Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Over 8 minuten begint

Pagina's : [1] 2 3

celine_4ever
03-10-2006, 20:19

Grey's er waren een paar dames die te laat waren met kijken... Hij begint om half negen Net 5...:regie: Kijken dus... :goedzo:

celine_4ever
03-10-2006, 21:11
:eek::eek::eek: Spannendddddd.......

Halfvollemelk
04-10-2006, 10:05
wajoow, was weer heftig gisteren! Toen die bom ontplofte! ik dacht dat meredith dood ging! ey, maar worden jullie nou ook niet gek van mcdreamy???!!! het is overduidelijjk dat hij haar nog leuk vind! wie heeft nog meer meegehuild toen Dr.Bailey ging huilen....

Kortjakje
04-10-2006, 10:08
Ik heb de afgelopen weken niet gekeken, kan iemand mij een update geven? Hoe komt bijv. die bom in dat lichaam en watskebeurt met de man van Dr. Bailey?

Kwebbel_24
04-10-2006, 10:12

Ja wil ik ook wel weten. heb het lang niet meer gezien. waar komt die Bom opeens vandaan! ????????

noona
04-10-2006, 10:25
die bom is er in geschoten door een vriend van hem toen ze de 3e wereldoorlog aan het naspelen waren. ik vind het een leuke serie maar tussen grey en mcdreamy is het gewoon TE zoetsappig dat ik er met een halfoog naar kijk

Halfvollemelk
04-10-2006, 10:32
oke nou! noona heeft al over de bom verteld! een ambulancepersoneel ging met haar hand in de lichaam van een man om het bloeden te stoppen... alleen... later in het ziekenhuis bleek dat ze haar hand om een bom had zitten, dus haar hand kon niet weg, maar uiteindelijk werd ze zó bang dat ze weg ging en meredith ineens haar hand er in had zitten! nou uiteindelijk werd de bom er dus uitgehaald door meredith... en the bombsquad liep weg met de bom... meredith erachteraan... ineens ontplofte de bom (meredith heef thet overleefd hoor) nou, bailey kwam naar het ziekenhuis toen ineens haar water broke... maaaaaar haar man kwam naar haar toe om de bevalling mee te maken alleen hij kreeg onderweg een ongeluk... bijna dood... dus ze wilde niet bevallen totdat hij bij haar zou zijn... nou haar man heeft het uiteindelijk overleefd... en zij ging bevallen (met die ene gozer, weet niet meer hoe die heet) ow en die chinees zei tegen burke (terwijl hij sliep) dat ze van hem houdt... (hij zei het eerder, maar toen dacht hij dat ZIJ sliep) ewa al een beetje op de hoogte??

Kortjakje
04-10-2006, 10:34
oke nou! noona heeft al over de bom verteld! een ambulancepersoneel ging met haar hand in de lichaam van een man om het bloeden te stoppen... alleen... later in het ziekenhuis bleek dat ze haar hand om een bom had zitten, dus haar hand kon niet weg, maar uiteindelijk werd ze zó bang dat ze weg ging en meredith ineens haar hand er in had zitten! nou uiteindelijk werd de bom er dus uitgehaald door meredith... en the bombsquad liep weg met de bom... meredith erachteraan... ineens ontplofte de bom (meredith heef thet overleefd hoor) nou, bailey kwam naar het ziekenhuis toen ineens haar water broke... maaaaaar haar man kwam naar haar toe om de bevalling mee te maken alleen hij kreeg onderweg een ongeluk... bijna dood... dus ze wilde niet bevallen totdat hij bij haar zou zijn... nou haar man heeft het uiteindelijk overleefd... en zij ging bevallen (met die ene gozer, weet niet meer hoe die heet) ow en die chinees zei tegen burke (terwijl hij sliep) dat ze van hem houdt... (hij zei het eerder, maar toen dacht hij dat ZIJ sliep) ewa al een beetje op de hoogte?? Thanks. Ben nu weer bij:D

doha
04-10-2006, 10:34
nou zal ik maar eff een update geven, verwacht wel iets voor terug;) vorige week deel 1, er kwam een vrouw schreeuwend de ziekenhuis binnen met haar man helemaal bloedend een ambulance personeel had haar hand in zijn buik om de bloeding te stoppen anders zou hij doodbloeden..... later bleek dat hij een bom in zijn buik had zitten:rolleyes: Hoe dat gebeurde: hij en zijn vriend hebben een zelfgemaakte bazooka gemaakt en wouden ze die uittesten, maar het deed niks, wat doet die oelewapper, gaat die voorstaan en ineens die bazooka het wel de bom kwam dus terecht in zijn buik, maar is nog niet afgegaan en dat kwamen ze achter in de ziekenhuis, ze moesten het ziekenhuis evacureren, maar sommige waren te koppig om weg te gaan.... Bailey staat op het punt om te bevallen, maar zit op haar man te wachten die maar niet komt opdagen, dus bailey vraagt of ze hem willen opbellen wat blijkt haar man is wel in de ziekenhuis, maar heeft een onderweg een ongeluk gehad en komt in de ziekenhuis met een kritieke toestand, wanneer bailey achter komt wat er aan de hand is weigert ze te bevallen totdat haar man bij haar is:hihi: de ambulance personeel die de hand in de man zijn buik had zitten raakt op een gegeven moment in paniek, meredith en cristina proberen haar te kalmeren, maar lukt niet ze rent rennend weg, waardoor meredith haar hand in de man de buik stopt, want als dat niet gebeurd ontploft de bom:eek: einde deel 1 deel 2 ze proberen een oplossing te bedenken hoe ze de bom uit de man de buik vandaan moeten halen, ze moesten uiteindelijk naar een ander kamer omdat de vorige kamer te gevaarlijk was....... daar aangekomen hebben ze de bom uit gehaald en heeft meredith aan de man voorzichtig gegeven ( van de bomsquad) die man loopt er voorzichtig mee weg, meredith loopt daarna achter die man aan ze kijkt hoe hij met de bom wegloopt en dan BOEM de BOM ontploft:eek: Meredith wordt helemaal naar achter geduwd, maar gelukkig niks aan de hand behalve een paar schrammetjes, de man die de bom in zijn buik had heeft het overleefd. Baileys man heeft nog even een harstilstand gekregen, dr mcdreamy moest en zou hem laten leven en dat is ook gebeurd ..... Bailey bevalt uiteindelijk en krijgt een gezonde zoon, met de hulp van George:hihi: die andere 2 dokters blonde meisje en jongen gaan uiteindelijk met elkaar naar bed, kom eff niet op hun naam:o mcdreamy komt naar beneden en vraagt waar is ze waar is ze, dus een dokter zegt in die kamer en komt zijn vrouw uit en omhelst hem, maar hij bedoelde niet haar:( hij is toen in de avond langs meredith gegaan om te kijken of alles goed met haar is bla bla bla en toen is die weg gegaan en dat was het.... oja die hoofddokter heeft ook nog eff een hartstilstand gekregen kon al die commotie even niet aan:maf2:

Kortjakje
04-10-2006, 10:37
Doha, groen puntje is onderweg:D

doha
04-10-2006, 10:47
Doha, groen puntje is onderweg:D thanx;)

Kwebbel_24
04-10-2006, 11:11
Hele duidelijke update thanks :goedzo:

salwa23
04-10-2006, 11:14
ik kijk het niet

celine_4ever
04-10-2006, 15:43
ik kijk het niet :hihi: Ja en volgend week komt de beste vriend van Mcdreamy en hij gaat Meredith versieren... Die beste vriend is ook de gene die met ze vrouw naar bed is gegaan...:eek: Word weer spannend...:maf2:

troubleMan
04-10-2006, 15:44

Wat is Grey's?

Pagina's : [1] 2 3