Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : in case you wanna know.......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

noona
06-10-2006, 08:29

ik ben helemaaaaaal niet zenuwachtig vandaag [dat mijn kids met school MET de trein NAAR de ZOO van Antwerpen zijn gegaan. doemscenario's Spelen zich in mjin hoofd af En wat betreft mijn moeder ben ik nog laaaaang niet jarig als ze wat overkomt :( ]

batata112
06-10-2006, 08:32
iwa als ze thuisblijven kan strijkijzer op zen gezicht vallen

noona
06-10-2006, 08:34
iwa als ze thuisblijven kan strijkijzer op zen gezicht vallen thanks!:goedzo: :moe:

Kwebbel_24
06-10-2006, 08:34
Aah meid maak je niet druk! Ze zijn met school.. Waarom heb je je niet aangemeld als begeleidster

batata112
06-10-2006, 08:35

thanks!:goedzo: :moe: dat werkte dus niet :haha:

noona
06-10-2006, 08:37
Aah meid maak je niet druk! Ze zijn met school.. Waarom heb je je niet aangemeld als begeleidster Jah goeie vraag eigenlijk. Maar ik heb geen vrije dagen meer over behalve 1tje voor eid el fitr. En stond er eerlijk gezegd niet zo bij stil tot vandaag. Ben vanochtend zelfs naar de verkeerde auto gelopen omdat ik er zo mee zat.

Kwebbel_24
06-10-2006, 08:41
Jah goeie vraag eigenlijk. Maar ik heb geen vrije dagen meer over behalve 1tje voor eid el fitr. En stond er eerlijk gezegd niet zo bij stil tot vandaag. Ben vanochtend zelfs naar de verkeerde auto gelopen omdat ik er zo mee zat. k had me er mooi wel voor ziekgemeld ! :haha: Wordt een lange dag voor je!! We zullen je bijstaan ;)

Mysticalia
06-10-2006, 08:44
Treinen naar Belgie zijn vrij veilig :o En in de zoo zitten alle beesten in kleine hokjes (:jammer: ) maak je geen zorgen :D inshAllah zullen ze zich amuseren :banana:

noona
06-10-2006, 08:50
k had me er mooi wel voor ziekgemeld ! :haha: Wordt een lange dag voor je!! We zullen je bijstaan ;) :goedzo: zal ik nodig hebben. tot 16.00 is nog een heel eind

Shereen23
06-10-2006, 08:51
noonaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe kan je je kids alleen laten gaan naar belgie???? grapje schat, ze zijn in goede handen bij de begeleiders..............wij zijn vroeger zo vaak met school ergens naar toe geweest, er is nog nooit iets gebeurt!!!! dus niet druk maken.....voor je het weet zijn ze weer thuis de boel op stelten aan het zetten!!!!!!

anisanisa
06-10-2006, 08:51
ik ben helemaaaaaal niet zenuwachtig vandaag [dat mijn kids met school MET de trein NAAR de ZOO van Antwerpen zijn gegaan. doemscenario's Spelen zich in mjin hoofd af En wat betreft mijn moeder ben ik nog laaaaang niet jarig als ze wat overkomt :( ] ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent,maar er zal heus niks gebeuren noona, zij vermaken zich echt wel daar:banana: dus maak je niet al te druk,ze komen inschallah veilig thuis;)

noona
06-10-2006, 08:52
Treinen naar Belgie zijn vrij veilig :o En in de zoo zitten alle beesten in kleine hokjes (:jammer: ) maak je geen zorgen :D inshAllah zullen ze zich amuseren :banana: Ben nooit in belgie in de trein geweest. Ik weet wel dat in Essen waar ze instappen dat dat een klein rustig stationnetje is. Van Sohaib weet ik dat ie goed de groep in de gaten houdt en ervoor zorgt dat ie niet verdwaald. Maar Montasser zie ik heel makkelijk zijn hoofd in de bek van een leeuw stoppen om die nader te bekijken. Maak me meer zorgen om Montasser

noona
06-10-2006, 08:55
noonaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe kan je je kids alleen laten gaan naar belgie???? grapje schat, ze zijn in goede handen bij de begeleiders..............wij zijn vroeger zo vaak met school ergens naar toe geweest, er is nog nooit iets gebeurt!!!! dus niet druk maken.....voor je het weet zijn ze weer thuis de boel op stelten aan het zetten!!!!!! ik kijk Nu net naar de klok en zie dat ze nu wel in de trein moeten zitten. Spanneeend, echt! Ik hoop inderdaad dat ze weer veilig thuiskomen. Dit heb ik nooit gedaan want ze zijn nog maar 3. Ze vinden uitstapjes hartstikke leuk vandaar dat ik ze gewoon inschreef. En ze hadden wel een uitje verdiend. Het is alweer even geleden dat we ergens heen zijn gegaan. Maar ik blijf zenuwachtig, ik voel het door mijn hele lijf:banana:

Mysticalia
06-10-2006, 08:56
Ben nooit in belgie in de trein geweest. Ik weet wel dat in Essen waar ze instappen dat dat een klein rustig stationnetje is. Van Sohaib weet ik dat ie goed de groep in de gaten houdt en ervoor zorgt dat ie niet verdwaald. Maar Montasser zie ik heel makkelijk zijn hoofd in de bek van een leeuw stoppen om die nader te bekijken. Maak me meer zorgen om Montasser Ik heb vaak de trein vanuit Belgie naar Nederland genomen en je ziet :D ik heb het overleefd :hihi: Montasser kan niet zo dicht bij de leeuwen tenzij hij kan zwemmen :o Het is er erg veilig in de zoo van Antwerpen ;) je kan onmogelijk de dieren raken tenzij die rare koeien, ik ken hun naam niet :o die gnoes of zoiets :nerd:

achermijnpc
06-10-2006, 08:58

ik ben helemaaaaaal niet zenuwachtig vandaag [dat mijn kids met school MET de trein NAAR de ZOO van Antwerpen zijn gegaan. doemscenario's Spelen zich in mjin hoofd af En wat betreft mijn moeder ben ik nog laaaaang niet jarig als ze wat overkomt :( ] Nee we willen het niet weten :moe: :hihi: Grapje, het is de eerste keer moeilijk maar ze moeten groot worden dus uitstaptjes horen daar ook bij, dus zet het van je af. Wat kan er gebeuren in zo een pretpark, er zijn genoeg begelijders ;) Inschallah is deze dag snel voorbij dan heb je je zoontjes weer thuis

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6