Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je man trouwt een 2e vrouw

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-07-2003, 23:14

Stel je voor, je bent (later) getrouwd. En je man wil een 2e vrouw trouwen.. Zou je het goedkeuren, hem het huis uit schoppen of iets anders..? (ik kwam op het onderwerp omdat mijn baas een 2e vrouw in marokko gaat trouwen...).

salina83
02-07-2003, 23:20
ik hoorde van de week over een meid waarvan de moeder kanker kreeg. dus wat doet der vader? die gaat lekker naar marokko en trouwt een jonge meid. der moeder is meskiena overleden en de kinderen zijn door zussen en broers in huis opgenomen :( . hier kan ik zo kwaad om worden, die mannetjes zijn aan het doordraaien :kwaad:

miriammetje
02-07-2003, 23:21
allah heeft het toegestaan wie zijn wij om een regel van allah af te keueren????

Fruitje
02-07-2003, 23:24
Dit vroeg ik me afgelopen week dus ook af! Bij mij in de straat woont namelijk een man die twee vrouwen heeft. Het zijn gewoon gelukkige mensen, en de twee vrouwen zie je ook vaak samen in de tuin zitten, en hebben het gezellig. Telkens als ik ze zie zitten denk ik dan: "hoe zou ik het vinden als ik mijn man met nog een vrouw moet delen?" Ik denk niet dat ik dat kan. Ben ook een beetje een jaloers typ. Betreft vriend. En al helemaal al de gedachte dat je gewoon weet dat ie het bed met de andere vrouw deelt als je man niet naast je ligt die avond. Ik zou zelf zo niet kunnen leven. Ik vind het knap van vrouwen die het wel kunnen en er zelf geen problemen mee hebben, want het is best hard te weten dat je man (terwijl jij tv zit te kijken ofzo) met een andere vrouw vrijt. Heel raar!

Fruitje
02-07-2003, 23:27

Origineel gepost door miriammetje allah heeft het toegestaan wie zijn wij om een regel van allah af te keueren???? Het wordt niet afgekeurd, teminste niet door mij, maar of je het zelf zou willen, je man te delen.

Noer3inetie
02-07-2003, 23:29
Origineel gepost door Jalilah Stel je voor, je bent (later) getrouwd. En je man wil een 2e vrouw trouwen.. Zou je het goedkeuren, hem het huis uit schoppen of iets anders..? (ik kwam op het onderwerp omdat mijn baas een 2e vrouw in marokko gaat trouwen...) we weten dat het allemaal halal is en dat het vroeger vaker voor kwam dan nu en de vrouwen van vroeger hadden geen hoge eisen en verwachtingen. maar ik denk niet dat er een meid van deze tijd haar man met een ander vrouw wil delen tenzij het een van de oude stempel is........ liefs noertje

salina83
02-07-2003, 23:32
Origineel gepost door miriammetje allah heeft het toegestaan wie zijn wij om een regel van allah af te keueren???? dat werd om bepaalde redenen toegestaan. dat is in deze tijd niet meer van toepassing vind ik. ik wil hem in ieder geval alleen voor mezlf inch allah. heb het nooit leuk gevonden om te delen :D

Sweet_Diamond
02-07-2003, 23:44
Origineel gepost door Jalilah Stel je voor, je bent (later) getrouwd. En je man wil een 2e vrouw trouwen.. Zou je het goedkeuren, hem het huis uit schoppen of iets anders..? (ik kwam op het onderwerp omdat mijn baas een 2e vrouw in marokko gaat trouwen...) Nee sorry, ik zou t nooit kunnen accepteren

ATLANTICA
02-07-2003, 23:55
Scheiden :ego:

Miss_Arabia
04-07-2003, 16:28
Zeker weten SCHEIDEN! Tuurlijk!! Ik zou het absoluut niet accepteren!

just_fouad
04-07-2003, 16:35
Origineel gepost door Fruitje Dit vroeg ik me afgelopen week dus ook af! Bij mij in de straat woont namelijk een man die twee vrouwen heeft. Het zijn gewoon gelukkige mensen, en de twee vrouwen zie je ook vaak samen in de tuin zitten, en hebben het gezellig. Telkens als ik ze zie zitten denk ik dan: "hoe zou ik het vinden als ik mijn man met nog een vrouw moet delen?" Ik denk niet dat ik dat kan. Ben ook een beetje een jaloers typ. Betreft vriend. En al helemaal al de gedachte dat je gewoon weet dat ie het bed met de andere vrouw deelt als je man niet naast je ligt die avond. Ik zou zelf zo niet kunnen leven. Ik vind het knap van vrouwen die het wel kunnen en er zelf geen problemen mee hebben, want het is best hard te weten dat je man (terwijl jij tv zit te kijken ofzo) met een andere vrouw vrijt. Heel raar! misschien doen ze aan triootjes :eek:

LieveMeisje
04-07-2003, 16:38
Origineel gepost door just_fouad misschien doen ze aan triootjes :eek: :melig:

nomedia
05-07-2003, 01:21
Ik zou mijn man met NIEMAND maar dan ook met Niemand en NIEMAND willen delen. Hoe minder geld ze hebben hoe minder ze eraan zullen denken. Dus meiden mochten jullie een man hebben geniet lekker van het geld en ga zoveel mogelijk de stad in met zijn pinpasje. :D

likeglue5
05-07-2003, 10:15
Ik zou het ook niet prettig vinden!!! Dat mijn man een tweede vrouw heeft!! maar jah het is toegestaan en niet haram. Een man mag niet de ene vrouw beter behandelen als de ander ze moeten gelijk worden behandeld! Weet je hoeveel mannen een tweede vrouw hebben in marokko zonder dat hun eerste vrouw het weet in Nederland? Echt erg ik bedoel en dat doen ze gewoon voor de zekerheid :verdomme: Jullie weten toch ze denken jah vrouw in Europa heeft meer rechten dus je weet maar nooit wat ze van plan is en dan nemen ze een tweede vrouw (incase something happends) maar jah dat gebeurt over het algemeen vaker onder de tweede generatie)

Miss_Honey
05-07-2003, 11:50

Origineel gepost door Sanchez dat is zijn recht :goedzo: ik ga dat ook doen, mischien zelfs met 3 vrouwen trouwen! We hadden ook niet anders van je verwacht...

Pagina's : [1] 2 3 4