Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 jaar getrouwd...

nova
06-10-2006, 14:32

Hey mensen, jullie zagen het al, over 2 maandjes zijn mijn mannetje en ik 2 jaar getrouwd. Tuurlijk is dit een reden tot feest vieren. En daar zou ik graag jullie hulp bij willen. Heb echt zo een zin in iets geks, iets leuks. Het mag een paar dagen in beslag nemen, dat is alleen maar nog leuker. Dus mensen als jullie (extravagante) ideeen hebben, laat het me dan weten, ben overal wel voor in. Ps. Aquatis en weekendje parijs, daar zijn wij het type niet voor.... alvast bedankt...:kus:

Mysticalia
06-10-2006, 14:34
bungeejumpen, parachutespringen, ballonvaart, klimmen in de ardennen :o

noona
06-10-2006, 14:35
ardennen inderdaad is leuk, anders een weekendje london, met dit weer en de vele lichtjes lijkt het me heel romantisch

teletubbie
06-10-2006, 14:43
kanovaren in de ardennen, is heel leuk heb ik een keer gedaan. met school dan? helikoptervlucht door nederland met de cruiseschip naar engeland.

nova
06-10-2006, 14:59

bungeejumpen, parachutespringen, ballonvaart, klimmen in de ardennen :o Klimmen hebben we een keer gedaan in Marokko. Bij Tingir, als iemand het kent. Ontzettend leuk...ik denk alleen niet dat dat hem wordt. Mijn man krijg ik niet in een ballon. Bungeejumpen en parachutespringen zal hij ook wel eng vinden. Dankjewel.

nova
06-10-2006, 15:00
Naar engeland in december lijkt me ook onwijs leuk. Ga ik zeker in overweging nemen....Thanx dames...Nog meer ideeen??