Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je doen als je man je zou slaan

Pagina's : [1] 2 3 4

tariffst
03-07-2003, 13:26

Hallo dames, Ik heb net dat topic gelezen over vrouwen mishandelen, En nu is mijn vraag: Wat zouden jullie doen als je werd mishandelt door je man. Ik weet zeker dat sommige zouden zeggen:neerschieten, vermoorden enz. enz. Maar wij weten allemaal dat ze dat echt niet zullen doen. Gewoon echt serieus. Ik zou in ieder geval (weet ik bijna zeker) niet bij hem blijven, want als een man je 1 keer slaat, zal hij je nog vaker slaan! Ben benieuwd naar jullie reacties, Boesa

mocro_souhaila
03-07-2003, 13:28
ik zou hem 1 harde klap terug verkopen...en dat meen ik serieus ..op een zeer gevoelige plek... daarna zou ik de politie bellen en nooit meer bij hem teruggaan!! kus souhaila

Lady_Cazawia
03-07-2003, 13:31
Naar me pappie..:engel: En Then HE will See...:hihi:.!!

Chaimaatje
03-07-2003, 13:31
Origineel gepost door mocro_souhaila ik zou hem 1 harde klap terug verkopen...en dat meen ik serieus ..op een zeer gevoelige plek... daarna zou ik de politie bellen en nooit meer bij hem teruggaan!! kus souhaila dat is makkelijker gezegd dan gedaan zuster.. Wanneer je eennmaal verliefd bent...dan denk je..oh het was eenmalig..hij heeft stress... En dan begin je met blauwe ogen te lopen..zelfs dan nog praat je hem goed tegenover je vriendinnen.... Je verlaat de man van wie je houd niet zo snel...

GangstaLovin
03-07-2003, 13:33

sorry hoor ..maar liefde is meteen verdwenen als iemand mij pijn doet. Believe me ...Ik ben daar heel makkelijk in!

Solid
03-07-2003, 13:33
Origineel gepost door mocro_souhaila ik zou hem 1 harde klap terug verkopen...en dat meen ik serieus ..op een zeer gevoelige plek... daarna zou ik de politie bellen en nooit meer bij hem teruggaan!! kus souhaila typisch een vrouw van tegenwoordig :verdriet:

Chaimaatje
03-07-2003, 13:34
Origineel gepost door GangstaLovin sorry hoor ..maar liefde is meteen verdwenen als iemand mij pijn doet. Believe me ...Ik ben daar heel makkelijk in! en geloof mij ook als ik zeg dat je echt niet meteen bij hem weggaat...

GangstaLovin
03-07-2003, 13:35
Geloof me nou maar ....ik ben daar heeeeeeeeeeel makkelijk in! :D

mocro_souhaila
03-07-2003, 13:36
Origineel gepost door Solid typisch een vrouw van tegenwoordig :verdriet: :D...jaja ik kom tenminste voor mezelf op.. damn hij moet egt niet denken dat ik bang ben dat ie me er nog 1 gaat geven hoor...dat doet hijd an maar..ikw eetd an tenminste dat hij ook tenminste eentje heeft gevoeld :rolleyes:

Morokhen
03-07-2003, 13:37
IK zal hem geen slaan wat is er!!!!!! ik zal al zn condooms stuk maken... :lol: ahhaahhaahaha

Chaimaatje
03-07-2003, 13:38
Origineel gepost door GangstaLovin Geloof me nou maar ....ik ben daar heeeeeeeeeeel makkelijk in! :D sta je zo sterk in je schoenen meid? Heb je weleens in die positie gezeten? wallah ik geloof je ..hoe je erover denkt...maar eenmaal bij dat punt aangekomen...ja..hoe leg je het uit..Ach ja..whatever wat boeit het ook... Ik hoop alleen dat je er nooit in terecht komt :)

Solid
03-07-2003, 13:39
Origineel gepost door mocro_souhaila :D...jaja ik kom tenminste voor mezelf op.. damn hij moet egt niet denken dat ik bang ben dat ie me er nog 1 gaat geven hoor...dat doet hijd an maar..ikw eetd an tenminste dat hij ook tenminste eentje heeft gevoeld :rolleyes: je moet niet zo denken?! jullie hebben voor elkaar gekozen, jullie gaan samen door het leven heen en jullie moeten elkaar geven en vergeven, maar als jullie elkaar op zo een manier tegenwerken dan komen jullie echt niet ver hoor

nassirarifia
03-07-2003, 13:40
ik weet niet wat ik zou doen, moest mijn man mij slaan... ik denk bij hem weggaan...

mocro_souhaila
03-07-2003, 13:42
Origineel gepost door Solid je moet niet zo denken?! jullie hebben voor elkaar gekozen, jullie gaan samen door het leven heen en jullie moeten elkaar geven en vergeven, maar als jullie elkaar op zo een manier tegenwerken dan komen jullie echt niet ver hoor yek hij mag mij slaan maar ik mag me niet verdedigen..dus terug slaan..ik moet gewoon alle klappen vangen en w8en totdat hij ophoudt.. nee sorry dat zou ik niet over me hart verkrijgen...misschien later vergeven als we allebei afgekoeld zijn..maar niet op dat moment hoor... dan is er teveel woede

dulce_lamia
03-07-2003, 13:45

Dat hangt helemaal van de situatie af.. als ik jaren getruwd ben en het gaat goed en er komen slechtere tijden en er gebeurt eens zoiets, ga ik echt niet gelijk weg, dan probeer ik het op telossen maar zoiets kan niet regelmaat gaan worden want dan ben ik zeker weg

Pagina's : [1] 2 3 4