Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de leden wil je graag ontmoeten..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

camjo
02-07-2003, 20:11

Hier mag je 1 of meer leden noemen..die je graag een keer wil ontmoeten..omdat het volgens jou een intressante, vriendelijke, lieve,... enz...persoon is...of voor een andere reden... ... Gooi het maar in de groep zou ik zeggen... :D ...wil je het niet zeggen..om wat voor reden ook... Dan kan je nog altijd je stem geven..

saida_marokko
02-07-2003, 20:52
Ik wil :D

Moezhint
02-07-2003, 21:16
ik zou graag Amazoeloe , Zita; Saima, Saida-Marokko, Grendel, Rajaa, Corrietje, Tonk en Willem willen zien! ik denk dat het wel een grappige confrontatie zou zijn! en ik ben niet verlegen...

Desiree_H
03-07-2003, 09:10
Origineel gepost door Moezhint ik zou graag Amazoeloe , Zita; Saima, Saida-Marokko, Grendel, Rajaa, Corrietje, Tonk en Willem willen zien! ik denk dat het wel een grappige confrontatie zou zijn! en ik ben niet verlegen... - kan ik alvast intekenen voor een exemplaar van de groepsfoto ???? - ;)

saida_marokko
03-07-2003, 09:59

amazoeloe saima zita abdoel6666 moehzint willem corrie cutey PUNJABI Mohamed Justice deze mensen schietn me net te binnen zou ik wel willen zien!

rnaj
03-07-2003, 11:53
dat vindt ik jammer, maar ik denk niet dat wij je zullen missen

grendel
03-07-2003, 12:26
Origineel gepost door Saima Ik zou graag mijn zuster en broeders, Abdoel6666, Moezhin, Saida-Marokko, Amazoullou, Zita, Rajaa, Haile Selassie, Corry, tt Willem and last but not least Grendel graag eens willen onrmoeten. Oh Saima :Iluvu: Mijn kleine hartje trilt als een gek bij de gedachte dat ik in dit leven misschien de kans krijg om ooit nog jouw goddelijke gezichtje te zien en eindelijk de mogelijkheid krijg om je eens lekker te................................................ .......... .................................................. ........... .................................................. ........... .................................................. ............. knuffelen :D ;)

rnaj
03-07-2003, 15:01
Origineel gepost door grendel Oh Saima :Iluvu: Mijn kleine hartje trilt als een gek bij de gedachte dat ik in dit leven misschien de kans krijg om ooit nog jouw goddelijke gezichtje te zien en eindelijk de mogelijkheid krijg om je eens lekker te................................................ .......... .................................................. ........... .................................................. ........... .................................................. ............. knuffelen :D ;) Krijg bij deze gedachte toch rare visioenen op mijn netvlies, ga der zelfs vies bijkijken. (en dan de bedenken dat Grendel ook bij mij op het lijstje staat)

grendel
03-07-2003, 15:14
Origineel gepost door rnaj Krijg bij deze gedachte toch rare visioenen op mijn netvlies, ga der zelfs vies bijkijken. (en dan de bedenken dat Grendel ook bij mij op het lijstje staat) Rnaj, Believe me............... Ik VerGrendel alle negatieve karma bij Saimaatje,...... en zal daarna de positieve chakra's bij haar ontGrendelen zodat het er eindelijk uit kan. ;)

freemale
03-07-2003, 15:36
IK zou die Saima wel eens willen zien, oh ja! Doc25 ook wel.... die stalker.... :) ga maar happen hihihi

freemale
03-07-2003, 15:38
En Vikker natuurlijk... ben ik ook wel benieuwd naar die Amazoeloe.. die naam alleen al...

freemale
03-07-2003, 16:52
Origineel gepost door Koh Freemale waarom noem je doc25 stalker??? Dat is hij niet. Hmmm Amazoeloe,wat zou dat betekenen??? ps: wat is een dragqueen???? kan toch? Ik vind hem een 'stalker'. Hij reageert altijd als hij mijn naam ziet staan maar als dat nou eens inhoudelijk zou zijn... hij valt me altijd persoonlijk aan. hij Amoezoeloe noemt mij altijd om een een of andere reden altijd travestiet... tja een dragqueen is ook een 'travestiet.

beppie_truus
03-07-2003, 18:56
niemand speciaal

grendel
03-07-2003, 21:50
Is het misschien niet handiger om iedereen te vragen zijn vriendenlijst te kopieeren en hier te plakken ? En natuurlijk de negeerlijst :D :zwaai:

grendel
03-07-2003, 22:08

Origineel gepost door Koh hahaha ik heb niemand op mijn negeerlijst!! Ik ook niet ;) Wel op de vriendenlijst......... :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12