Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde! Het is gemeen!

Pagina's : [1] 2

Ajourino
25-06-2002, 09:28

Goedemorgen allemaal! :zwaai: Ik heb een hele lieve Marokaanse vriendin, ik ken haar van jongs af aan. Ze is echt geen verkeerde meid! Nu is ze verliefd geworden op een Nederlandse jongen, ze heeft een releatie met hem van 2 maanden. Ze heeft me aan hem voorgesteld en het is echt een hele leuke jongen! Van de week is ze door haar broer betrapt toen hij haar had afgezet, gelukkig niets ergs gebeurd! Hij vroeg wel wie het was. Ze zei dat het gewoon een bekende van haar was die haar een lift gaf. Omdat ze thuis nooit problemen met haar hebben gehad of iets over haar heeft gehoord is het goed gekomen! Haar vriend schrok heel erg hier van, hij wist niet wat hij moest doen. Ze hebben met elkaar gepraat en uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt! Waar zowel hij als zij heel erg kapot van zijn! :( Ik vindt dit heel erg voor haar wat ze heeft meegemaakt. Het ergste vindt ik dat ze helemaal niet op Marokaanse jongens valt! Ze vindt ze maar vooroordelen hebben en dat je geen serieus gesprek met ze kan hebben. Ze vindt dit echt een heel groot probleem. Want ze wil natuurlijk ooit als iedere andere meid ook een keer beginnen aan huisje boompje beestje! Maar hoe moet ze dit doen als ze niet op Marokanen valt!???? Graag jullie reactie, gelieve alleen serieus! Ik hoop dat ik met jullie reactie haar kan helpen! Liefs Ajourino :zwaai:

Najib26
25-06-2002, 09:37
Als jouw vriendin moslim is vertel haar het volgende: ze heeft veel zondes begaan, toon berouw en hou je aan de islam, daar kom je verder mee, hier op deze wereld en later als je voor Allah staat. Ten eerste mag je geen relatie hebben voor het huwelijk. Ten tweede mag je niet trouwen met een man die geen moslim is. Ik neem aan dat die Nederlandse vriend dat niet is. Als jouw vriendin zich niet aangetrokken voelt door Marokkaanse mannen, dan is dat toch geen probleem? Als ze maar met een moslim trouwt. Er is genoeg keus: Turken, Surinamers, Indonesiƫrs, Somaliƫrs en bekeerde Nederlanders.

zinalady
25-06-2002, 09:42
hey girl.....jah moeilijke situatie waar die vriendin van je inzit!!! en jah als zij echt van die jongen houdt en hij van haar dan moet er wel een oplossing zijn toch......kijk dat hij haar afzet in de buurt van haar broer is een beetje stom.ze moet met hem gewoon op andere plaatsen afspreken en plus gewoon rustig aan doen en dan als ze wat ouder zijn kunnen ze inschallah serieuze plannen gaan bedenken....hij kan zich b.v als moslim bekeren als hij echt van haar houdt dan heeft ie dat voor haar over!!!! EN ja anders moet ze gewoon verder met haar leven gaan en ja geloof me ze zal dan wel op een dag een marokkaanse jongen tegenkomenwaar ze stapel op gaat worden want er zijn echt nog wel genoeg marokkaanse jongens die ook heeeel leuk zijn!!! Ik heb eigelijk ongeveer ook in zo'n situatie gezeten nou ja dan bedoel ik ....2 jaar geleden moest ik ook niks van marokkaanse jongens hebben echt waar ik vond ze allemaal niks en ik vond dat ze het niet waard waren enz enz....maar toen leerde ik ook hele leuke jongens kennen en of je dan wilt of niet je mening veranderd dan vanzelf!!!!! beslama big kisss

Najib26
25-06-2002, 09:45
Origineel gepost door zinalady hey girl.....jah moeilijke situatie waar die vriendin van je inzit!!! en jah als zij echt van die jongen houdt en hij van haar dan moet er wel een oplossing zijn toch......kijk dat hij haar afzet in de buurt van haar broer is een beetje stom.ze moet met hem gewoon op andere plaatsen afspreken en plus gewoon rustig aan doen en dan als ze wat ouder zijn kunnen ze inschallah serieuze plannen gaan bedenken....hij kan zich b.v als moslim bekeren als hij echt van haar houdt dan heeft ie dat voor haar over!!!! EN ja anders moet ze gewoon verder met haar leven gaan en ja geloof me ze zal dan wel op een dag een marokkaanse jongen tegenkomenwaar ze stapel op gaat worden want er zijn echt nog wel genoeg marokkaanse jongens die ook heeeel leuk zijn!!! Ik heb eigelijk ongeveer ook in zo'n situatie gezeten nou ja dan bedoel ik ....2 jaar geleden moest ik ook niks van marokkaanse jongens hebben echt waar ik vond ze allemaal niks en ik vond dat ze het niet waard waren enz enz....maar toen leerde ik ook hele leuke jongens kennen en of je dan wilt of niet je mening veranderd dan vanzelf!!!!! beslama big kisss Ga je haar tips geven om dingen te doen tegen de islam? En dan nog inchallah zeggen? En hij moet geen moslim worden voor haar. Hij moet moslim worden omdat hij erin gelooft. Anders is het allemaal voor de schijn. En de schijnheiligen zullen zwaar gestraft worden!

zinalady
25-06-2002, 09:53

ja najib hoe jij er over denkt......is jou mening en ik respecteer da enorm....maar ik zeg helemaal niet dat ze wat fouts moeten gaan doen...want hoeveel marokkanen hebben wel niet een relatie?? en ja ik zou een relatie alleen maar beginnen om dat ik aanvoel dat het de ware is en dat ik hem beter wil leren kennen..... en ga dan helemaal niks fouts doen ofzo maar ik wil gewoon weten met wie ik mijn leven ga delen is daar iets mis mee dan?!!!! maar ja jij zult daar wel andere gedachtens over hebben en dat moet jij ook zelf weten. en dan nog iets ja hij moet inderdaad moslim worden voor zichzelf als hij wilt maar dat ie voor haar zou doen zou ook een reden kunnen zijn en ik vind daar niks mis mee zolang hij weet wat moslim zijnde inhoudt en zolang hij dat ook op het rechte pad volgt..dan vind ik daar dus niks ergs aan.......ik ken zelf ook een nederlandse man die zich heeft bekeerd omdat ie met een marokkaanse vrouw wou trouwen en nu hij al 10 jaar moslim is..... vind hij het de beste keuze in heel zijn leven en hij is nu niet alleen maar moslim voor zijn vrouw maar ook voor zichzelf!!!!! beslama

Ajourino
25-06-2002, 11:22
Bedankt voor jullie reacties! Najib 26, je hebt aan een kant zeker gelijk! Maar kun je je gevoel tegen houden? Nee? Of je wordt heel ongelukkig, je wil dat gevoel meemaken! Iedereen heeft welleens dit gevoel meegemaakt, al weten we allemaal dat het Haram is! Je hebt gelijk hij moet zeker geen moslim worden voor haar daar schiet hij niets mee op! Dat zegt ze zelf ook! En je kan niet van iemand vragen of die van geloof wil veranderen voor jou. Dat moet die persoon zelf willen hij of zij moet geintresseerd zijn in het geloof.Of niet? Zinalaydy Ik vindt het ook heel erg rot voor haar! Ze is nu op een leeftijd van 25 jaar! Dan is ze eigenlijk toch oud genoeg, of niet? Maar ze wil geen keuze maken waar ze later spijt van gaat krijgen! Ik heb ook tegen haar gezegd dat er genoeg marokaanse jongens rondlopen die wel heel leuk zijn! Ik heb zelf een Marokaanse vriend, maar hij gaat niet Marokanen om. Dus ik kan haar ook niet aan iemand voorstellen. Je hebt inderdaad gelijk meid, we willen allemaal eerst iemand leren kennen voordat we ermee verder gaan en aan onze familie gaan voorstellen! Ik ben het helemaal met je eens! Liefs Ajourino

zinalady
25-06-2002, 12:26
hey girl oh dus ze is al 25 ...ja sorry ik ging er automatische van uit ze veel jonger was...gek eigelijk waarom ik dat doe maar jah!!!! ja 25 zou voor mij een leeftijd zijn om daar heel serieus over na te gaan denken maar ja ieder voor zich toch! Ga anders eens met haar naar plaatsen waar veel marokkanen zijn en dan ook nog eens leuke!!!! ga met haar naar een optreden van een marokkaanse cabaret ofzo.....want vaak zie ik daar hele leuke spontane marokkaanse jongens tussen...of een marokkaans restaurant of bedenk zelf eens iets leuks wie weet zal zij dan ook zien dat er ook genoeg andere leuke kanten zijn van marokkaanse jongens!!!! beslama

missleila2002
25-06-2002, 13:22
Salaam Ik vind 25 jaar wel heel erg oud om zo iets stoms te doen. En iemand van 25 jaar moet ook al weten dat met iemand nemen niet kan in ons geloof en helemaal met een nederlander die geen moslim is. en wat voor boe shit is dat om iemand te leren kennen. Hebben onze ouders dat ook gedaan nee en die zijn toch ook goed terecht gekomen. Ik zo maar eens goed praten met jouw vriendin dat het niet kan wat ze doet. En ja er zijn genoeg goede moslims jongen waarom percies een niet moslim jongen. Mag allah haar helpen op de rechte pad blijven Masalama leila

Ajourino
25-06-2002, 15:12
Hoi, Ik heb haar weleens meegenomen naar ene Marokaans feest. Ze vondt het daar wel gezellig, maar zodra ze een praatje maakte met iemand dan knapte ze gelijk af! Ze beginnen dan allemaal uit de hoogte te doen, of leugens vertellen. Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar de meeste wel. Ik heb zelf ook een Marokaanse vriend, ik ga anderhalf jaar met hem, ik heb nog geen enkele leugen van hem gehoord! Maar ja sommige jongens verpesten het voor de andere, maar dat hem je ook met meisjes! Of niet? Liefs Ajourino

hanibal
26-06-2002, 01:56
Najib, Ken je deze zin? dou3aatoun 3alaa abwaabie djahanaam.(degene die op de poorten van de hel zit en luidkeels roept,o mensen kom kom naar deze plek)degene die mensen uitnodigt tot het begaan van zondes. ???ken je die???

Dida
26-06-2002, 01:57
Ja maar omdat dat haar overkomen is wil niet zeggen dat liefde gemeen is. Ciao Baby ;)

Ajourino
26-06-2002, 09:03
Ik bedoel met liefde is gemeen. Dat je op iedereen verliefd kan worden! Dus ook met een niet moslim en dan zit je met een probleem. Snappie! Liefde kan ook heel mooi zijn als je de juiste hebt gevonden, en je ouders hem accepteren zoals hij is. Mijn mening is dat Marokaanse meiden het best moeilijk hebben, ook al worden ze verliefd op een Marokaan! Met dit alles bedoel ik liefde is gemeen. Het geeft je een fijn gevoel maar ook een rot gevoel, een gevoel waarvan je niet mag genieten op dat het niet in ons geloof thuis hoort! Liefs Ajourino

Najib26
26-06-2002, 09:14
Origineel gepost door hanibal Najib, Ken je deze zin? dou3aatoun 3alaa abwaabie djahanaam.(degene die op de poorten van de hel zit en luidkeels roept,o mensen kom kom naar deze plek)degene die mensen uitnodigt tot het begaan van zondes. ???ken je die??? Ik kende de letterlijk tekst niet. Maar ik wist dat zoiets haram is. Iemand aanzetten tot zondes dus. Dat is wat Zinalady heeft gedaan. Moge Allah haar vergeven. Het is net alsof je tegen een jongetje van 8 jaar zegt: kijk zo en zo moet je de drugsspuit gebruiken.

Najib26
26-06-2002, 09:15
Origineel gepost door Ajourino Ik bedoel met liefde is gemeen. Dat je op iedereen verliefd kan worden! Dus ook met een niet moslim en dan zit je met een probleem. Snappie! Liefde kan ook heel mooi zijn als je de juiste hebt gevonden, en je ouders hem accepteren zoals hij is. Mijn mening is dat Marokaanse meiden het best moeilijk hebben, ook al worden ze verliefd op een Marokaan! Met dit alles bedoel ik liefde is gemeen. Het geeft je een fijn gevoel maar ook een rot gevoel, een gevoel waarvan je niet mag genieten op dat het niet in ons geloof thuis hoort! Liefs Ajourino Het ligt er maar net aan hoe diep de islam in je hart zit. Ik kan echt niet verliefd worden op een niet-moslim. Zelfs niet op een Marokkaanse die van huis uit moslim is maar verder van alles flikt of er halfnaakt bij loopt.

soussiasaida
26-06-2002, 09:28

Origineel gepost door Najib26 Ik kende de letterlijk tekst niet. Maar ik wist dat zoiets haram is. Iemand aanzetten tot zondes dus. Dat is wat Zinalady heeft gedaan. Moge Allah haar vergeven. Het is net alsof je tegen een jongetje van 8 jaar zegt: kijk zo en zo moet je de drugsspuit gebruiken. Ja najib dat vind ik nou ook weer een overdreven voorbeeld......drugspuit :rolleyes: . Kijk we zijn hier op de forum bijna allemaal moslims en we moeten van elkaar leren en niet elkaar dingen gaan uitleggen op een sarcastische manier! :(

Pagina's : [1] 2