mens zie je zoveel emotie en uiteraard het wonder "leven" het is onbeschrijfelijk hoe sommige dames echt over zulke prachtige ogen beschikken die je spontaan sprakeloos slaan.
miriammetje
03-07-2003, 23:55
Origineel gepost door moussystyles
Ohhhhhh wat jij bedoel????
Is weer sarcistisjjjjj opmirking?????
Ik vindt oogcontact het meest gerelateerd aan intimiteit, ze zeggen niet voor niets ogen zijn de ziel van de mens een blik in de ogen zegt naar mijn mening echt veel meer dan 1000 woorden aan de hand van een blik in de ogen van een mens zie je zoveel emotie en uiteraard het wonder "leven" het is onbeschrijfelijk hoe sommige dames echt over zulke prachtige ogen beschikken die je spontaan sprakeloos slaan.
mag ik jou wat vrag?? zo ja ben jij veranderd de laatste tijd???
A sahbie...jij gebruikt te moeilijke woorden...zeg het nou gewoon op zijn amsterdams met een vleugje marokaans
moussystyles
03-07-2003, 23:59
Origineel gepost door miriammetje
mag ik jou wat vrag?? zo ja ben jij veranderd de laatste tijd???
Wat bedoel jij ????
Aub begrijp me niet verkeerd ik bejegen je op geen enkele manier vijandig.......
moussystyles
04-07-2003, 00:01
Origineel gepost door Sfenza
A sahbie...jij gebruikt te moeilijke woorden...zeg het nou gewoon op zijn amsterdams met een vleugje marokaans
Ash b3iti a deriya Ana tranquillo mekeyen g3ir fatoes ben net terug van Esbania helemaal leip in de pijp
s_soumaya18
04-07-2003, 00:03
JE HAALT DE WOORDEN UIT MN MONDDDD
moussystyles
04-07-2003, 00:06
Origineel gepost door s_soumaya18
JE HAALT DE WOORDEN UIT MN MONDDDD
Yek is waar toch?
Soms is het echt helemaal leip! Dan wordt je gewoon onderworpen aan een chemische reactie die aan ten grondslag staat van ons bestaan
s_soumaya18
04-07-2003, 00:10
yepps WALLAH IS ECHT HELEMAAL WAARR WALLAH
IS EEN WOW GEVOELLLLL
miriammetje
04-07-2003, 00:12
Origineel gepost door moussystyles
Wat bedoel jij ????
Aub begrijp me niet verkeerd ik bejegen je op geen enkele manier vijandig.......
ik jou ook niet vraag het j ein vrede wallah maar kan het zijn dta jij eerts anders was...manier van praten enzo of vergis ik mij...ebn jej emeer bezi gaan houden met j egellof..wallah dit is niet verkeer bedoelt kan ook zijn dat ik me in je nama vergis,....
MariamaMslma
04-07-2003, 00:14
De ogen spreken boekdelen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.