Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat te doen vanavond?

MariamaMslma
03-07-2003, 13:01

Vanavond wil ik winkelen....maar waar?????????????????? Wordt het: - Amsterdam - Den Bosch - Eindhoven (hebben ze wel koopavond) - Den Haag (zie vraag boven) - Eigen stad - Gles fe dar wat gaat het worden, wat is leuk? Help mij :(

minous21
03-07-2003, 13:03
Gles fe dar....ben toch te zwak om naar buiten te gaan :huil: Veel plezier vanavond!!!!! denk een beetje aan me...:blauwkus: Liefs Minous

mocro_souhaila
03-07-2003, 13:08
is rotweer dus beter thuis blijven..lekker warm met een kopje thee :D

Lady_Cazawia
03-07-2003, 13:10
Vrijdag is er in Eindhoven koopavond...!!..:p

Sahib
03-07-2003, 13:44

Origineel gepost door MariamaMslma Vanavond wil ik winkelen....maar waar?????????????????? Wordt het: - Amsterdam - Den Bosch - Eindhoven (hebben ze wel koopavond) - Den Haag (zie vraag boven) - Eigen stad - Gles fe dar wat gaat het worden, wat is leuk? Help mij :( Ga lekker wkelen in Utrecht...altijd succes...

Samiatje
03-07-2003, 15:03
jaah ga lekka naar utrecht:D gesjelliee de marokkanen groeten je daar altijd ;) if you get what i mean :p Ciaooooooooooooooooooooooooooooooooo :zwaai:

Zeepje
03-07-2003, 15:11
Origineel gepost door MariamaMslma Vanavond wil ik winkelen....maar waar?????????????????? Wordt het: - Amsterdam - Den Bosch - Eindhoven (hebben ze wel koopavond) - Den Haag (zie vraag boven) - Eigen stad - Gles fe dar wat gaat het worden, wat is leuk? Help mij :( OF uit je neus vreten, HIHIHI. (geintje he, niet serieus opnemen)

Samiratoen
03-07-2003, 15:13
KOM NAAR MIJN STADJE...IS KOOPAVOND..!!! :D ALLEEN IK MOET WERKEN :(:(:(

Najib26
03-07-2003, 15:21
Net een stortregen. En het schijnt bijna de hele dag te regenen. Dus ik blijf vanavond lekker thuis op de bank met een warm kopje koffie of thee :) Gelukkig ben ik man en heb ik niet het oerinstinct van de vrouw om te gaan winkelen :p

MariamaMslma
03-07-2003, 17:09
Ja mensen.....wat blijkt................................. Ik ben te moe van het werken. :( Maar aangezien ik zelf uit Utrecht kom, is het niet ver reizen voor mij, wie wil er gezellig mee winkelen :D

MariamaMslma
03-07-2003, 19:20
Uiteindelijk ben ik maar kleren gaan wassen, een taart voor bij de koffie maken, en een cake voor mijn vriendin en haar bezoek gemaakt. :D Kvoel me een echte huisvrouw hier in mijn marokkaanse huisjurk :maroc:

Najib26
03-07-2003, 19:41
Origineel gepost door MariamaMslma Uiteindelijk ben ik maar kleren gaan wassen, een taart voor bij de koffie maken, en een cake voor mijn vriendin en haar bezoek gemaakt. :D Kvoel me een echte huisvrouw hier in mijn marokkaanse huisjurk :maroc: Zozo, taart, cake, dat klinkt lekker. :chef: :goedzo:

rnbgirl2002
03-07-2003, 19:43
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik denk dat ik het vandaag home sweet home word ik ga me bezig houden met nuttige dingen like:rolleyes: arabisch studeren :jammer:

aSunnyFriend
03-07-2003, 19:48
mooi zo !! ik ben moe heb gewerkt en hardgelopen !!