Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leeswurmpje

oem_solaiman
24-06-2002, 21:34

ik ga zaterdag naar marokko,met de auto maar ik wil dan wel iets leuks te lezen hebben onderweg.(ik ben een leeswurm) hebben jullie leuke en grappige verhalen, of weten jullie misschien waar ik die vandaag kan halen alvast bedankt ;)

Sarahsalima
24-06-2002, 21:36
spaar alle SPITS en METRO'S kranten (is toch gratis) en neem ze mee :D

Dida
24-06-2002, 21:37
print mijn verhaal uit..hahahaha !!!! Daar blijf je lang zoet mee..hahah !! Je kan de fancy cosmo yes enzo al die tijdschriften meenemen.En een dik boek. Ciao Baby ;)

Rwaznatje
24-06-2002, 21:41
Lees iets van Milan Kundera, misschien voor jou, omdat je nog te jong bent ;'Lachwekkende Liefdes" of iets van Nagieb Mahfoez(in de context van je reis, dan doe je inzichten op over de arabieren) Of neem Shakespeare mee(Mac Beth, Zomernachten, King Lear, Hamlet, Otthelo enz...echt mooi zijn deze) En in de avond, als je de zon ziet ondergaan dan lees je Quraan. Dan krijg je mooie innerlijke ervaringen... groet!

oem_solaiman
24-06-2002, 21:44

Origineel gepost door Rwaznatje Lees iets van Milan Kundera, misschien voor jou, omdat je nog te jong bent ;'Lachwekkende Liefdes" of iets van Nagieb Mahfoez(in de context van je reis, dan doe je inzichten op over de arabieren) Of neem Shakespeare mee(Mac Beth, Zomernachten, King Lear, Hamlet, Otthelo enz...echt mooi zijn deze) En in de avond, als je de zon ziet ondergaan dan lees je Quraan. Dan krijg je mooie innerlijke ervaringen... groet! dat milan kundera lijkt me wel wat, wat is het eigelijk :confused: ja mijn koran neem ik ook mee, met nederlandse vertaling natuurlijk :D

ZiLaaL
24-06-2002, 21:46
LEESVOER: Tijdschriften: *Starstyle *Cosmopolitan *Elle *Flair *Yes BOEKEN: *Maarten 't Hart: Het Woeden der Gehele Wereld *Connie Palmen: De Vriendschap *Tim Krabbe: Het gouden Ei *Sybil (waargebeurd verhaal, gruwlijk gewoon!!) Die vond ik wel leuk om te lezen!

Rwaznatje
24-06-2002, 21:48
Origineel gepost door oem_solaiman dat milan kundera lijkt me wel wat, wat is het eigelijk :confused: ja mijn koran neem ik ook mee, met nederlandse vertaling natuurlijk :D Gaat veeleer over liefdes die uiteraard lachwekkend zijn al kennen ze een tragische einde. Je leert er veel van, herkent vele gevallen uit je directe omgeving enz...

oem_solaiman
24-06-2002, 21:50
Origineel gepost door Sarahsalima spaar alle SPITS en METRO'S kranten (is toch gratis) en neem ze mee :D ja dat wou ik ook doen :D

oem_solaiman
24-06-2002, 21:52
bedankt allemaal voor jullie reacties :D

Hanaetje
25-06-2002, 02:01
Ik ben ook een leeswurmpje...maar ik ken geen titels van buiten , ik lees gewoon vanalles....Maar als het goed of slecht is....Ik onthoud NIETS.. Hanaetje :boogie:

bouchra1012
25-06-2002, 13:23
hoi ik ben ook lees wurm dus ik ken ook veel boeken maar waar hou je van wat voor soort genre hou je

HAJET75
25-06-2002, 14:30
spannende thrillers vind ik goed en romantische mooie verhalen niet van die bouqet reeks dingen. Drama of hele grappige boeken zijn ook leuk ik ben dol op de bieb ben er vaak je kan er van alles vinden.