Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkanen lijden aan schizofreen

Pagina's : [1] 2

dima_zina85
03-07-2003, 11:34

mee eens of niet? ik vind dat de meeste marokkanen, twee verschillende persoonlijkheden hebben, of terwijl twee gezichten.........ik heb het vaker meegemaakt, en het is me gewoon opgevallen....wat vinden jullie?:)

RIF_CHICKIE
03-07-2003, 11:37
schizofreen ??? sorry misschien ben ik een domme allochtoon, maar wat betekend dit woord?!? :confused: dan ga ik wel antwoord geven :D

dima_zina85
03-07-2003, 11:40
Origineel gepost door RIF_CHICKIE schizofreen ??? sorry misschien ben ik een domme allochtoon, maar wat betekend dit woord?!? :confused: dan ga ik wel antwoord geven :D gespleten persoonlijkheid:) hahaha, kan je nu wel antwoord geven;) :zwaai:

LQwaad4life
03-07-2003, 11:42
ik heb er minimaal 7

RIF_CHICKIE
03-07-2003, 11:44

Origineel gepost door dima_zina85 gespleten persoonlijkheid:) hahaha, kan je nu wel antwoord geven;) :zwaai: jah tja ik heb er meer, ik gedraag me thuis TOTAAL anders dan buiten, en op school TOTAAL anders dan buiten, en op mn werk ben iik ook TOTAAL anders en met mijn vrienden ben iik ook weer TOTAAL anders :hihi: ja daar heb je gelijk in !!!!!!! zekerssss :zwaai:

dima_zina85
03-07-2003, 11:44
Origineel gepost door LQwaad4life ik heb er minimaal 7 :hihi:....jah dat dacht ik al;) :zwaai: je zult het wel druk hebben:D

RIF_CHICKIE
03-07-2003, 11:45
maar marokkanen hebben wel meer dan 2, dat zeker weten!!! :hihi: :jeweetog:

dima_zina85
03-07-2003, 11:46
Origineel gepost door RIF_CHICKIE jah tja ik heb er meer, ik gedraag me thuis TOTAAL anders dan buiten, en op school TOTAAL anders dan buiten, en op mn werk ben iik ook TOTAAL anders en met mijn vrienden ben iik ook weer TOTAAL anders :hihi: ja daar heb je gelijk in !!!!!!! zekerssss :zwaai: dus jij hebt er 4:D.......jah je hebt gelijk hoor, k gedraag me thuis ook anders dan buiten, maar daar blijft het bij, als k buiten ben, of ik nou met vrienden, of op school zit maak niet uit, ik ben anders dan thuis;) :zwaai:

dima_zina85
03-07-2003, 11:47
Origineel gepost door RIF_CHICKIE maar marokkanen hebben wel meer dan 2, dat zeker weten!!! :hihi: :jeweetog: hahaha.....jah dat was me al opgevallen, en LQwaad4life, heeft er minimaal 7:eek: !!.....wat zal z'n maximale wel niet zijn:D

Onslaught
03-07-2003, 12:22
nou sorry als je thuis ander doet dan buiten is dat geen schizofreen schizofreen heb je neit in de hand of merk je soms niets van dat je ander doet dan thui is vaak of uit respect of hypocriet wat jullie bedoelen is acteren:rolleyes: zee koeien

lavie77
03-07-2003, 13:18
Das een afwijking in de hersens, je hoort dan stemmen in je hoofd, volgens de marokkanen ben je dan bezeten door geesten.

7eloua
03-07-2003, 13:23
Origineel gepost door Onslaught nou sorry als je thuis ander doet dan buiten is dat geen schizofreen schizofreen heb je neit in de hand of merk je soms niets van dat je ander doet dan thui is vaak of uit respect of hypocriet wat jullie bedoelen is acteren:rolleyes: zee koeien Inderdaad, er is dan een andere ik die naar boven komt zonder dat je het in de gaten hebt....en daardoor kun je je heel anders gedragen opeens. Het is iets in je hersenen geloof ik...je hebt meerdere persoonlijkheden in je en die wisselen elkaar af, volgens mij moet je wel heel erg lang bij de shrink zitten voor je ervan af komt :maf:

Wajo
03-07-2003, 13:50
Bekijk deze uitzending van NOVA eens!!!!! Schizofronie komt bij de jonge Marokkanen 11 keer zo vaak voor dan bij de leeftijdgenoten. http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=20340209&cftoken=42976334&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=1430

Onslaught
03-07-2003, 13:56
Origineel gepost door 7eloua Inderdaad, er is dan een andere ik die naar boven komt zonder dat je het in de gaten hebt....en daardoor kun je je heel anders gedragen opeens. Het is iets in je hersenen geloof ik...je hebt meerdere persoonlijkheden in je en die wisselen elkaar af, volgens mij moet je wel heel erg lang bij de shrink zitten voor je ervan af komt :maf: sommig halen neit een de shrink:D

dulce_lamia
03-07-2003, 14:00

Een schizofreen is nooit alleen....

Pagina's : [1] 2