Bekijk originele versie : Leukste Bijbaantjes
Hallo Allemaal, asalaam ou alaikoum!
Ik ben erg benieuwd naar watvoor bijbaantjes de yasminaleden hebben of hebben gehad en wat ze daarvan vinden....
Nou tell me!
xx Cina xx
Sarahsalima
24-06-2002, 20:51
telemarketing, telemarketing, telemarketing, kapsalon van mijn moeder, en vervolgens claimbehandelaar bij GAK afdeling Ziektewet.
Leukste is kapsalon van Ma, echt gezellig joh !!!
ik werk er weleens op de zaterdag.
:zwaai:
Schoonmaak, echt leuk en gezellig!!! Just a bijbaantje
Hehehe komt ie:
Standaard voor elke marokkaan in Amsterdam: TELEMARKETING
2 jaar later zei Kenitrya: DOEI!
En solliciteerde in een ziekenhuis waar ze nu
a)meer verdient
b)haar eigen tijden bepaalt
c)relaxed werk achter de pc doet
d)leuke collega's heeft
e)makkelijk valt te combineren met school
:D Zoiets laat je niet gaan!!
En jullie?
SweetRose
25-06-2002, 00:22
kheb nog nooit gewerkt...omdat ik dat nog niet mag...spijtig
maar ja!!
xxx
Hanaetje
25-06-2002, 01:19
Ik ben nog té jong voor een baantje....MAAR binnenkort kan het wel.....deze zomer waarschijnlijk als ik niet te LUI ben...ik ben nogal te KIESKEURIG wat ik wil .
Mijn lijstje:
- geen actieve dingens,
- niet voor de kassa, saaiiiiii....
- winkels in't algemeen
Gewoon al geen ACTIEVE dingens , dan denk ik dat er niet veel baantjes voor mij zijn , vind je niet? :)
Eer is wel 1 ding ....als redster in een open zwembad.....héél de dag in m'n bikini op een stoeltje naar de mensen kijken in de volle zon ....zaligggggggggggg :gniffel:
Hanaetje :boogie:
telemarketing telemarketing.......en het baantje dat bijna ieder marokkaans meisje heeft gehad......achter de kassa bij Appie Heijn9maar dat heeft wel zijn vruchten afgeworpen,want daar heb ik mijn huidige verloofde ontmoet)
Sarahsalima
25-06-2002, 10:06
Origineel gepost door Hanaetje
Ik ben nog té jong voor een baantje....MAAR binnenkort kan het wel.....deze zomer waarschijnlijk als ik niet te LUI ben...ik ben nogal te KIESKEURIG wat ik wil .
Mijn lijstje:
- geen actieve dingens,
- niet voor de kassa, saaiiiiii....
- winkels in't algemeen
Gewoon al geen ACTIEVE dingens , dan denk ik dat er niet veel baantjes voor mij zijn , vind je niet? :)
Eer is wel 1 ding ....als redster in een open zwembad.....héél de dag in m'n bikini op een stoeltje naar de mensen kijken in de volle zon ....zaligggggggggggg :gniffel:
BIKINI in de hel op een ligstoeltje met een parasolletje is ook ZALIGGG
:D
Ik heb ook schoonmaakwerk gedaan en vond het vooral erg gezellig, lekker lol trappen met z'n allen. Maar dat werd me op een gegeven moment te veel, omdat je er wel dagelijks aan vast zat.
Nu heb ik al bijna een jaar een baantje in een bejaardentehuis als voedingsassistente. Ik werk twee weekenden per maand. En het bevalt me erg goed, moet ik zeggen! Die oudere mensen houden wel van een jong meisje dat heel de dag loopt te zingen, dansen en gek te doen :D
DintelOx
25-06-2002, 23:01
mijn bijbaantjes in het verleden zijn.
1) TOMATEN PLUKKEN
2) KRANTEN GOOIEN (TELEGRAAF) vroeg wakker worden hoor
3) APPELS PLUKKEN
noem het maar op of ik heb het wel GEPLUKT
4) SCHOONMAAKWERK
5) VAKKENVULLEN in de appieheijn kassa mocht ik niet haha
6) en diverse TAAKSTRAFFEN WAARONDER SCHIJT OPRUIMEN OP EEN KINDERBOEDERIJ
en ga zo maar door..
noem het maar op of ik heb het wel gedaan hahahaha
groetjessss
Hanaetje
25-06-2002, 23:02
Origineel gepost door Sarahsalima
BIKINI in de hel op een ligstoeltje met een parasolletje is ook ZALIGGG
:D
Amai Sarah jij weet dat zoo goed ...
Ervaring???? :D
yasmine85
25-06-2002, 23:48
mijn bijbaantje is als verkoopster bij een bakker... als ik op zaterdag werk is het wel heel gezellig met een paar meiden van mijn leeftijd, maar als k een keer doordeweeks moet werken, is het echt supersaai... die (oudere) mensen daar zijn chagrijnig én ze hebben humor van een koe, dus dat schiet ook niet veel op... :D
kiss :zwaai:
Origineel gepost door yasmine85
mijn bijbaantje is als verkoopster bij een bakker... als ik op zaterdag werk is het wel heel gezellig met een paar meiden van mijn leeftijd, maar als k een keer doordeweeks moet werken, is het echt supersaai... die (oudere) mensen daar zijn chagrijnig én ze hebben humor van een koe, dus dat schiet ook niet veel op... :D
kiss :zwaai:
Ik vind koeienhumor wel leuk: Boeoeoeoe!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.