Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je moeder!!

mocromagic
02-07-2003, 18:30

waarom moeten wij mgarba nou altijd over andermans familie beginnen als we ruzie hebben?? waarom moet altijd je moeder meskiena erbij betrokken worden?? wallahila hsoumah 3linah!!! dit vraag ik me echt af......

Zeepje
02-07-2003, 18:34
Origineel gepost door mocromagic waarom moeten wij mgarba nou altijd over andermans familie beginnen als we ruzie hebben?? waarom moet altijd je moeder meskiena erbij betrokken worden?? wallahila hsoumah 3linah!!! dit vraag ik me echt af...... Mijn moeder is erg ziek, en ik weet als ze daar over beginnen... dn draaf ik door. Zoiets kunnen ze niet maken, met zoiets kun je iemand zo veel pijn doen. Soms doen klappen zelfs minder pijn dan woorden die woorden gezegd.

mocromagic
02-07-2003, 18:38
Origineel gepost door Zeepje Mijn moeder is erg ziek, en ik weet als ze daar over beginnen... dn draaf ik door. Zoiets kunnen ze niet maken, met zoiets kun je iemand zo veel pijn doen. Soms doen klappen zelfs minder pijn dan woorden die woorden gezegd. ik had laatst dat een of andere bitc.h zahma stoer tegen me wou doen...ze schold me vader uit( mijn vader is pas overleden Allah ie rahmou!) ik flipte em :boos: scheld mij dan uit, maar laat me familie erbuiten!!!

Zakaria_Magrabi
02-07-2003, 18:39
Origineel gepost door Zeepje Mijn moeder is erg ziek, en ik weet als ze daar over beginnen... dn draaf ik door. Zoiets kunnen ze niet maken, met zoiets kun je iemand zo veel pijn doen. Soms doen klappen zelfs minder pijn dan woorden die woorden gezegd. whoullah illah serieus je hebt gelijk....... sorry als ze over mijn ouders hebben..... dan sorry ik bedoel hun hebben er niks mee te maken en dat zeg ej uberhaupt gewoon niet uit respect.... als je over iemand vader of moeder scheld ofzo dan is dat gewoon disrespect tegenover de ouders......

Zeepje
02-07-2003, 18:47

Ik weet niet, ik begrijp sommige mensen niet, waarom al die lelijke woorden, waarom gebruiken ze dat toch allemaal. Als ik ergens een hekel aan heb, is het aan scheldwoorden of aan bepaalde opmerkingen die iemand ook erg pijn kunnen doen.

HalfBlood
02-07-2003, 18:51
leukste waarbij je de 8terlijkheid van Marokkanen kan herkennen is als ze met DIEN beginnen. Ze schelden letterlijk Islam uit terwijl ze het niet beseffen ya onwetende mongolen :jammer:.

kelk
02-07-2003, 19:43
wallah

Soefy
02-07-2003, 19:46
Origineel gepost door mocromagic waarom moeten wij mgarba nou altijd over andermans familie beginnen als we ruzie hebben?? waarom moet altijd je moeder meskiena erbij betrokken worden?? wallahila hsoumah 3linah!!! dit vraag ik me echt af...... precies :jammer:

mocromagic
02-07-2003, 20:04
Origineel gepost door miss_locaXXX we moeten nie eens schelden, laat staan nog ouder erbij halen ik vraag jullie allemaal om vanaf nu niet meer proberen te schelden. ik zal ook eraan meedoen. het is echt simpel, en je voorkomt veel zonden. dus vanaf nu niet meer schelden, wie sluit erbij aan :) ik sluit me erbij aan!!!!

omaymaa
02-07-2003, 21:00
NOu ik heb zelden ruzie, maar ik scheld noooooit met je moeder dit of dat