Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik mag van mijn moeder niet met mijn vriendin trouwen omdat.........!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
03-07-2003, 21:56

Omdat me vriendin te grote borsten heeft! Ze is bang dat mijn vrouw teveel moedermelk daardoor gaat geven en dat ik dan dikke kinderen ga krijgen! :rolleyes: Ik heb al tegen mijn vriendin (tarifest_lady op marokko.nl) dat ze een borstverkleining moet ondergaan, maar dit wil ze niet! :rolleyes: Ondank alle pijnen die ze nu al op haar jonge leeftijd in haar rug krijgt! En hoe moet het dan op de huwelijksnacht als je last van je rug krijgt? Ik wil me toch echt gaan uitleven en jij moet niet over je rug gaan klagen...je hoeft alleen maar op je rug te gaan liggen! :D.

s_soumaya18
03-07-2003, 22:01
WHUAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA TEMSAMNI WILLIE WAJOW AHAHAHAAAHHAHAHHAHHAAHHAAHHAHH OH MIJ GOD HEB JE WEER NIKS TE DOEN WAJOWWW HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHHAAH EEN VRAAGJe: HOE KOM JE OP ZULKE VERHALEN WAJOWW LACH ME ROT HIERRRR

miriammetje
03-07-2003, 22:06
wajoow wajooooa wajooow....

tarifest_lady
03-07-2003, 22:08
s_soumaya18 hij verzint het niet....het is echt sista....alleen vind het jammer dat hij het hier zet voor iedereen....maar ja ik ben het al van hem gewend....

Masriya
03-07-2003, 22:08

Zo lekker

s_soumaya18
03-07-2003, 22:13
s_soumaya18 hij verzint het niet....het is echt sista....alleen vind het jammer dat hij het hier zet voor iedereen....maar ja ik ben het al van hem gewend.... WHUAHAHAHAHAH WAJOW NOG ERGER AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Houmayra
03-07-2003, 22:15
Origineel gepost door tarifest_lady Lieverd ik heb je toch zo vaak gezegd, dat je daar geen zorgen om hoeft te maken...en je moeder al helemaal niet....ik zal braaf op mijn rug liggen.....en dan kan jij aan de slag...ik wil er best wel met je moeder er over hebben...en ik vind het zo zonde als ik een borstverkleining moet doen....straks heb ik niks meer en dan zit je weer te zeiken....saffi...ik hou het bij deze borsten ,....niet mee eens daar is de deur!!! Meid ik heb medelijden met je, niet zo'n vertrouwd typje die vriend van je..:p

s_soumaya18
03-07-2003, 22:20
willie wajoww

praatjes
03-07-2003, 22:21
Ik zal wel even met tarifest lady het hierover gaan hebben, ik zal me voordoen als huisarts wanneer ik spreek. Misschien dat zij mijn wel gaat vertrouwen.

Houmayra
03-07-2003, 22:23
Origineel gepost door temsamni Hoezo medelijden! We zijn erg gelukkig met elkaar! Allebei een prettig gestoord! Allebei nog jong! Geld in overvloed! We hebben geluk dat we elkaar hebben getroffen...dus hebben geen medelijden nodig...ik heb eerder medelijden met jou! En dat zegt iemand die zo'n verhaal op internet zet..

s_soumaya18
03-07-2003, 22:25
whuahahah mensen ik kan niet meer saffi serieus whuahahahahahahahahahahahhahhha wajow mn ma schreewt wajow hahahahahahahah

Houmayra
03-07-2003, 22:32
Origineel gepost door temsamni Dat zie je toch! http://forum.turksnl.net/images/smiles/icon_surprised.gif Mooi antwoord!http://forum.turksnl.net/images/smiles/35.gif

praatjes
03-07-2003, 22:41
Origineel gepost door temsamni Zolang je maar geen borstonderzoek gaat doen...of ander lichaamsonderzoek vind ik alles best! ;) Om haar borsten af te keuren en haar te overtuigen moet ik het onderzoeken van dicht bij. Dat is wat ik moet doen als acterende huisarts. Maar als jij het beter hebt om erbij te zijn wanneer dit gebeurd dan kan dat ook. wel moet ik daar toesteming van tarifest lady krijgen uit privecy rechten.

praatjes
03-07-2003, 22:59
Origineel gepost door temsamni uuuuuuuhh...wa7ed stoor op je oog kan je krijgen! hahahaah! Ik bied jou hulp om jouw huwelijk te redden ga je me op deze manier bedanken. maar het geeft niets want tarifest lady heeft me al bedankt en zelfs beloond.

SweetLady
03-07-2003, 23:39

Hahahahah gekke mensen hierzo :D :D

Pagina's : [1] 2 3