Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rue du brabant...

Pagina's : [1] 2

Rosalindas
04-10-2006, 23:26

wie is daar weleens geweest??? is het leuk of niet??? :confused: wil het graag weten :)

Addicted_
04-10-2006, 23:41
hmm nog nooit.. zullen we samen gaan :sjans:

Rosalindas
04-10-2006, 23:46
hmm nog nooit.. zullen we samen gaan :sjans: is goed !! :) nemen we genoeg draagtas personeel mee mwahaah :hihi:

Addicted_
04-10-2006, 23:47
haha jaa wel mooie hé van die mooie spierbundel jongens..:D ik ga slapen mop sweet dreams

Rosalindas
04-10-2006, 23:52

haha jaa wel mooie hé van die mooie spierbundel jongens..:D ik ga slapen mop sweet dreams haha zeker ;) truste voor zo meteen :kus:

G-Bella
04-10-2006, 23:56
klein marokko daar... maar wel leuk.

Rosalindas
05-10-2006, 00:10
klein marokko daar... maar wel leuk. thnx voor de info ;) en hoe kom ik daar???? ik kan niet echt vinden op internet ...

banaan_24
05-10-2006, 00:18
brussel is super leuk om te shoppen. maar nooit zondags gaan ik weet dat jullie van nl vaak zondags wel naar daar gaan maar dan worden alle prijzen dubbel opgeslagen omdat de meeste daarin trappen nooit iets kopen met de prijs wat ze als eerst tegen je zeggen als je naar de prijs vraagt eerst onderhandelen. je kan daar geraken met de trein meid had eens gehoord dat er een rechtstreekse was vanuit amsterdam weet het niet zeker

fazia85
05-10-2006, 00:30
ja je kan met de trein naar brussel, van amsterdam je betaald 18 euro o zo, misschien ietsje minder(met ov he he, anders is het in de 30 euro of zo en als je op het station bent aangekomen, dan kan je vandaar uit lopen is paar minuutjes 2/3 minuten vanuit het station, maar hahahaha kijkt uit dat je niet precies voor die h....ren huis loopt

Rosalindas
05-10-2006, 00:32
brussel is super leuk om te shoppen. maar nooit zondags gaan ik weet dat jullie van nl vaak zondags wel naar daar gaan maar dan worden alle prijzen dubbel opgeslagen omdat de meeste daarin trappen nooit iets kopen met de prijs wat ze als eerst tegen je zeggen als je naar de prijs vraagt eerst onderhandelen. je kan daar geraken met de trein meid had eens gehoord dat er een rechtstreekse was vanuit amsterdam weet het niet zeker oke bedankt voor je reactie :goedzo:

Rosalindas
05-10-2006, 00:33
ja je kan met de trein naar brussel, van amsterdam je betaald 18 euro o zo, misschien ietsje minder(met ov he he, anders is het in de 30 euro of zo en als je op het station bent aangekomen, dan kan je vandaar uit lopen is paar minuutjes 2/3 minuten vanuit het station, maar hahahaha kijkt uit dat je niet precies voor die h....ren huis loopt soukran :goedzo: ik zal er zeker opletten hihihi

G-Bella
05-10-2006, 11:29
thnx voor de info ;) en hoe kom ik daar???? ik kan niet echt vinden op internet ... Ga je met de auto? Of met de trein?

AmazighPearl_
05-10-2006, 13:49
wie is daar weleens geweest??? is het leuk of niet??? :confused: wil het graag weten :) Als ik Marokko mis..Ga ik daar gelijk heen.. Héérlijk de drukte..:D

rozen
05-10-2006, 14:14
het is er heell leuwk mijn oom woont daar hij woont precies bij die winkels ga dr heel vaak heen s egt leuwkk leuwke winkels vooral moet je zeker nr toe gaan!!

Rosalindas
06-10-2006, 00:12

Ga je met de auto? Of met de trein? ik weet het nog niet...:confused: want is makkelijker en op welke dag dan???

Pagina's : [1] 2