Bekijk originele versie : komt het door mijn hoofddoek.
familliefreek
04-10-2006, 22:20
Ik heb mijn MBO niveau 4 afgerond ( administratief juru\idische medewerkster openbaar bestuur) maar ik kan geen werk vinden heeft iemand misschien advies voor mij Het liefst parttime
Ik zou heel graag aan de slag willen maar ik kan niks vinden.
Ik ben nu al bijana 2 jaar thuis (bijbaantjes) maar dat is niet echt iets om rond van te komen.
Ikhoop dat iemand mij kan helpen.;)
Heel goed dat je een MBO diploma Niveau 4 hebt !
Ik zou zeggen probeer je HBO diploma ook maar te halen, zo kom je snel in aanmerking met bedrijven.
En het zal vast niet aan je hoefddoek liggen........alhoewel,
Groetjes,
Leef.
Ik heb mijn MBO niveau 4 afgerond ( administratief juru\idische medewerkster openbaar bestuur) maar ik kan geen werk vinden heeft iemand misschien advies voor mij Het liefst parttime
Ik ben nu al bijana 2 jaar thuis (bijbaantjes) maar dat is niet echt iets om rond van te komen.
zou het nu ook aan je hoofddoekje liggen nu je geen antw. hebt gekregen op jouw vraag :moe:
Sweet_lailaatje
05-10-2006, 13:12
Hey meid,
Wat vervelend dat je al 2 jaar op zoek bent..
Ben je wel goed op zoek??
Aan je hoofddoek ligt het zeker niet, ik draag m ook en ik heb een onwijs leuke goede baan, ik zit nu in mijn laatste jaar sociaal juridisch P&A en ik ben dan 2 dagen vrij van school en dan werk ik als intercedente.
Ik zou zeggen, kijk niet alleen naar ik heb een diploma dus de banen zouden voor het oprapen moeten zijn, je moet er toch wel wat moeite voor doen meis.
Nou Insha Allah vind je gauw een baan, zoniet wil ik je graag helpen ;)
Liefs Laila
hey meid,
kijk op de site van uitzendbureau allure en andere uitzendbureau's s6 meid
Tawayagerth79
05-10-2006, 13:56
zou het nu ook aan je hoofddoekje liggen nu je geen antw. hebt gekregen op jouw vraag :moe:
hier weer zo,n achterlijke reaktie van je HOOFDDOEKJE .....zeg maar gewoon hoofddoek a manwijf ik walg van je...alsof het zomaar wat is die hoofddoek :vingers:
Sweet_lailaatje
05-10-2006, 14:56
hier weer zo,n achterlijke reaktie van je HOOFDDOEKJE .....zeg maar gewoon hoofddoek a manwijf ik walg van je...alsof het zomaar wat is die hoofddoek :vingers:
Damn :haha:
Watch your Ramadan ;)
Damn :haha:
Watch your Ramadan ;)
gefrustreerd mens is dat,die me continu achterna zit in elke topic waar ik reageer,in de hoop dat ze aandacht van me krijgt :moe:
"hoe bedoel je un leven" :o
Sweet_lailaatje
05-10-2006, 15:12
gefrustreerd mens is dat,die me continu achterna zit in elke topic waar ik reageer,in de hoop dat ze aandacht van me krijgt :moe:
"hoe bedoel je un leven" :o
:haha: Ewa ja mensen moeten wat te doen hebben he ;)
familliefreek
07-10-2006, 22:46
Hey meid,
Wat vervelend dat je al 2 jaar op zoek bent..
Ben je wel goed op zoek??
Aan je hoofddoek ligt het zeker niet, ik draag m ook en ik heb een onwijs leuke goede baan, ik zit nu in mijn laatste jaar sociaal juridisch P&A en ik ben dan 2 dagen vrij van school en dan werk ik als intercedente.
Ik zou zeggen, kijk niet alleen naar ik heb een diploma dus de banen zouden voor het oprapen moeten zijn, je moet er toch wel wat moeite voor doen meis.
Nou Insha Allah vind je gauw een baan, zoniet wil ik je graag helpen ;)
Liefs Laila
aa dat vind ik echt lief van je meid. Ikhou het in mijn achterhoofd
ik hoop echt dat ik een parttime baantje vind
ik ben pas getrouwd 8 augustus hihi:o en mijn man werkt dan zit ik gewoon te niksen thuis :traan1: ja huishouden en koken maar dat is ook niet alles. Maar ik wil nu gewoon echt aan de slag
familliefreek
07-10-2006, 22:48
schat reageer er maar niet op hoor is sonde van je tijd
heb i k ook niet gedaan;)
kusje x
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.