Bekijk originele versie : DoM Vraaagjuuuuuuuuh...........
Waarom Moeten Marokanen Altijd Kijken??? Bijv...Je Bent In De Stad Met Een Paar Vriendinnen,En Dan Hoor Je Ze Al Fluiten!!!!!!!!
Nog Laats Ging Ik Pinnen.....En Zag Een Zwarte Golf Voorbij Rijden, Met Marokanan.....En Geloof Mij, Ze Konden Het Niet Laten Om Effe Recht Voor Hun Te Kijken, Ze Moeten Perse Kijken!!!!!!
Maar Waarom Eigenlijk?? :confused: Ik Voelde Mij Helemaal Niet Op Mijn Gemak!!!!!!Maar ja.......Het Zijn Marokanen :rolleyes:.
Origineel gepost door WoMeN20PoWeR
Waarom Moeten Marokanen Altijd Kijken??? Bijv...Je Bent In De Stad Met Een Paar Vriendinnen,En Dan Hoor Je Ze Al Fluiten!!!!!!!!
Nog Laats Ging Ik Pinnen.....En Zag Een Zwarte Golf Voorbij Rijden, Met Marokanan.....En Geloof Mij, Ze Konden Het Niet Laten Om Effe Recht Voor Hun Te Kijken, Ze Moeten Perse Kijken!!!!!!
Maar Waarom Eigenlijk?? :confused: Ik Voelde Mij Helemaal Niet Op Mijn Gemak!!!!!!Maar ja.......Het Zijn Marokanen :rolleyes:
Dat klopt!!!
Je weet toch... Marokkaans meiden Zijn een Van de MOOISTE volk
Maar ook de Marokkaanse Jongens... daar vallen HOM OS altijd op.
just_fouad
03-07-2003, 15:33
ik ontken alles :o
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:35
wayouww weet er alles van, eggt vreselijk, zelfs op school word ik achtervolgt, eggt wij meiden zijn nergens meer veilig!!! :jammer:
Oke Oke We Zijn Gewoon SUPER!!!!!!!!!
Maar Ik Vindt Het Alleen Jammer, Wellah Ik Voel Mij Dan Zoooooo Errug Bekeken :(
Maar dan ben je ook dan :D
Maar ik weet hoe erg dat is :(
Als we niets zeggen zijn we slettebakjes, en als we wel iets gaan zeggen zijn we nog slettebakjes!!!
Hun hebben dit nodig :stomp:
En dit :zweep:
En ook dit :auw:
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:40
ja ik weet het wallah, eggt ik haat school alleen door die MAROKKANEN die niets beters te doen hebben, dan mij lastig vallen, en kijken jonge alatief!!!! eggt zelfs als mensen tegen hun praten, blijven ze kijken :verdriet: jammer dat ze het verpesten voor de rest, die meiden wel met respect behandelen, :jammer:
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:41
wallah illa!!!
miss__1984
03-07-2003, 15:43
Kijk jij dan zahma niet terug.. stiekem
ff kijken wat voor jongens het zijn...
wat voor auto etc....
hehehehehe
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:46
Origineel gepost door miss 17
Kijk jij dan zahma niet terug.. stiekem
ff kijken wat voor jongens het zijn...
wat voor auto etc....
hehehehehe
geloof me kijken doe ik ZEKER niet, dat maakt het alleen maar erger,...
en ik kom op school om te leren niet om naar jongens te kijken,
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:50
Ik Snap Het Gewoon niet!!!!!!! Paar Dagen Terug Was Ik Met Een Nederlands Vriendin Bij Mac.....Even Later Kwamen Er Een Paar Marokanen Binnen......Wejoooooooooowwww Wellah Ze Deden Niks Anders Dan Kijken Naar Mij! Terwijl Ze Helemaal NIET Naar Het Nederlans Meisje Keken, MAAR DAN OOK ECHT ALLEEN NAAR MIJ!!!!!
Wat Ik Niet Snap Is: Waarom Perse Mij!!!!! Er Zaten Zoveel Andere Meisje In Het Restaurant......
die vraag stel ik mezelf ook eggt elke dag, (en mijn moeder maar raar kijken als ik geen zin heb om naar buiten te gaan met vriendinnen of geen boodschappen wil doen)
ik weet hoe je je voelt
Marokaanse mannen zijn gewoon geile honden....jong of oud...
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:57
Origineel gepost door Sfenza
Marokaanse mannen zijn gewoon geile honden....jong of oud...
wallah illa!!!
alsof ze nog nooit een meisje hebben gezien !!! tfoee!!
eggt ging vanochtend joggen met mn vriendin, komt er zo´n hond achter me aan rennen, ´heey pssssssssttt zinaa w8 w8 ´
tfoeee :hihi: gelukkig had ie geen conditie :ego: komt ervan als je rookt!!!
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 15:58
Oke Dan Meis :blauwkus:
:blauwkus:
RIF_CHICKIE
03-07-2003, 16:09
ja toggg :stout:
hij was togg lelijk he !! jakkkk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.