Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : creme voor een zomerse tint!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

ShopAholic
06-10-2006, 21:45

Wie o wie heeft er ervaring met zo'n creme? Behalve Dove dan want dat is echt een afrader!!:jammer:

lieve_zinameid
07-10-2006, 17:48
Wie o wie heeft er ervaring met zo'n creme? Behalve Dove dan want dat is echt een afrader!!:jammer: bedoel je die van loreal wella, ik vind hem niet goed mijn gezicht werd geel maar misschien komt het doordat ik vanmezelf wit ben bij jou kan het misschien anders aanpakken maar ik ga hem niet meer gebruiken..

xfatimax
07-10-2006, 18:10
Er is een nieuwe van etos eigen merk.

ShopAholic
07-10-2006, 19:08
bedoel je die van loreal wella, ik vind hem niet goed mijn gezicht werd geel maar misschien komt het doordat ik vanmezelf wit ben bij jou kan het misschien anders aanpakken maar ik ga hem niet meer gebruiken.. nee ik bedoel die van dove maar heeft blijkbaar hetzelfde resultaat als die van loreal ik ben zelf ook best wit... xfatimax--> heb je deze uitgeprobeerd of niet:)?

ouafah
07-10-2006, 19:43

http://www.bakersandlarners.com/catalog/catalog/images/self-tan-inst-gel-l.jpg Deze is goed, heb k zelf getest, je word langzamer, mooi bruin.

xfatimax
07-10-2006, 19:55
Ik heb m nog niet uitgeprobeerd, ik ga m insa-allah maandag halen, en laat het jullie weten.

ShopAholic
07-10-2006, 20:02
http://www.bakersandlarners.com/catalog/catalog/images/self-tan-inst-gel-l.jpg Deze is goed, heb k zelf getest, je word langzamer, mooi bruin. ook niet als je een beetje hard met een handdoek eroverheen gaat? dat was bij dove namelijk wel als ik er met een handdoek overheen ging leek het wel alsof ik foundation ophad:maf: maar waar kan ik deze kopen en hoeveel kostie? fatima--> we horen van je:goedzo:

Louna
07-10-2006, 20:07
Probeer de Flash Bornzer van lancome. Die kun je in elk geval bij Douglas halen. Neem dan die voor 'face and body' dan sla je 2 vliegen in een klap. Hij is prijzig nl. 30 euro, maar je kunt er best lang mee en hij geeft een GEWELDIG reslultaat. Mooi natuurlijk bruin, geen strepen en gaat er met douchen/afdrogen niet af. Zo hey.... het lijkt wel of ik een reclamespotje aan het opnemen ben :hihi: Maar HET WERKT! :banana:

Louna
07-10-2006, 20:08
bornzer = bronzer

ShopAholic
07-10-2006, 20:15
Probeer de Flash Bornzer van lancome. Die kun je in elk geval bij Douglas halen. Neem dan die voor 'face and body' dan sla je 2 vliegen in een klap. Hij is prijzig nl. 30 euro, maar je kunt er best lang mee en hij geeft een GEWELDIG reslultaat. Mooi natuurlijk bruin, geen strepen en gaat er met douchen/afdrogen niet af. Zo hey.... het lijkt wel of ik een reclamespotje aan het opnemen ben :hihi: Maar HET WERKT! :banana: bedankt meid ik ga deze zeker proberen:goedzo: check je hoekje;)

miryam196
07-10-2006, 22:18
hey meid Ja echt erg die van DOVE heb ik geprobeerd en ben ook erg wit het leek net of ik henna op mn gezicht had gesmeerd

miryam196
07-10-2006, 22:19
Wat ook goed is zijn die bronzingdoekjes van l'oreal echt mooie kleur alleen een nadeel is dat je gezicht droog wordt. kusjes

ShopAholic
07-10-2006, 22:26
Wat ook goed is zijn die bronzingdoekjes van l'oreal echt mooie kleur alleen een nadeel is dat je gezicht droog wordt. kusjes als dat het enige nadeel is vind ik het niet erg? die zijn zeker overal verkrijgbaar maar hoeveel kosten ze en hoeveel doekjes in een pakje?

sakina22
07-10-2006, 22:31
Heeft iemand die van Etos huismerk al uitgeprobeerd?.. die schijnt ook wel goed te zijn..

Questions
07-10-2006, 22:32

Probeer de Flash Bornzer van lancome. Die kun je in elk geval bij Douglas halen. Neem dan die voor 'face and body' dan sla je 2 vliegen in een klap. Hij is prijzig nl. 30 euro, maar je kunt er best lang mee en hij geeft een GEWELDIG reslultaat. Mooi natuurlijk bruin, geen strepen en gaat er met douchen/afdrogen niet af. Zo hey.... het lijkt wel of ik een reclamespotje aan het opnemen ben :hihi: Maar HET WERKT! :banana: Die heb ik dus ook gehad en dan in "gel"-vorm, geloof me super lelijke kleur, zulke producten zijn gemaakt voor mensen die al een kleurtje hebben. Of je huid moet hetzelfde zijn als Nederlanders, want bij hen pakt het wel goed. Maar als je wit bent zoals de topicstartster beweerd, dan moet je het echt niet gebruiken!

Pagina's : [1] 2 3 4