Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ruzie met mijn familie over....

Pagina's : [1] 2 3

naisha
03-07-2003, 01:13

Hoe ik mijn hoofddoek draag.... Ik kan het niet geloven mijn tante en ooms proberen me nog steeds op andere gedachten te brengen wat betreft kleding enzo maar nu gaan ze verder ze zeggen het tegen mijn broer, nichten enzo... Ze laten me niet met rust en ik ben het zat... Ik weet dat ze niet stopt....maar wat kan ik ertegen doen.... pffffff.....sommige mensen zijn raar.... :(

Masriya
03-07-2003, 01:15
Wat zeggen ze dan?

Dida
03-07-2003, 01:19
Origineel gepost door naisha Hoe ik mijn hoofddoek draag.... Ik kan het niet geloven mijn tante en ooms proberen me nog steeds op andere gedachten te brengen wat betreft kleding enzo maar nu gaan ze verder ze zeggen het tegen mijn broer, nichten enzo... Ze laten me niet met rust en ik ben het zat... Ik weet dat ze niet stopt....maar wat kan ik ertegen doen.... pffffff.....sommige mensen zijn raar.... :( Subhana'Allah .. kvoel met je meej ..tis zeker niet leuk voor je. Je draagt je hoofddoek toch gewoon zoals op je avater.. of heb je dat weer verandert..wat langer en groter ??

naisha
03-07-2003, 01:24
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Subhana'Allah .. kvoel met je meej ..tis zeker niet leuk voor je. Je draagt je hoofddoek toch gewoon zoals op je avater.. of heb je dat weer verandert..wat langer en groter ?? JA Soms zo maar nu meestal langer....

Solid
03-07-2003, 01:24

willen ze dat je NIqaab draagt?!!!

Solid
03-07-2003, 01:25
Origineel gepost door naisha JA Soms zo maar nu meestal langer.... dus jij wilt Niqaab dragen met andere woorden?!

naisha
03-07-2003, 01:25
Origineel gepost door Masriya Wat zeggen ze dan? Ze zeggen waarom doe je je hoofddoek zo je lijkt wel een non.... en waarom zo wijde kleren enzo.. ze kwetsen me heel erg maar ja... :(

Masriya
03-07-2003, 01:26
Origineel gepost door Solid dus jij wilt Niqaab dragen met andere woorden?! Niqaab is dat voor je gezicht. Volgens mij wilt zij Hidjaab dragen. :confused:

naisha
03-07-2003, 01:27
Origineel gepost door Solid willen ze dat je NIqaab draagt?!!! Nee ze willen dat ik geen hoofddoek draag... en nee ik draag geen niqaab....

Masriya
Origineel gepost door naisha Ze zeggen waarom doe je je hoofddoek zo je lijkt wel een non.... en waarom zo wijde kleren enzo.. ze kwetsen me heel erg maar ja... :( Het is juist goed wat je doet, wijde kleren etc... etc... Hun krijgen hun straf wel :kwaad:

Meryam20
Origineel gepost door naisha Ze zeggen waarom doe je je hoofddoek zo je lijkt wel een non.... en waarom zo wijde kleren enzo.. ze kwetsen me heel erg maar ja... :( Je moet doen wat je hart en gedachten zeggen en niet wat andere zeggen. Daar moet je bovenstaan!!!! Kan me goed voorstellen dat ze je kwetsen maar probeer er geen aandacht aan het besteden!! :o

Dida
Origineel gepost door naisha JA Soms zo maar nu meestal langer.... ooh ..wel jammer dat ze er optegen zijn.. maar ja je moet doen wat jij het beste vind.. en waar jij je er goed in voelt.. mensen begrijpen zoveel dingen niet ..maar ja dat moet je niet laten belemmeren van de dingen die jou gelukkig maken..inscha'Allah komt alles goed.

Solid
03-07-2003, 01:31
Origineel gepost door naisha Nee ze willen dat ik geen hoofddoek draag... en nee ik draag geen niqaab.... willen ze dat je geen lange hoofdoek draagt, je weet van die wijde hoofdoeken of wil ze dat je helemaal geen hoofddoek draagt?!?!

naisha
03-07-2003, 01:36
Origineel gepost door Solid willen ze dat je geen lange hoofdoek draagt, je weet van die wijde hoofdoeken of wil ze dat je helemaal geen hoofddoek draagt?!?! Ze willen dat ik helemaal geen hoofddoek draag.... Ze zeiden laat wat van je zelf zien...en die onzin...

Solid
03-07-2003, 01:42

Origineel gepost door naisha Ze willen dat ik helemaal geen hoofddoek draag.... Ze zeiden laat wat van je zelf zien...en die onzin... zo mensen proberen juist hun kinderen op de juiste pad te zetten en bij jou doen ze het omgekeerde?! waar gaat het heen zeg?! wasbir inna llaha ma3a sabirien

Pagina's : [1] 2 3