Bekijk originele versie : stel iemand knijpt jou in je billen
praatjes
02-07-2003, 21:49
Als een Marokkaans meisje, ben je op je werk. Je staat bij de copieer automaat, en Herman je collega, loopt langs en die knijpt je in je billen. :)
Wat doe je dan?? Of wat ga je eraan doen??
dima_zina85
02-07-2003, 21:51
Origineel gepost door praatjes
Als een Marokkaans meisje, ben je op je werk. Je staat bij de copieer automaat, en Herman je collega, loopt langs en die knijpt je in je billen. :)
hehehehe, ik zit op karate, dus beter blijven ze bij mij uit de buurt, zo niet ken je de aankomende maanden doorbrengen op de IC:D
nour_el_3oejoen
02-07-2003, 21:52
..ik schrik me natuurlijk eerst een hoedje,,,en dan word het hoogstwaarschijnlijk schreeuwen.....WAT THE *****&$%*^$%^..:D
miriammetje
02-07-2003, 21:52
salam alikoem..
owhaha ik heb eht eenpaar keer meegemaakt..en werd er wel boos om kom nou ik draag hijaab en nog willen z eknijpen slaat toch nergens op ik kijk dan boos en dan gaan ze weg...
beslemm amir
miriammetje
02-07-2003, 21:53
Origineel gepost door temsamni
Stel IK ben herman! Ik zie een marokkaans meisje op me werk bij de kopieerautomaat! Ik zou het niet kunnen laten om niet in haar billen te knijpen! :D
jip hij is er weer jhihihihii :rolleyes: hay broertje :zwaai:
dima_zina85
02-07-2003, 21:59
Stel IK ben herman! Ik zie een marokkaans meisje op me werk bij de kopieerautomaat! Ik zou het niet kunnen laten om niet in haar billen te knijpen! :D
nou herman, zet het maar uit je hoofd, want zoals ik al zei, een echte marokkaanse slaat je direct de IC in ;)
je bent gewaarschuwd:D
noerel3ain
02-07-2003, 22:01
die herman gaat dan sterretjes zien :kwaad: ...wat denkt ie wel niet
praatjes
02-07-2003, 22:02
Dames, ik geloof er allemaal niks van!!
noerel3ain
02-07-2003, 22:03
hmmmm...vertel eens praatjes...wat verwacht je dan wat we zouden doen...
:zwaai:
praatjes
02-07-2003, 22:07
Origineel gepost door noerel3ain
hmmmm...vertel eens praatjes...wat verwacht je dan wat we zouden doen...
:zwaai:
Ik verwacht niets, eerst zien dan geloven :D ik hoop dat jullie er wat aan zouden doen. :)
noerel3ain
02-07-2003, 22:09
Ik verwacht niets, eerst zien dan geloven :D ik hoop dat jullie er wat aan zouden doen. :)
eerst zien dan geleven...hmmm....ewa hoe moet ik het je bewijzen...dat degene sterretjes gaat zien....:hihi:
HalfBlood
02-07-2003, 22:18
:hihi:..
Dawud__Afghani
02-07-2003, 22:22
Nou, ik begrijp het niet of het zou normaal zijn om je collega’s lekker billen te knijp of misschien het hoort hier bij Nederlandse bedrijf cultuur.
als het echt een cultuur is dan moet ik zelf ook voorbereiden om mij collega's billen te knijpen anders zou ik hun asociaal over kom en dat wil ik niet.
mensen help mij wat moet ik doen als ik straks een baan heb knijpen of al die lekkere billetjes voorbijgaan :(
praatjes
02-07-2003, 22:26
Origineel gepost door Dawud__Afghani
Nou, ik begrijp het niet of het zou normaal zijn om je collega’s lekker billen te knijp of misschien het hoort hier bij Nederlandse bedrijf cultuur.
als het echt een cultuur is dan moet ik zelf ook voorbereiden om mij collega's billen te knijpen anders zou ik hun asociaal over kom en dat wil ik niet.
mensen help mij wat moet ik doen als ik straks een baan heb knijpen of al die lekkere billetjes voorbijgaan :(
Als ik dit lees begrijp ik dat jij je wil integreren in hun cultuur, ja doen moet je het dan zeker. Alles wat blond is, de billen knijpen. :)
ik ben onweerstaanbaar ... :D
dat krijg je dan he :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.