Bekijk originele versie : ik heb vannacht iets heel raars meegemaakt
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
lilchakir
05-10-2006, 12:07
ik lag te slapen op de bank ,mijn man had me een paar keer gevraagd om naar boven te komen. en ik zij jah ik kom :maf2: maar later was ik dus in slaapgevallen. het was zo vreemd ik kan het niet ondersheiden, of dat nou een droom was of gewoon iets heel vreemds:confused: mouhiem ik werdt een paar keer wakker ik vergeleek het met net zoiets als narcose ,als je op de uitslaapkamer ligt je moet wakker worden, maar je wil nog niet. ewa mouhiem dit steeds achter elkaar dat ik wel wakker werdt, naar de donkere plofond kijken, en dan weer weg doenzelen. op eens voelde ik mijn lijf heeel zwaar, ik wil nu weer wakker worden maar dit keer lukte het me niet. ik voelde een aan wezigheid van iemand:confused: wollah dit was zo freaky en omdat ik me verzetten ,en het een donkere schaduw over mee heen gaf .werdt ik paranoia:confused: naar heel lang te hebben moeten worstelen en dat geen me hele tijd rond draaide ,als of ik in draaimolen zat. werdt ik eindelijk verlost ik heb een paar keer Allah iena3lal sjaaitaan aoedoebillah gezegd en ben als een idioot naar boven gerend ,zelfs mijn man was bang geworden .heb nu erg last van mijn schouder :confused:
een_marokkaanse
05-10-2006, 12:12
bokkebaz!
Denk het ook
Kwebbel_24
05-10-2006, 12:12
Zeker bokebezz heb ik ook wel eens meegemaakt en alleen in de Ramadan, als ik op de bank slaap! sindsdien slaap ik niet meer op de bank. :maf2:
hij doet je niets. laat je alleen goed zweten.
moslimmagirl
05-10-2006, 12:19
Zeker bokebezz heb ik ook wel eens meegemaakt en alleen in de Ramadan, als ik op de bank slaap! sindsdien slaap ik niet meer op de bank. :maf2:
hij doet je niets. laat je alleen goed zweten.
ze zeggen toch dat hij je probeert ze stikken.....!!!
was een keer mijn zoontje miskien die werd huiliger wakker en hij zei ik ging jou roepen heel hard maar je wou niet komen...terwijl ik hem helemaal niet had gehoord...vond het zo zielig:traan1:
farida22
05-10-2006, 12:22
ja ik had het heel vaak op vrijdag nacht hamdullillah nu niet meer.
die bokkebaz ofzo
zeg maar dingen die in mijn slaapkamer hangen een hoedje aan de muur/en mijn bakjas lijkt dan op een mens. en dan wil ik mijn hoofd omhoog doen en lukt ma niet of ik wil me omdraaien naar rechts naar mijnman ma kan niet ik schreeuw de naam van mijn man keihard hij hoort me niet
schatje26
05-10-2006, 12:23
Had ook last zoiets raars ik lag te slapen en had het gevoel dat er iemand bij mij in bed kroop en naast me kwam liggen, ik dacht eerst dat het mijn dochtertje was maar ik draaide me om en voelde nog steeds die schaduw naast mij en ik begon een soera te zeggen en het was weg :(
Bokkebaz zeker weten.
Heb je er nooit van gehoord lilchakir?
Had ook last zoiets raars ik lag te slapen en had het gevoel dat er iemand bij mij in bed kroop en naast me kwam liggen, ik dacht eerst dat het mijn dochtertje was maar ik draaide me om en voelde nog steeds die schaduw naast mij en ik begon koran te lezen en het was weg :(
Oeh dit vind ik dus wel eng! :eek:
Rayhana23
05-10-2006, 12:25
ik lag te slapen op de bank ,mijn man had me een paar keer gevraagd om naar boven te komen. en ik zij jah ik kom :maf2: maar later was ik dus in slaapgevallen. het was zo vreemd ik kan het niet ondersheiden, of dat nou een droom was of gewoon iets heel vreemds:confused: mouhiem ik werdt een paar keer wakker ik vergeleek het met net zoiets als narcose ,als je op de uitslaapkamer ligt je moet wakker worden, maar je wil nog niet. ewa mouhiem dit steeds achter elkaar dat ik wel wakker werdt, naar de donkere plofond kijken, en dan weer weg doenzelen. op eens voelde ik mijn lijf heeel zwaar, ik wil nu weer wakker worden maar dit keer lukte het me niet. ik voelde een aan wezigheid van iemand:confused: wollah dit was zo freaky en omdat ik me verzetten ,en het een donkere schaduw over mee heen gaf .werdt ik paranoia:confused: naar heel lang te hebben moeten worstelen en dat geen me hele tijd rond draaide ,als of ik in draaimolen zat. werdt ik eindelijk verlost ik heb een paar keer Allah iena3lal sjaaitaan aoedoebillah gezegd en ben als een idioot naar boven gerend ,zelfs mijn man was bang geworden .heb nu erg last van mijn schouder :confused:
Salaam, lag je op je buik te slapen? Want de reden kan ook zijn, dat je op je buik slaapt en daardoor de bloedsomloop niet gemakkelijk verloopt. Dat je soms het gevoel hebt dat je stikt.
Maar ik raad je aan, altijd voor het slapen gaan, de drie laatste verzen van de koran te lezen (is voor berscherming) en niet vergeten ayat el koersi.
Groetjes
moslimmagirl
05-10-2006, 12:25
ik dacht dat hij ook achter de tralies was met de ramadan...!!!
schatje26
05-10-2006, 12:26
Prinz ik vond het ook eng wallah maar ik voelde echt gewoon dat iemand de dekens omhoog deed en achter mij kroop :(
Heb het ook een keer gehad, maar dan in de ochtend.. Gewoon toen het licht was, freaky enzo..
Ze noemen het/hem woegebez..
Kwee niet wat het verder inhoud, maar volgens mij gebeurt dit als je verkeerd slaapt, op je buik ofzo.. Kan beter op je rechterzijde slapen..
moslimmagirl
05-10-2006, 12:30
ik citeer altijd een paar sorat en dan zeg ik de hele tijd la illaha illalah...tot dat ik in slaap val...!!!!
en soms als ik echt heel erg bang ben...dan doe ik klein beetje zout onder mijn kussen...ik weet klinkt raar maar het helpt!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.