Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mannen die hun vrouwen slaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LQwaad4life
03-07-2003, 12:11

ik haat mannen die hun vrouwen slaan. Ik wil ze allemaal vermoorden. Een vrouw hoor je te strelen, zoenen, te beffffen en met haar te vrijen. nie te vergeten bij de buger king eten :D

K_Prone
03-07-2003, 12:12
je bedoelt met respect te behandelen :D:D:D

LQwaad4life
03-07-2003, 12:15
Origineel gepost door misantazaghin je bedoelt met respect te behandelen :D:D:D ja. die past ook in dat rijtje.Maar je moet ergens jou perioriteiten stellen. :D

just_fouad
03-07-2003, 12:17
yeah man :wijs: met respect behandelen :)

K_Prone
03-07-2003, 12:17

Origineel gepost door LQwaad4life ja. die past ook in dat rijtje.Maar je moet ergens jou perioriteiten stellen. :D Ja volledig mee eens alleen die prioriteiten die jij stelt komen niet overeen met je avatar:D:D Om een lang verhaal kort te maken je komt niet geloofwaardig over:D:D

just_fouad
03-07-2003, 12:19
in bed die ik die doekje van em kop af :D <--------- michaael jackson style en neus dan ga ik haar ffe flink verwennen :D

K_Prone
03-07-2003, 12:21
Origineel gepost door just_fouad in bed die ik die doekje van em kop af :D <--------- michaael jackson style en neus dan ga ik haar ffe flink verwennen :D Je kan hem beter ophouden:D Anders word je aangeklaagd Wegens dood door schrik:D:D in plaats van dood door sex:D:D

Lady_Cazawia
Mannen..:jammer:

LQwaad4life
Origineel gepost door misantazaghin Ja volledig mee eens alleen die prioriteiten die jij stelt komen niet overeen met je avatar:D:D Om een lang verhaal kort te maken je komt niet geloofwaardig over:D:D waarom denk je gelijk dat ik mij identificeer met die dutrou op mn avatar, ik herken mezelf in die klein kindje:hihi: daarom haat ik mensen die anderen mishandelen.

sorayaatje
lQwaad4life je hebt gelijk ik wil ook mannen vermoorden die zijn eigen vrouw slaan dat is echt erg!!! je hooort je vrouw met respect te behandelen!! hahahah tuuurlijk zoenen en alles strelen wat je zei dat hoort er ook bij hahaha RESPECTTTT voor je vrouw!! ps:ik vermoord mannen die hun vrouw slaan:D thalla allemaal xxjes van Soraya

just_fouad
03-07-2003, 12:22
:D bangen voor vaderland :D era era :giechel:

LQwaad4life
03-07-2003, 12:22
Origineel gepost door just_fouad yeah man :wijs: met respect behandelen :) respect:hihi:

K_Prone
03-07-2003, 12:23
Origineel gepost door LQwaad4life waarom denk je gelijk dat ik mij identificeer met die dutrou op mn avatar, ik herken mezelf in die klein kindje:hihi: daarom haat ik mensen die anderen mishandelen. Gewoon dat is het eerste wat in mijn opkomt Vooral wanneer je het hebt over ...... Dan speel je je zelf in de dutroux rol :hihi: Maar ik ben het met je eens:D

Lady_Cazawia
03-07-2003, 12:24
Origineel gepost door sorayaatje lQwaad4life je hebt gelijk ik wil ook mannen vermoorden die zijn eigen vrouw slaan dat is echt erg!!! je hooort je vrouw met respect te behandelen!! hahahah tuuurlijk zoenen en alles strelen wat je zei dat hoort er ook bij hahaha RESPECTTTT voor je vrouw!! ps:ik vermoord mannen die hun vrouw slaan:D thalla allemaal xxjes van Soraya Excuse me ALLES STRELEN????..:schok: Now way hij houd zijn pootjes mooi bij zich...:bril:

LQwaad4life
03-07-2003, 12:25

Origineel gepost door just_fouad in bed die ik die doekje van em kop af :D <--------- michaael jackson style en neus dan ga ik haar ffe flink verwennen :D respect yek:hihi: wil je aub weer die michael jackson doekje aantrekken, want k zie haren tussen jou tanden. heb je weer zitteen befffffen.? :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5