Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : L'Oréal Pure Zone, aanrader!

Pagina's : [1] 2

IedjiesNarif
06-10-2006, 15:13

Voor degene met een gemengde of vettige huid, is dit echt een aanrader. Je gezicht wordt stralend zacht, egaal en je voorkoomt puistjes en andere oneffenheden.

XCHICAX
06-10-2006, 15:59
en dan als je het niet meer gebruikt, komt alles weer terug... tenminste dat is vaak met die producten van hun.

IedjiesNarif
06-10-2006, 16:05
Dan moet je het blijven gebruiken hè, het is toch ergens goed voor. :hihi:

bandidaa
06-10-2006, 16:25
ik heb het gebruikt en ben er mee gestopt en het is niet zo dat het terug komt tenminste niet bij mij en de producten zijn ind goed de reden dat ik ben gestopt omdat ik een milk en een tonic wou gebruiken wat l pure zone niet heeft

RisLaine
06-10-2006, 17:38

Voor degene met een gemengde of vettige huid, is dit echt een aanrader. Je gezicht wordt stralend zacht, egaal en je voorkoomt puistjes en andere oneffenheden. Welk product van de lijn? Er zijn nmlk gels, creme's e.d. Ik gebruikte de creme tegen onzuiverheden; een grote bla. Mijn huid werd er alleen maar vetter van. Als er iets is dat echt werkt tegen een onzuivere huid, zijn het de producten van Vichy, Pure Zone is kul.

Zahra__
06-10-2006, 17:42
Ik gebruik zelf Pure Zone ook... Vind het wel werken en voel het ook dat het reinigt het voelt echt lekker aan!

IedjiesNarif
06-10-2006, 18:25
Welk product van de lijn? Er zijn nmlk gels, creme's e.d. Ik gebruikte de creme tegen onzuiverheden; een grote bla. Mijn huid werd er alleen maar vetter van. Als er iets is dat echt werkt tegen een onzuivere huid, zijn het de producten van Vichy, Pure Zone is kul. Ik heb Pure Zone gel-scrub die je gezicht reinigt, Pure Zone lotion die de porien verkleint, onzuiverheden uitdroogt en glimmen vermindert en tot slot Pure Zone Deep control. Ik gebruik dus bijna de gehele Pure Zone lijn, kost ongeveer €20,-, maar het resultaat is het waard en het gaat best lang mee. :)

IedjiesNarif
06-10-2006, 18:26
Ik gebruik zelf Pure Zone ook... Vind het wel werken en voel het ook dat het reinigt het voelt echt lekker aan! Je ziet en voelt het resultaat inderdaad meteen.

sweetourzazatia
06-10-2006, 21:36
hoi hoi, ik heb ook heel veel dingen gebruikt en niks hielp.. ik had vroeger ook last van onzuiverheden gelukkig nu niet meer. lange leven kruidvat.. als je alleen kruidvat TEA TREE WASGEL en TEA TREE dag/nach creme gebuirk krijgt je gewoon een mooie zachte stralende huid. zonder vlekjes zonder puistjes gewoon niks zoek maar op google op tea tree en je ziet de werking.. het is allemaal natuurlijk zonder troep het helpt echt, veel succes ps. is niet mij account :D ik heb veel goeds gehoord over tea tree:goedzo: ...ik denk dat ik die maar ga proberen want al die andere producten helpen voor geen meter:jammer: :kus:

LAYLAAA
06-10-2006, 22:43
ja op vakanie had ik zoveel mee eters en puisten gekregen op advies van een vriendin begon ik pure zone te gebruike en het resultaat was gewoon super :goedzo: aanrader dus!!

SWEET_ANISSA
06-10-2006, 22:57
ik gebruik die ook het is sooo lekker fris (beetje heet zeg maar) maar echt goed dat het bij jullie de meeters verwijdert so so.

khadoeja
06-10-2006, 23:01
maar gebruiken jullie ook allemaal die hele lijn van pure zone of één specifiek product uit de lijn?

hayetmaroc
06-10-2006, 23:07
Mijn nichtje gebruikte vroger ook de lijn van pure zone en haar huid werd alleen maar vetter. In die producten zit veel alcohol en dat maakt je huid alleen vetter. Omdat je huid eerst uitdroogd door de alcohol gaat het daarna nog meer talg opslaan omdat je huid denkt dat ie dat nodig heeft..... Producten zonder alcohol zijn beter voor je huid.... En dat zullen artsen je ook aanraden als je met een huid vol puistjes komt.

hayetmaroc
06-10-2006, 23:09
ik heb veel goeds gehoord over tea tree:goedzo: ...ik denk dat ik die maar ga proberen want al die andere producten helpen voor geen meter:jammer: :kus: Ja tea trea is het aller beste... is natuurlijken zonder alcohol...:goedzo:

Zahra__
07-10-2006, 11:08

Ik gebruik alleen Pure Zone die Scrub ding met die blauwe bolletjes zeg maar erin.

Pagina's : [1] 2