Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Witte morgan jas wie heeft m gezien?

Chouaffa...
06-10-2006, 13:43

Wie heeft ze gezien voor 105 euro bij Morgan je hebt ze ook in t zwart het is een bolle kniejas zonder kapuchon Wie heeft ze gezien en wat vinden jullie ervan?

khadoeja
06-10-2006, 13:54
keb m niet gezien maar ben er wel heel benieuwd naar...is ie mooi??

Chouaffa...
06-10-2006, 13:57
keb m niet gezien maar ben er wel heel benieuwd naar...is ie mooi?? Ja heel mooi maar ik weet niet of het slim is om wit te halen Dan moet ik natuurlijk ook witte laarzen erbij hebben en ik wou deze winter die beige slangenlaarzen van Sendra halen k weet niet of die wel er bij passen :o

khadoeja
06-10-2006, 14:01
Ja heel mooi maar ik weet niet of het slim is om wit te halen Dan moet ik natuurlijk ook witte laarzen erbij hebben en ik wou deze winter die beige slangenlaarzen van Sendra halen k weet niet of die wel er bij passen :o je hoeft toch niet perse witte laarzen te halen, beige en zwart kunnen er ook prima bij! Die sendra's zijn idd heel mooi maar heel duur :eek: haha mohim k ga 1 van deze dagen wel de stad in om die jas te bezichtigen en dan zal k je mijn eerlijke mening geven :o

Chouaffa...
06-10-2006, 14:04

je hoeft toch niet perse witte laarzen te halen, beige en zwart kunnen er ook prima bij! Die sendra's zijn idd heel mooi maar heel duur :eek: haha mohim k ga 1 van deze dagen wel de stad in om die jas te bezichtigen en dan zal k je mijn eerlijke mening geven :o Ja die laarzen zijn echt peperduur maar ik wil ze al jaren en ben al jaren zeuren erom omdat ik het zelf vertik om 300 ervoor te betalen Maar dit jaar krijg ik ze voor el eid van m'n man dus dat laat ik niet voorbijschieten Oke ik hoor t wel van je wat je ervan vindt ze zijn pas nieuw binnen die jassen

khadoeja
06-10-2006, 14:10
Ja die laarzen zijn echt peperduur maar ik wil ze al jaren en ben al jaren zeuren erom omdat ik het zelf vertik om 300 ervoor te betalen Maar dit jaar krijg ik ze voor el eid van m'n man dus dat laat ik niet voorbijschieten Oke ik hoor t wel van je wat je ervan vindt ze zijn pas nieuw binnen die jassen haha ja k weet wat je bedoelt, k had vorig jaar ook zo'n aanval dat ik ze heeel graag wilde hebben, maar die droom heb k opgegeven :hihi: Besa7tek meid...........k moet denk k ook maar aan de man gaan dan :rolleyes: :kus:

Chouaffa...
06-10-2006, 14:21
haha ja k weet wat je bedoelt, k had vorig jaar ook zo'n aanval dat ik ze heeel graag wilde hebben, maar die droom heb k opgegeven :hihi: Besa7tek meid...........k moet denk k ook maar aan de man gaan dan :rolleyes: :kus: Hahaha idd maar je moet het wel treffen hoor Sommige mannen zijn fucking gierig zelfs een drankje betalen ze maar 50% of zullen we splitten of die acties van shit ben me portmenee vergeten ? hahaah zware afknapper Allah ie htek sahha ja man weet je hoe lang ik ze al wil :rolleyes:

wortelsapje
06-10-2006, 14:22
Kun je geen foto plaatsten van de jas??

Chouaffa...
06-10-2006, 14:27
Kun je geen foto plaatsten van de jas?? Nee zo handig ben ik niet met de pc en ik kan niet eens een site vinden van Morgan jammer