Bekijk originele versie : Met deze 2 zinnen haalt hij…
…………het bloed onder mijn nagels vandaan :kwaad:
“ dat mag je zelf invullen”
“ denk daar zelf maar eerst over na”
Mijn mannetje is een open boek, met dik vet gedrukte letters die ik dan ook in een teug uit kan lezen, maar soms kom ik bij een pagina en is die blanco..:confused:
En dat zijn dan die momenten dat ik hem het liefst achter het behang wil plakken :o
Met welke zin haalt hij bij jou het bloed onder je nagels vandaan?
zie het als een stimulans van je eigen creativiteit
:D
Op zo´n moment blokkeert alles door woede, en kan ik niet creatief denken :o
Mysticalia
04-10-2006, 09:11
:haha::haha:
Ghatar_tangawia
04-10-2006, 09:13
Als ik hem vraag om een keuze te maken..zegt hij.." Zeg jij het maar"
Niet dat ik het zoooooo erg vind :hihi:
ja bij mij ook zoiets, wat denk je ervan schat? dan zegt ie standaard: choefi nti, zeg jij het maar :hihi:
Ghatar_tangawia
04-10-2006, 09:35
ja bij mij ook zoiets, wat denk je ervan schat? dan zegt ie standaard: choefi nti, zeg jij het maar :hihi:
Beter toch? Meestal in onze voordeel. Maar af en toe denk ik, " Ik vraag JOU toch wat?????? Hahahah..
hounaidatje
04-10-2006, 09:40
Beter toch? Meestal in onze voordeel. Maar af en toe denk ik, " Ik vraag JOU toch wat?????? Hahahah..
Dat is inderdaad heel irritant: "Doe maar wat jij wilt, ana 3andi howwa hadak"
HaLLooooo, als k het wist had ik het allaaaang gedaan, jouw antwoord is mijn verlossing:o
Sanae_23_
04-10-2006, 09:50
Als ik hem vraag om een keuze te maken..zegt hij.." Zeg jij het maar"
Niet dat ik het zoooooo erg vind :hihi:
Dat haat ik ook van mijn mannetje... hij zeg ook bij elke keuze "jij mag kiezen"
maar om eerlijk te zijn ben ik niet altijd blij mij.. en vooral toen bij de huisinrichting toen was :boos: :zweep: :zweep:
Shereen23
04-10-2006, 09:56
jij bent de baas, zeg het maar....................oooh wat haat ik deze zin. ik kan hem wel schieten als ie dat tegen me zegt.
" schatje wat zullen we eten ? hmm iets lekkers WAT IS LEKKERS pff kijk jij maar :maf:
Mysticalia
04-10-2006, 10:06
" schatje wat zullen we eten ? hmm iets lekkers WAT IS LEKKERS pff kijk jij maar :maf:
Yeps die zinnetje ken ik maar al te goe :moe:
Chaimaez
04-10-2006, 10:09
zo herkenbaar!!! :hihi:
Yeps die zinnetje ken ik maar al te goe :moe:
daar word ik gek van :maf:
Kortjakje
04-10-2006, 10:13
Als hij geen zin heeft in een discussie dan zegt ie altijd: "ja, jij hebt gelijk" :auw: :kwaad:
Ik haaaaat dat!.
Ik heb het een paar keer midden in een discussie tegen hem gezegd, puur om hem te pesten:hihi: Hij kan er nog minder tegen dan ik:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.