Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Intercontinental Reizen

Pagina's : [1] 2 3

camjo
24-06-2002, 19:07

Salaam Allemaal... De grote vakantie is voor de deur.. De meeste Marokkaanen gaan naar Marokko.. Maar..wat zegt een wereldreis jou.. Ik zou heel graag verschillende landen over de gehele wereld willen bezoeken..o.a. India, Indonosië, Madagaskar, Peru, een paar eilanden op de stille zuidzee, Egypte.. Het blijft voorlopig een droom voor mij..ik hoop incha'allah dat het ooit lukt.. Wie heeft van jullie verre landen bezocht..welke..en hoe was het.. En welke landen zou je graag eens in je leven willen bezoeken..

senhajiaa
24-06-2002, 19:14
Ik ben niet verder gekomen dan nederland en marokko ooh ja en frankrijk, maar het zou me wel leuk lijken om verschillende landen te bezoeken en om verschillende culturen te ontdekken. Indonesie, china,japan, italie en ga zo maar door. Maar ik denk toch dat het bij dromen blijft..

Sarahsalima
24-06-2002, 19:22
ik ben 2 jaar geleden met PA voor een weekje naar maleisie geweest, was heeeerlijkkkkk. Maleisie is echt prachtig, zo schoon en die mensen zijn echt te gek. en het zijn zulke :goedzo: goede moslims Ik wilde foto's plaatsen, maar ik realiseer me nu pas dat ik op al die foto's sta, en dan krijgen jullie mij ook te zien, en dat is niet de bedoeling hihihhi :D

camjo
24-06-2002, 20:48
Origineel gepost door Sarahsalima ik ben 2 jaar geleden met PA voor een weekje naar maleisie geweest, was heeeerlijkkkkk. Maleisie is echt prachtig, zo schoon en die mensen zijn echt te gek. en het zijn zulke :goedzo: goede moslims Ik wilde foto's plaatsen, maar ik realiseer me nu pas dat ik op al die foto's sta, en dan krijgen jullie mij ook te zien, en dat is niet de bedoeling hihihhi :D Sarah..wat is PA..en hoe leven de mensen daar, is het daar ook heel druk, verkeer , het leven, mentaliteit...enz..

MeHayat
24-06-2002, 21:11

Pa is haar vader!!!!

camjo
24-06-2002, 21:14
Origineel gepost door MeHayat Pa is haar vader!!!! Sorry..wat dom van mij..ik dacht écht aan een afkorting van één of ander organisatie..

camjo
24-06-2002, 21:15
Origineel gepost door MeHayat Pa is haar vader!!!! Thank you girl..

fatimab
24-06-2002, 21:18
Ik hoop incha allah dat ik later kan rondrijzen! ik zou graag naar egypte en syrië gaan!!!

ZiLaaL
24-06-2002, 21:18
Welke ik heb bezocht zijn: Italie(rome), Belgie (ver he?), Marokko (standaard!), Duitsland(naast de deur...) Welke ik inshallah hoop te bezoeken: India vooralllllll, Nieuw Zeeland, Indonesie, China en al die andere landen met hele aparte culturen; Dus geen toeristisch of fake land (zoals usa) voor mij!! :zwaai:

Dida
24-06-2002, 21:24
Ben alleen in Belgie Frankrijk,spanje geweest onderweg naar Marokko. Ik zou wel naar China willen.Zuid Afrika, Italie. Noorwegen en dan in de maanden gaan wanneer het de halve jaar nacht is.Ik vraag me dan wel af hoe hun dan leven.Of de helft van het jaar Daglicht. Ik zou wel naar Australlie willen, Turkije, Zuid Korea, Saudi Arabie, Egypte,mexico,hawai. Ciao Baby ;)

Sarahsalima
24-06-2002, 21:28
Origineel gepost door Mohammed Justice Sarah..wat is PA..en hoe leven de mensen daar, is het daar ook heel druk, verkeer , het leven, mentaliteit...enz.. MIJN PAPA !!!!!!!!!!!! HIHIHIHI De mensen zijn daar echt te gek, heel open, heel gastvrij, heel modern, maar toch zo vasthoudend aan de ISLAM. wist je dat Maleisie het schoonste land ter wereld is? je krijgt daar 250 gulden boete als je een sigaret op de grond gooit. Kun je nagaan. Ik was naar de hoofdstad gegaan, (KUALA LUMPUR) is best druk, het verkeer ook, maar het is goed geregeld, net als europa, het is echt niet net als India ofzo. We waren daarna nog een dagje naar Pinang geweest, daar merk je wel dat er armoede is enzo, maar hun mentaliteit is net als die van de welvarende mensen in de grote steden. Is zeker voor herhaling vatbaar.

camjo
24-06-2002, 21:29
Ik zou wel naar Australlie willen, Turkije, Zuid Korea, Saudi Arabie, Egypte,mexico,hawai. Baby..Saudi-Arabië..euuhh bedoel je naar Mekka reizen om "Hajja" te worden incha'allah..of..

Chaimae
24-06-2002, 21:33
ik zou graag naar egypte gaan naar die piramides en die leeuw met een kop en naar disneyland en naar sixflags(het kind in me komt naar boven) en naar mekka en naar kreta (ze3ma zie je mij al op he strand, word met bamboestok geslagen door PA)

Dida
24-06-2002, 21:33
Origineel gepost door Mohammed Justice Baby..Saudi-Arabië..euuhh bedoel je naar Mekka reizen om "Hajja" te worden incha'allah..of.. Ja natuurlijk inscha´allah ook om Hajja te worden. Maar ik denk dat Saudi-Arabie een heel mooi land is.En je bent omringd met moslims en het is gewoon heel erg mooi.Het is moeilijk om het uit te leggen..het is gewoon een gevoel..!! Ciao Baby ;)

Chaimae
24-06-2002, 21:41

Origineel gepost door chemie ik zou graag naar egypte gaan naar die piramides en die leeuw met een kop en naar disneyland en naar sixflags(het kind in me komt naar boven) en naar mekka en naar kreta (ze3ma zie je mij al op he strand, word met bamboestok geslagen door PA) nee geen bamboestok bamboe is duur hij gaat wel naar de kringloop oud stuk hout halen de splinters doen dan wel xtra pijn!!! :D

Pagina's : [1] 2 3