Bekijk originele versie : Trouwringen...
Hey dames,
een man mag geen goud dragen. Moet ik dan voor mezelf wel goud kopen en voor mn verloofde zilver?
En zijn er dan wel 2 dezelfde ringen, 1 in zilver en 1 in goud?
ATTITUDE_CHICKO
03-10-2006, 13:40
geen flauw ideeeeee
tkoebeht
03-10-2006, 13:50
Hey dames,
een man mag geen goud dragen. Moet ik dan voor mezelf wel goud kopen en voor mn verloofde zilver?
ik vind eignelijk goud voor een vrouw wel prachtig..veel mooier dan zilvere trouwring eigenlijk..mijn oom heeft het trouwens ook gedaan..voor zichzelf gewoon zilver en zijn vrouw goud..is best wel mooi
ja volgens mijis dat mogelijk want de meeste juweliers kunnen die ringen bestellen in alle kleuren en aanpassingen je heb ook edelmetaal namelijk, dan neem je eigen ring in goud of wat anders en hij edelmetaal
is het trouwens nog gelukt voor 26 november;)
ssssssshhhhhhhhhht
MAROUA_WEST
03-10-2006, 14:40
Hey dames,
Waarom zou je voor je zelf zilver moeten kopen?? wil je matchen met je man :hihi: Nee schat je moet gewoon een goude trouwring voor je zelf halen..... En schat als je toch wilt matchen dan haal je toch gewoon wit goud:kus:
Wat wij gedaan hebben is een simpele trouwring hij zilver ik goud en daarnaast heb ik een yoekel van een ring gekregen (witgoud) echt zooooooooooooo prachtig:Iluvu:
Waarom zou je voor je zelf zilver moeten kopen?? wil je matchen met je man :hihi: Nee schat je moet gewoon een goude trouwring voor je zelf halen..... En schat als je toch wilt matchen dan haal je toch gewoon wit goud:kus:
Wat wij gedaan hebben is een simpele trouwring hij zilver ik goud en daarnaast heb ik een yoekel van een ring gekregen (witgoud) echt zooooooooooooo prachtig:Iluvu:
Ja maar dat bedoel ik ook, ik goud en hij zilver. Maar ze moeten toch wel hetzelfde zijn.
MAROUA_WEST
03-10-2006, 14:49
Ja maar dat bedoel ik ook, ik goud en hij zilver. Maar ze moeten toch wel hetzelfde zijn.
Nee schat waarom zou het het zelfde moeten zijn?? En zoals ik al zei als je dat heel graag wilt dan kan je gewoon witgoud nemen toch:)
Hmmm dus ik moet witgoud nemen en hij zilver?
Als het twee de zelfde zijn dan is dat toch het mooist?
Hmmm dus ik moet witgoud nemen en hij zilver?
Als het twee de zelfde zijn dan is dat toch het mooist?
ze zijn ook hetzelfde alleen van een ander materiaal, je zou alleen het verschil zien als je ze precies naast elkaar legt.
Appie084
04-10-2006, 17:16
Ja die bestaan 2 ring en dan 1 zilver en 1 goud procies zelfd in amsterdam-Osdorp kan je ze bestellen.
Groetjes,
Hamid
essentretail@hotmail.com
Ja die bestaan 2 ring en dan 1 zilver en 1 goud procies zelfd in amsterdam-Osdorp kan je ze bestellen.
Groetjes,
Hamid
essentretail@hotmail.com
in osdorp zijn in totaal 6 juweliers:rolleyes:
MAROUA_WEST
05-10-2006, 09:02
ze zijn ook hetzelfde alleen van een ander materiaal, je zou alleen het verschil zien als je ze precies naast elkaar legt.
idderdaad :goedzo:
gewoon een gladde zilveren ring vor je man en voor jezelf een goude, of witgoud, of een combi van wit goud met goud...zo gaan wij het doen..
Meiden,
degene die ze uit NL hebben: hoeveel was je kwijt ongeveer.
En dezelfde vraag ook voor degene die ze uit Maroc hebben.
Alvast bedankt !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.