Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *.BeCauSe You LoveD Me.*

Lovely_Chick1
06-10-2006, 22:44

Begin weer met een nieuwe verhaal k hoop dat jullie t leuk vinden.. T is half waargebeurd.. "Gizlane Kijk uit Gizlane!!"..BOEM!!.."GIZLANE!!!!!!!Wajemaaaaa"Ik Liep naar der toe ze zat met bloed over zich heen Mensen kwamen kijken..Ze deed haar ogen open en weer dicht.."Hafsa Vil je tegen mama en papa en Rachid en Anouar zeggen dat ik heel erg veel van ze hou..En ik hou ook van jjoou!''ze sloot haar ogen ik pakte haar hand het voelde erg koud aan "GIZLAAAANEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!"De ambulance kwam..En nam mij en haar mee..Ze deden dingen in der mond enz..Ik werd gek me tranen kwamen als een kraan eruit..Waarom mijn zusje..Ik met me domme kop stond naar die fucking jurk te kijken me zusje is pas 4 jaar...Ze zag die Mercedes niet aan komen racen..Ik ben Hafsa ik ben 16 jaar..Ik heb een Broer Rachid(19 jaar).Anouar(25 jaar)..Tenslotte een moeder en een vader Me vader heeft kanker.Me moeder is bijna altijd Chagerijnig.me Vriendinnen heb ik verloren..Ik kan echt niet zonder Gizlane leven ik doe alles met haar echt alles..Behalve naar school gaan dan ga ik alleen maar als ik naar de stad ga ofsow kom zij altijd met mee...Yarab laat haar dit overleven ze is zo jong!!.Ik begon weer te huilen..Ik keek me zusje aan en kuste haar op der wang..We waren der en ze haalde haar eruit...Ze brachtte haar de ziekenhuis in..Hoe moet ik dit naar me ouders vertellen ze maken me af,,Nu zeggen ze waarom let je niet op der..Ik word gek..Ik zocht iets scherps en voelde in me zak ik had een Zakmes bij me ik druktte t in me pols..Ik zag dat er bloed uitkwam en nu zag ik alles zwart voor me hopend om weg te zijn van dit wereld..

Moslimatje_H
06-10-2006, 23:04
Begin weer met een nieuwe verhaal k hoop dat jullie t leuk vinden.. T is half waargebeurd.. "Gizlane Kijk uit Gizlane!!"..BOEM!!.."GIZLANE!!!!!!!Wajemaaaaa"Ik Liep naar der toe ze zat met bloed over zich heen Mensen kwamen kijken..Ze deed haar ogen open en weer dicht.."Hafsa Vil je tegen mama en papa en Rachid en Anouar zeggen dat ik heel erg veel van ze hou..En ik hou ook van jjoou!''ze sloot haar ogen ik pakte haar hand het voelde erg koud aan "GIZLAAAANEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!"De ambulance kwam..En nam mij en haar mee..Ze deden dingen in der mond enz..Ik werd gek me tranen kwamen als een kraan eruit..Waarom mijn zusje..Ik met me domme kop stond naar die fucking jurk te kijken me zusje is pas 4 jaar...Ze zag die Mercedes niet aan komen racen..Ik ben Hafsa ik ben 16 jaar..Ik heb een Broer Rachid(19 jaar).Anouar(25 jaar)..Tenslotte een moeder en een vader Me vader heeft kanker.Me moeder is bijna altijd Chagerijnig.me Vriendinnen heb ik verloren..Ik kan echt niet zonder Gizlane leven ik doe alles met haar echt alles..Behalve naar school gaan dan ga ik alleen maar als ik naar de stad ga ofsow kom zij altijd met mee...Yarab laat haar dit overleven ze is zo jong!!.Ik begon weer te huilen..Ik keek me zusje aan en kuste haar op der wang..We waren der en ze haalde haar eruit...Ze brachtte haar de ziekenhuis in..Hoe moet ik dit naar me ouders vertellen ze maken me af,,Nu zeggen ze waarom let je niet op der..Ik word gek..Ik zocht iets scherps en voelde in me zak ik had een Zakmes bij me ik druktte t in me pols..Ik zag dat er bloed uitkwam en nu zak ik alles zwart voor me hopend om weg te zijn van dit wereld.. Eerste Fan meld zicht mooooiiee Vervolg Ga DO00rr Schatje van me!!!!!

Moslimatje_H
06-10-2006, 23:05
upppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Hakima_01
07-10-2006, 12:19
je nieuwe fan ga gauw dooooooooor plieeeeeees en je schreef tog half waargebeurd is dat meisje egt aangereden egt heel erg zielig wollah(als het zo is)!

Lovely_Chick1
07-10-2006, 13:55

Ik werd wakker en keek om me heen ik zag allemaal apparaten Ik zag me moeder en me vader en me broers om me heen..Ik wist t weer en begon te huilen:traan1: Me Moeder en me vader en me broers hadden roden ogen je zag dat ze hadden gehuilen..Ik keek naar me pols..Grote verband erom heen..Het was een akelige stilte ik keek naar me broer..die me nu pas zag dat ik wakker werd."Hafsa?Wat is er gebeurt"Zei hij met Zielige gezichtje..Ik probeerde te praten t lukte me wel maar ik hoopte van niet.."ik ik weet nieet.tt Wa.aar ii.is g.iissla..nee??"Zei ik stotterend..Toen ik dat vroeg begon me ma en pa weer te huilen..Me moeder begon te schreeuwen,,,"ZE IS DOOOD DOOOD"Zei ze schreeuwend en huilend..Ik begon weer te huilen en begon me hele haren eruit te trekken de dokter kwam binnen en keek me verbaasd aan,,"Niet doen meid je hebt t al moeilijk met je Pols als je zo blijft doorgaan kan er iets ergs gebeuren."Zei de dokter tegen me terwijl hij me liet ophouden"NEEE HET IS MIJN SCHULD MIJN ZUSJE IS DOOD DOOR MIJ DOOR MMIJJ!!"Ik begon te schreeuwen en te huilen ik begon op me hoofd te slaan.Er kwamen meer dokters bij en probeerden mij te stoppen..Ze gaven me een prik ..Voor ik t wist viel ik in slaap.. Ik Werd wakker en zag niemand om me heen.."Eindelijk ze is wakker..".Schreeuwde een zuster..Ik keek om mee heen en zag me broers en ouders..Alleen 3 dokters ..De dokter gaf me een Brief.. Lieve hafsae.. Ik en je vader en Anouar gaan weg Maar rachid niet , We gaan Weg van iedereen.. Dit kunnen wij niet aan..Je zusje is dood.. Sorry Hafsa het spijt me.. We zijn voorloopig weg,,,Ik zeg niet waarheen d0ei hafsa,, Toen ik die brief las begon ik weer te huilen.Waarom is mijn leven zo waarom!! Ik begon weer te huilen..Na 24 minuten te gehuild hebben..Was ik rustiger geworden..De dokter deed een paar testjes..Ik voelde me weer beter.."Uw mag vandaag naar huis."..'Oke dokter bedankt'.."Het is mijn werk"..Na paar minuten probeerde ik Rachid te bereiken hij nam niet op..Dan maar met de bus naar huis.. Ik ging douchen in de ziekenhuis deed andere kleren aan.En pakte me tas en liep naar de bushalte..Ik ging zitten op die bankje .Er kwam een mooie jongen naast me zitten.."Gaat t meisje.."..zei hij vriendelijk,,"Jawel bedankt"Ik had rode ogen van al dat gehuil en ik had een bleke gezicht.. Ik dacht weer aan Gizlane en begon weer te huilen"Meisje gaat t echt.."..Ik antwoordde niet..Ik keek hem nu aan voor ik t wist begon hij ook te huilen.."Is er wat?"Vroeg ik deze keer verbaasd..Hij vertelde hem verhaal en ik was heel erg verbaasd...!!

Hakima_01
07-10-2006, 14:20
waaaaaaaaaaaaw ga doooooooor je trouwe fan hakima

Hakima_01
08-10-2006, 14:08
Ga door ik ben superbenieuwd:hihi: :D

Lovely_Chick1
11-10-2006, 20:28
Hij vertelde me dat hij met een meisje moet trouwen terwijl hij al een vriendin heeft en hij wilde met hem vriendin trouwen maar hem ouders zeggen Je trouwt of je bent ons zoon niet meer..Hij heeft t tegen die meisje gezegt en op dat moment heeft hij niks meer van der gehoord hij is bang dat er wat met er is.."Wat erg voor je kan ik je helpen ofzow iets?"..'Jij hebt denk ik genoeg problemen aan je hoofd ' .."Ja '' De bus kwam.."K moet deze bus"zei ik snel.."oh mag ik je nummer dan kan je misschien mij helpen en ik jou!" ik dacht eerst na maak niet uit hij doet me toch niks aan..Ik gaf me nummer en we namen afscheid..Ik laatte me abo zien..en ging helemaal naar achteren me favo plek maar ik zag 5 jongens daar op die plek dus besloot ik maar 4 stoelen voor hun te zitten..Ik keek naar buiten..'ooeff'..zei ik zuchtend..er kwam een vrouw naast me zitten met een baby'tje..Ooh die baby was zo schattig wejow wejow!ik lachtte tegen der en ze lachtte terug je zag 2 tandjes te voorschijn kome..Die moeder leek me maar een Chagerijn..Dus bestloot ik maar me mond te houden..Eindelijk ik was der ik stapte uit helaas moest ik langs de jongens lopen..Ik zag dat ze me aankeken ik liep gewoon door..Ik staptte uit richting huis..ik deed de sleutels in de gat..Ik zag dat me moeder naar me toe holde..Ze knuffelde me stevig."Je Zusje Je zusje is niet dood!!"..Ik keek haar aan en sprong van blijdschap en rondje ik liep naar de woonkamer en zag me zusje in de rolstoel met verband over der hoofd..k keek er verdrietig aan ik liep naar der toe en ik knuffelde der.."auw"zei ze zachtjes.."hahah"iedereen lachtte .."Mama je zei toch dat ze dood is.."..'Ja de dokter had ons gebeld en zei dat Gizlane ademde..' iedereen begon te kletsen..Woow wat was ik blij om haar te zien..Ik werd gebeld en keek op de scherm er stond onbeken dus ik wist niet wie t was maar ik besloot toch maar op te nemen,!!

Lovely_Chick1
11-10-2006, 20:31
graag reacties als ik veder moet :d

Moslimatje_H
11-10-2006, 20:33
Veder plssss !! Je schrijft echt leukk;' Xxjusss - Trouwe Fan!!!!!

Moslimatje_H
11-10-2006, 20:34
Veder plsss een vervolgg A.U.B

Hakima_01
13-10-2006, 16:59
aub ga door ik vind het egt een topverhaal zied als je tijd hebt schrijf je een vervolgje oke?deal!:goedzo:

barenano
13-10-2006, 17:07

verder meid

khadija_13
14-10-2006, 21:30
uuuuuuuuuuuuuuuup verder

faat17
14-10-2006, 21:38
wajoooooooooooow ga snle verder meid het is erg leuk hoor Xxxxxxxxxx

Pagina's : [1] 2