Bekijk originele versie : harde buiken
phoee, ik word gek van me buik, hij is al zo groot geworden, ik zie me tenen nog maar net, ik ben pas 22 weken zwanger en heb zo'n last van harde buiken, normaal heb je dat toch pas met 8 maanden ofzo .....
ik kan niet meer op me zij of op me buik liggen:jammer: en dat vind ik heeeel erg waardoor ik niet kan slapen....kortom voel me klote, en ben chagerijnig....ik heb de hele dag gehuild, en moest ook nog eens alleen eten vandaag.....:huil:
komt doordat je niet genoeg rust neemt meid
om er vanaf te komen moet je voorover leunen met je knieen beetje gebogen op een stoel of achterkant van je bankstel en je buik laten hangen dan zachtjes met je heupen wiegen heel rustig naar links en rechts en af toe van die draai bewegingen maken alsof je aan het dansen bent...klinkt raar maar het helpt wel.
Ik heb er namelijk ook veel last van vooral als ik te lang in de keuken sta.
suc6 meid!
Mmmm... moet je wel ff melden bij je vk. Ik had harde buiken met pijn en dat schenen lichte voorweeen te zijn, mocht niet meer ft werken. Op zich niet erg als je 7 / 8 maanden bent.
Rust zal wrs helpen, halve dagen werken of meer rustmomenten nemen? Check het met je vk die heeft ook wel tips denk ik. Een buikband kan ook helpen voor de steun en dus minder belastend voor je banden.
ik kon juist niet meer o pme rug slapen, het leek alsof ik geen lucht meer kreeg.. ik kon alleen op me zij slapen...
Nog effe volhouden je wil niet weten wat er op je staat te wachten.. een geweldig moment en een mooi toekomst inschaAllah:kus:
ik kon juist niet meer o pme rug slapen, het leek alsof ik geen lucht meer kreeg.. ik kon alleen op me zij slapen...
Nog effe volhouden je wil niet weten wat er op je staat te wachten.. een geweldig moment en een mooi toekomst inschaAllah:kus:
Ik ook, ik was te dik hoor, ik stikte bijna...
Jah wat je staat te wachten? hahhaa... een jaar slapeloze nachten, dus slaaaaaaap nu het nog kan hihi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.