Bekijk originele versie : Wie neemt er een laptop mee naar Marokko?
najiba05
02-07-2003, 22:52
:o Salaam allemaal
:confused: Wie neemt er een laptop mee naar Marokko???????? Nog een vraagje wie heeft er ooit een laptop meegenomen naar marokko en wat zijn jullie ervaringen hiermee.????????? KOn je ook probleemloos internetten????????? :confused: Graag serieuse reacties wa salaam :zwaai:
heb je niks beters te doen dan internetten :D
najiba05
03-07-2003, 11:33
Nou je kunt b.v onderweg lekker internetten. vanuit marokko internetten met je vriendinnen in nederland. Of moet ik in Marokko internet gaan afsluiten of kan ik met deze afsluiting ook in het buitenland internetten . weet nou niet hoe het precies in elkaar zit!!!!!!!Graag reacties . wa salaam,,,,,,,,,
dodi_vega
03-07-2003, 11:42
Origineel gepost door najiba05
Nou je kunt b.v onderweg lekker internetten. vanuit marokko internetten met je vriendinnen in nederland. Of moet ik in Marokko internet gaan afsluiten of kan ik met deze afsluiting ook in het buitenland internetten . weet nou niet hoe het precies in elkaar zit!!!!!!!Graag reacties . wa salaam,,,,,,,,,
Bel je provider enne vraag om informatie..dan ben je er zeker van!
Ps.. internetcafe's zat in maroc..!!!
Nog een Ps.. Kga op vakantie.. dat betekent dus.. Genieten.. ! Dus Geen Internet..!!!
najiba05
03-07-2003, 11:44
een goed idee thanks!!!!!!!!!
dodi_vega
03-07-2003, 11:49
een goed idee thanks!!!!!!!!!
Is meest logische oplossing.. !!.. ;)
mimi_tangaouia
03-07-2003, 15:21
laptop meenemen is altijd leuk maar je moet wel weten dat als je via je mobiel gaat internetten op je laptop dat je tikken wel heel erg hoog zijn
ik zou je aanraden om te kijken of je een marokaanse aansluiting kan krijg dat zal een stuk goedkoper zijn
maar ik raad het je af om via een nederlandse provider te internetten
najiba05
06-07-2003, 16:58
ja, oke maar het is wel leuk om met je familie of vriendinnen te internetten , chatten of emailen die hier in nederland achterblijven . Ik denk dat ze het heel erg leuk vinden als je ze op de hoogte houdt van de stand van zaken daar of niet???????????
mimi_tangaouia
06-07-2003, 18:12
ja, oke maar het is wel leuk om met je familie of vriendinnen te internetten , chatten of emailen die hier in nederland achterblijven . Ik denk dat ze het heel erg leuk vinden als je ze op de hoogte houdt van de stand van zaken daar of niet???????????
ja je laptop meenemen is altijd leuk maar de rekening achteraf krijgen niet
SaraZena
06-07-2003, 22:58
heb wel wat beters te doen in me vakantie :)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.