Bekijk originele versie : waarom geen tamazight rubriek
DE_STALKER_LAMM
02-07-2003, 19:52
dan kunnen imazighen hier ook hun ding doen...over zaken die imazighen aangaan..
Dan wordt er toch alleen maar een scheiding gemaakt tussen arabische en berberse marokkanen? Dat is niet de bedoeling geloof ik :rolleyes: . Dit is marokko.nl en dat houdt in dat mensen die uit marokko komen of er een andere connectie mee hebben of interesse in hebben hier kunnen komen voor whatever....gewoon gemixt, dat lijkt mij het beste. Als imazighen hun eigen ding willen doen zoals jij het noemt, dan kunnen imazighen ook naar een berberse site toch? Komt er een hoekje voor imazighen dan komt er ook 1 voor arabische marokkanen en dan willen andere stammen ook een eigen hoekje en dat is niet te doen, dan is er geen eenheid meer, naar mijn mening.
DE_STALKER_LAMM
03-07-2003, 14:30
Origineel gepost door maghrebezihn
Je hebt gelijk. Er zijn hier best veel imazighen, maar denk niet dat er een speciale rubiek gaat komen hiervoor.
Beslama
:zwaai: :zwaai:
kvind een poging waard..dit is een goed forum met veel trouwe bezoekers..
Origineel gepost door 7eloua
Dan wordt er toch alleen maar een scheiding gemaakt tussen arabische en berberse marokkanen? Dat is niet de bedoeling geloof ik :rolleyes: . Dit is marokko.nl en dat houdt in dat mensen die uit marokko komen of er een andere connectie mee hebben of interesse in hebben hier kunnen komen voor whatever....gewoon gemixt, dat lijkt mij het beste. Als imazighen hun eigen ding willen doen zoals jij het noemt, dan kunnen imazighen ook naar een berberse site toch? Komt er een hoekje voor imazighen dan komt er ook 1 voor arabische marokkanen en dan willen andere stammen ook een eigen hoekje en dat is niet te doen, dan is er geen eenheid meer, naar mijn mening.
ben het totaal niet mee eens, ik heb juist daarom een rubriek binnen dit forum voorgesteld..wat is dan de reden van de verschillende rubrieken ..die zijn toch ook allemaal gescheiden...gescheiden betekend niet percé verarming maar een beter bereik van de doelgroepen, waarin je interesse hebt ga toch een keuze maken..dat is toch beter dan een grote rubriek met een mengelmoes...een grote willekeurige mengelmoes heeft geen smaak en is nutteloos, vandaar dat je een evenwichtige verhoudingen moet zoeken tussen alle de doelgroepen..in ons geval de Marokkanen.
en naar mijn oogpunt zou dit forum een weerspiegeling moeten zijn van de marokkaanse gemeensschap ...het merendeel van de marokkaanse gemeenschap hier in het "buitenland" is berbers ,dus zie ik geen reden om hen geen stek binnen dit forum te geven, daar kunnen we allen beter van worden en van elkaar leren.
Er worden ook veel teveel vooroordelen tegen de Imazighen geuit .
begrijp me niet verkeerd dat ik tegen mijn "arabische broeders ben integendeel .Als het aan mij ligt vormde we een geheel met de rest van onze broeders ,met een begin in de magreblanden. dan vullen we elkaar perfect aan ..bvb Olie uit libie, gas uit algerije, landbouwprodukten uit marokko, dadels uit tunesie enz..hoelang nog met deze scheiding van mensen en culturen...verscheidenheid in eenheid dat zal ons sterk maken!
BerberLayD
05-07-2003, 20:01
www.tawiza.nl just go and find out;)....
DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 17:30
Origineel gepost door BerberLayD
www.tawiza.nl just go and find out;)....
chokran ...echt heel mooie site ..beter als ik hier niet ben weet je waar ik ben :hihi:
:zwaai:
DE_STALKER_LAMM
07-07-2003, 17:40
Origineel gepost door ITHRANE
ja waarom een eigen forum voor imazighen :confused;
sorry de stalker lamm deze keer ben ik het niet met je eens :(
het heet MAROKKO.nl en laat het ook zo ipv iedereen aparte republiek.
berbers---arabieren
en dalijk word het nog
nador---alhoceima--- bla bla
casa---rabat--- bla bla
republieken :rolleyes:
ik heb niet gezegd een eigen forum ...ik zal je het even uitleggen..wanneer we bvb over zaken die enkel ons aangaan kunnen we eventueel in discutie aangaan met anderen...
dit enkel voor Ithrane: mijn lieve zusje!
wacht maar als ik je tegen kom dan zal je ..dan pak ik je wel aan ...temsamennetje..wij nadori's zijn de echte mannen ;) :D
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.