Bekijk originele versie : Bedreigd door haar vriend
zina_magrabia
06-10-2006, 22:38
Een vriendin van mij ging al een tijdje om met een jongen het ging echt goed tussen hun , ze waren heel hard op elkaar verliefd . Maar op een dag vroeg haar vriendje om sex te hebben met hem .Zij wou dat niet , ze wou maagd blijven tot het huwelijk , die gaste bleef maar aandringen en zei tegen haar dat als ze dat niet wilt dat hij hun foto's allebei ( elkaar omhelzend , ...) ging laten rondgaan , naar haar familie, vrienden . NU is ze echt hopeloos , langs een kant wilt ze nog maagd bijven , maar ze houdt nog heel veel van hem en langs een andere kant is ze dan bang voor de schande die er kan gebeuren . Kan iemand haar goede raad geven aub.
Alleen serieuze reacties plz .
lady_special_
06-10-2006, 22:59
niet zyn zin geven natuurlyk!!! .. hy chanteerd haar alleen daarmee om zyn zin te krygen.. waarschynlyk zal hy zyn dreigementen niet eens waar gaan maken, want dan kom hy tevens ook in de problemen.. mjaa ze houdt van hem, maar als hy ook genoeg van haar houdt dan moet hy haar keuze maar respecteren!! en zo erg zyn foto's waarby ze zich omhelzen ook weer niet.. iedereen weet tog dat veel meiden van tegenwoordig vriendjes nemen enzo.. dus zo schandalig zou dat ook weet niet zyn.. wat wel schandalig zou zyn als ze zyn zin geeft!!!
Marrakchia4Life
06-10-2006, 23:08
omg
zielig
precies of hij gaat dat echt doen..van die foto's
trouwens , als ze die foto's belangerijker vind dan haar maagdelijkheid , dan zou ik maar zeggen..spreid de benen
wie zegt er dan dat hij dan niet zou zeggen dat hij seks met haar heeft gehad?
wie zegt raakt ze ongewenst zwanger
wie zegt krijgt ze aids...
...
waarlijk , heb vrees voor de heer!
norhan21
06-10-2006, 23:09
het is eigenlijk best wel dom van haar om foto's te laten nemen van haar, en dan nog omhelzend... nou , in haar plaats zou ik echt bang zijn, welah... je weet maar nooit, dat hij dat ook effectief zal doen, en aan iedereen foto s laten zien... zo verliefffddd zal hij dan ook wel niet zijn op dat meisje , anders zou hij zulke dingen niet zeggen...dat is geen echte liefde, meiddd...
ik zou die foto s terugstelen van hem of zo, welah...en 1 tip aan alle meiden, maak nooit foto s met jullie vrriendjes, kan slecht aflopen.. maar niet toegeven, zou ik echt nie toelate, seks voor het huwelijk...echt niet
aihaiahaihai, meneertje wil seks en denkt safi ik maak me liefje bang door foto s te verspreiden, tfoee 3la zammel....
miss_tanger90
07-10-2006, 00:44
Jah gewoon niet doen.. Gewoon jongens niet vertrouwen ze willen maar een ding en jah dat weet je zelf heel goed :D
samya_II
07-10-2006, 04:04
Niet doen,en alle contact met hem verbreken!
Dat hij haar al chanteert met foto's waar ze samen opstaan.. wat zal hij doen als hij haar zou ontmaagden?
Enge gozer! snap meiden niet die op zulke geschiften kunnen vallen.
Ligt het niet voor de hand dat hij na dat hij zijn zin heeft gekregen nog gekkere dingen gaat eisen? Bijvoorbeeld dat ze voor hem gaat hoereren, Allah iehfed, zeg tegen je vriendin dat ze beter elk contact met deze gewetenloze verbreekt, voordat het te laat is. Dit soort dingen gaan echt van kwaad tot erger.
SubhanaAllah, nog stug blijven volhouden dat ze van hem houdt ook.
Esthetica
07-10-2006, 14:19
Ligt het niet voor de hand dat hij na dat hij zijn zin heeft gekregen nog gekkere dingen gaat eisen? Bijvoorbeeld dat ze voor hem gaat hoereren, Allah iehfed, zeg tegen je vriendin dat ze beter elk contact met deze gewetenloze verbreekt, voordat het te laat is. Dit soort dingen gaan echt van kwaad tot erger.
SubhanaAllah, nog stug blijven volhouden dat ze van hem houdt ook.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Ik denk dat hij aan het bluffen is. Hoe dan ook, niet toegeven. Stug volhouden!
Anders moet zij ook maar gaan bluffen met een aangifte bij de politie.
Sterkte en moge Allah ons allen leiden naar het pad der Rechtvaardigheid.
Zaitoena
07-10-2006, 14:39
Geef nooit toe. Als hij echt van haar hield zou haar niet chanteren en zou hij haar standpunt accepteren.
En geduld hebben tot na de bruiloft maar blijkbaar wil hij alleen maar een relatie en dan haar dumpen.
En wat de foto's betreft dan laat hij ze maar aan haar familie zien beter dat dan dat ze met hem naar bed gaat en haar familie nog erger ten schande brengt.
Ik zou persoonlijk geen contact meer met hem hebben. En mn broer in vertrouwen vertellen wat er speelt ook al zou er door in de problemen komen of dergelijken.
Dan heeft die jongen geen poot meer om op te staan.
En in iedergeval hem zijn zin niet geven en mn trots houden.
Hij is het niet waard. Hij denkt alleen met zn ***.
Sterkte in ieder geval.
Zaitoena
teteuania_17
07-10-2006, 14:50
lieve sgat hoe kan zij nog an iemand houden die haar chanteert ik zou zwaar walgen van zo een snot neus en als hij haar nu al chanteert met fotos waar ze elkaar allleen maar omhelzen wat gaat hij haar dan aan doen als ze met elkaar naar bed gaat
Hoe kan ze van iemand houden die haar zoveel onterecht wil aandoen?
Hoe kun je uberhaubt van iemand houden die zijn egoisme(lusten) boven de liefde voor een persoon verkiest? Als ik je vriendin was zou ik als de sodemieter maken dat ik weg kom. Vergeet niet dat wanneer ze wel het bed hem deelt hij hiervan ook stiekem foto's kan maken en dan is ze nog verder van huis.
mvg,
Mobo
Een bekend verhaal maar de meiden weten toch ook dat relatie's en vriendjes alleen maar ellende en gedoe met zich meebrengen, had ze voorzichtig moeten zijn en niet lekker met hem op de foto, stel voor nou, ze gaat ooit met een andere trouwen terwijl haar foto's bij die ex thuis liggen is toch spelen met vuur.
Maar hoe dan ook met hem naar bed gaan is nog veel erger en die loser houdt niet van haar ze droomt alleen want anders gaat hij haar niet zo behandelen.
Vioolskie
07-10-2006, 15:27
Een vriendin van mij ging al een tijdje om met een jongen het ging echt goed tussen hun , ze waren heel hard op elkaar verliefd . Maar op een dag vroeg haar vriendje om sex te hebben met hem .Zij wou dat niet , ze wou maagd blijven tot het huwelijk , die gaste bleef maar aandringen en zei tegen haar dat als ze dat niet wilt dat hij hun foto's allebei ( elkaar omhelzend , ...) ging laten rondgaan , naar haar familie, vrienden . NU is ze echt hopeloos , langs een kant wilt ze nog maagd bijven , maar ze houdt nog heel veel van hem en langs een andere kant is ze dan bang voor de schande die er kan gebeuren . Kan iemand haar goede raad geven aub.
Alleen serieuze reacties plz .
Walah Tazzz...hij gaat haar zekers dumpen of chanteren in de toekomst!
Vage shit die mocros...
Princesssje
07-10-2006, 15:55
Hoe hard het ook is, je moet hem late gaan.. Hij chanteert je zwaar en hij kan indd fotos nemen als jullie da gaan doen hé meid pas gewoon op echt waar hoe meoilijk het ook is .. je weet goed genoeg dat je meer in de probleme gaat gerake als je luistert naar hem !! xxx veel sterkte
Hoe kan ze houden van iemand die iets van haar vraagt dat zij niet wil? En nog iets.. Denk je nou echt dat hij bij der blijft als ze door hem ontmaagd word voor t huwelijk.. En nog iets.. Als hij die foto's wil rondhangen dan zul je ook zijn kop zien op die foto's, T is gewoon bluffen wat hij nu doet...
Als ik haar was zou ik ff afstand nemen van hem, hij is levensgevaarlijk !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.