Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes zijn sterker
praatjes
03-07-2003, 21:44
Haha vandaag heb ik het weer gezien hoor, een Marokkaans meisje sloeg twee andere Nederlandse vrouwen bont en blauw.
Ze sloeg rake klapen, zonder maar enige klapen terug te krijgen. Ik vind haar knap.
miriammetje
03-07-2003, 21:47
nou marokaanse meiden die zich vastklamoen aan hun geloof die zijn sterk...ik dacht dat je dat wilde zeggen daarom opende ik de topic...en al de negatieve die we te horn ekrijegn van jullie jongens en toch blijven we vast ana ons mooie geloof......mara oke ...heeftd us niks te maken met de topic...
walikoem salaam
mir
praatjes
03-07-2003, 22:02
Origineel gepost door miriammetje
nou marokaanse meiden die zich vastklamoen aan hun geloof die zijn sterk...ik dacht dat je dat wilde zeggen daarom opende ik de topic...en al de negatieve die we te horn ekrijegn van jullie jongens en toch blijven we vast ana ons mooie geloof......mara oke ...heeftd us niks te maken met de topic...
walikoem salaam
mir
Ja, en die zelfde meisjes daar hou ik nou van, ik zou daar nooit wat negatiefs er over uitlaten.
praatjes
03-07-2003, 22:03
Origineel gepost door temsamni
Ik vind haar....uuuhhh...tja...wat vind ik ervan....eigenlijk niks...!
Zal het haar doorgeven, misschien mag je haar telefoonnummer.
miriammetje
03-07-2003, 22:04
Origineel gepost door praatjes
Ja, en die zelfde meisjes daar hou ik nou van, ik zou daar nooit wat negatiefs er over uitlaten.
hamdoleialh want er bestaat niks beters dan iemand die zijn geloof op de eerste plaats zet...
praatjes
03-07-2003, 22:14
Nou...als ze zo sterk is zal het wel een monster van een wijf zijn! Dan hoef ik haar nummer niet! Kwil alleen mooie meisjes! :)
Maar waarom verdien jij alleen mooie meisjes, en hoeveel meisjes wil jij?
praatjes
03-07-2003, 22:15
hamdoleialh want er bestaat niks beters dan iemand die zijn geloof op de eerste plaats zet...
En daarom heb ik jou hoog op mijn eer staan.
miriammetje
03-07-2003, 22:18
En daarom heb ik jou hoog op mijn eer staan.
so daar maka j eme verlegen ..hozo zeg je dat??
dima_zina85
03-07-2003, 22:19
Haha vandaag heb ik het weer gezien hoor, een Marokkaans meisje sloeg twee andere Nederlandse vrouwen bont en blauw.
Ze sloeg rake klapen, zonder maar enige klapen terug te krijgen. Ik vind haar knap.
wat een asso zeg, ik haat zulke wijven, die op straat vechten tfoeeeee
divalatifa
03-07-2003, 22:24
ewa ja...je hebt het of je hebt het niet....
praatjes
03-07-2003, 22:24
so daar maka j eme verlegen ..hozo zeg je dat??
Ik voel me daar prettiger bij, als ik mijn gevoelens voor jou uit. Want ik ben verliefd
Nou...als ze zo sterk is zal het wel een monster van een wijf zijn! Dan hoef ik haar nummer niet! Kwil alleen mooie meisjes! :)
:giechel: :giechel:
praatjes
03-07-2003, 22:26
Origineel gepost door dima_zina85
wat een asso zeg, ik haat zulke wijven, die op straat vechten tfoeeeee
Het marokkaans meisje verdedigde zich zelf alleen. ze was gedwongen, misschien omdat ze mooi was!
miriammetje
03-07-2003, 22:26
Ik voel me daar prettiger bij, als ik mijn gevoelens voor jou uit. Want ik ben verliefd
ik begrijp niet goed wat jij zegt dat jij evrliefd bent wat heeft dat er me ete maken dat je je gevoelens uit aan mij???
praatjes
03-07-2003, 22:28
Origineel gepost door divalatifa
ewa ja...je hebt het of je hebt het niet....
Wat heb jij niet? praatjes?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.