Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom denk je dat je bestaat?

Pagina's : [1] 2

Rwaznatje
24-06-2002, 21:18

De vraag spreekt voor zich! of anders geformuleerd....>>> Waarom heeft God mij ter aarde geworpen? of Met welk doel vertoef ik hier?

MiSsMaRrAkChIa
24-06-2002, 21:32
wat is dit nou weer voor een lompe vraag???

Rwaznatje
24-06-2002, 21:34
Origineel gepost door MiSsMaRrAkChIa wat is dit nou weer voor een lompe vraag??? der bestaan geen lompe vragen! Wel lompe antwoorden!

GoudenGids
24-06-2002, 21:38
Origineel gepost door Rwaznatje De vraag spreekt voor zich! of anders geformuleerd....>>> Waarom heeft God mij ter aarde geworpen? of Met welk doel vertoef ik hier? Ik wilde iets typen, maar toen d8 ik...da's niet zo....het antwoord is helaas (voor mij ) niet zo simpel. i really don't know :confused:

Rwaznatje
24-06-2002, 21:45

Origineel gepost door GoudenGids Ik wilde iets typen, maar toen d8 ik...da's niet zo....het antwoord is helaas (voor mij ) niet zo simpel. i really don't know :confused: t antwoord Ligt voor velen niet zo voor de hand! Maar take your time GoudenGids

Safira75
24-06-2002, 22:01
om zo goed mogelijk, zonder al te veel te struikelen door het leven te komen op aangename ijze- en daarbij te trachten het voor anderen ook makkelijker te maken waar je dat kan

Rwaznatje
24-06-2002, 22:10
Origineel gepost door Safira75 om zo goed mogelijk, zonder al te veel te struikelen door het leven te komen op aangename ijze- en daarbij te trachten het voor anderen ook makkelijker te maken waar je dat kan Mooi ;)

tangia19
24-06-2002, 22:11
ik besta om mijn schat gelukkig te maken later en nu

Rwaznatje
24-06-2002, 22:13
Origineel gepost door tangia19 ik besta om mijn schat gelukkig te maken later en nu en jezelf dan? :confused:

Shaday
24-06-2002, 22:24
Je wordt op de wereld gezet om uiteindelijk als je tijd is gekomen dood te gaan!

Sarahsalima
24-06-2002, 22:26
om examen af te leggen zodat je in het hiernamaals kan komen. (je moet toch wat doen he om in het paradijs toegelaten te worden) :zwaai:

SweetRose
24-06-2002, 23:04
wij bestaan omdat Allah ons heeft gemaakt..zodat we de ups and downs van het leven kunnen overleven..diegenen die het overleven die komen terecht in de Hemel...de anderen in de Hel...wajaaaauww alleen het gedacht alleen al maar ja...ik denk echt dat niemand echt een antwoord op die vraag heeft...want ALLEEN ALLAH WEET HET....dus...niet verder piekeren en afvragen, maar leven en van het leven genieten wat er te genieten valt...en de tegenslagen proberen te vermijden...echt genieten van het leven...met een glimlach op je gezicht...zo wil Allah dat... xxx

Hanaetje
25-06-2002, 01:44
Ik weet waarom ik op aarde ben en leef:....Om jullie wakker té schudden en té vertellen ." Waarom houden jullie jullie bezig met té antwoorden op topics --) Waarom denk je je dat je bestaat"?? "... Hallooo??? life on earth...!! Dat kun je toch niet weten???....Het is niet dat je al dood bent en weet waarom je hebt geleeft hé?...Een andere zin "Waarom leven wij" ?...Dat kun je toch ook niet weten.... Vind ik maar raaaaaaaaaaaaaaaaare topic.... Hanaetje :boogie:

Oujdaboy
25-06-2002, 02:26
Salaam, 105. En voordien hebben Wij na de Vermaning in de geschriften geschreven dat Mijn rechtvaardige dienaren de aarde zullen erven. 106. Voorzeker, hierin ligt een boodschap voor mensen die God dienen Al-Anmbi'jaa Wij zijn op aarde gezet om Allah SWT te dienen Allah U Ahlam. Adios

moidiana
25-06-2002, 12:16

tjah dat gevoel heb ik precies zo butterfly! alleen een beetje hard om dat zo te verwoorden!

Pagina's : [1] 2