Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bekende gedichten van verschillende nederlandse auteurs??

NoreJihan
02-07-2003, 21:21

Kent er iemand een paar??

Zeepje
02-07-2003, 21:29
wanneer er een stilte valt en alleen ons ogen nog met elkaar spreken weet ik dat dit de ultieme communicatie is zo doordringend, helder en krachtig zo sprakeloos, vol liefde en passie als een regel tekst in een boek lezen wij elkaars ogen onze diepste gevoelens, gedachtens en verlangens niet langer verborgen zo'n intiem verlangen naar emotie emotie van binnenuit dat doet ons beseffen dat woorden tekort schieten in het vertellen van het verhaal dat liefde heet

NoreJihan
02-07-2003, 21:37
Origineel gepost door Zeepje wanneer er een stilte valt en alleen ons ogen nog met elkaar spreken weet ik dat dit de ultieme communicatie is zo doordringend, helder en krachtig zo sprakeloos, vol liefde en passie als een regel tekst in een boek lezen wij elkaars ogen onze diepste gevoelens, gedachtens en verlangens niet langer verborgen zo'n intiem verlangen naar emotie emotie van binnenuit dat doet ons beseffen dat woorden tekort schieten in het vertellen van het verhaal dat liefde heet Van wie mag die zijn :confused:

EMIEN
02-07-2003, 22:37
Schuimende morgen .............................en mijn vuren lach Drinkt ontzagelijke schalen Van lucht en aarde Den opalen dag H. Marsman Zo een mooi gedicht is dat..:Iluvu: hij leefde in de tijd van de neoromantica en dadaïsme....maar was een klasse apart...:)

Najmatje
02-07-2003, 22:42

Origineel gepost door EMIEN Schuimende morgen .............................en mijn vuren lach Drinkt ontzagelijke schalen Van lucht en aarde Den opalen dag H. Marsman Zo een mooi gedicht is dat..:Iluvu: hij leefde in de tijd van de neoromantica en dadaïsme....maar was een klasse apart...:) Ja wat een mooie gedicht man zekersssss:hihi: :rolleyes: ;)

EMIEN
02-07-2003, 22:50
Origineel gepost door Najmatje Ja wat een mooie gedicht man zekersssss:hihi: :rolleyes: ;) Die naam H. Marsman is best wel raar...maar hij bestaat echt..:) En niet spotten emt dat gedicht..:kwaad:

Zeepje
03-07-2003, 17:10
Origineel gepost door NoreJihan Van wie mag die zijn :confused: Van mij ik hou van dichten... :melig2: